Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το μεγάλο ταξίδι του πραγματοποιεί ο Κώστας Μητσάκης από την Ελλάδα στην Ιαπωνία με μία Honda Ο Έλληνας αναβάτης συνεχίζει το ταξί του προς την Ιαπωνία με την στήριξη του zougla.gr…CRF 250 Rally συνεχίζεται με αμείωτη ένταση…

Ο Έλληνας αναβάτης ταξιδεύει με την στήριξη του zougla.gr και ήδη βρίσκεται στη Νότια Κορέα που όπως ο ίδιος με εξιστορεί η οδήγηση με μοτοσυκλέτα δεν είναι καθόλου εύκολη, καθώς τα δίτροχα απαγορεύεται να κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους. 

Διαβάστε παρακάτω τι μας γράφει από την μακρινή Νότια Κορέα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επαρχιακό δίκτυο της Νότιας Κορέας μού θύμιζε τους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους

Η ανταπόκριση του Κώστα

«Το σημαντικότερο πρόβλημα που κλήθηκα να αντιμετωπίσω στην διάρκεια της επταήμερης περιοδείας μου στη Νότια Κορέα με την μαύρη Honda CRF 250 Rally αφορούσε την γενική απαγόρευση κυκλοφορίας των μοτοσυκλετών στους αυτοκινητοδρόμους (Expressway). Έπρεπε λοιπόν να οδηγήσω στο πολυσύχναστο εθνικό οδικό δίκτυο, προσπαθώντας παράλληλα να αποφύγω μια εσφαλμένη είσοδο σ’ έναν Expressway. Εδώ τα πρόστιμα είναι μεγάλα και οι ελληνικές δικαιολογίες δεν περνάνε.

Εντέλει, λύση στο πρόβλημα δόθηκε χάρη στο νοτιοκορεάτικο σύστημα πλοήγησης Naver, τ’ οποίο μού εγκατέστησε στο κινητό τηλέφωνο o συνάδελφος μοτοσυκλετιστής Kim (κάτοχος της Suzuki V- Strom 650) που γνώρισα στο κέντρο της πόλης Donghae. Κι επειδή το Naver δούλευε μόνο με σύνδεση στο διαδίκτυο, χρειάστηκε να αγοράσω μια τοπική κάρτα SIM. Κι όλα αυτά, γιατί στη Νότια Κορέα οι μοτοσυκλέτες δεν έχουν «δικαίωμα» στους αυτοκινητοδρόμους…»

Η οδική περιπλάνηση στη Νότια Κορέα έγινε αποκλειστικά από επαρχιακούς δρόμους
Ο Κορεάτης μοτοσυκλετιστής Kim που με βοήθησε να αντιμετωπίσω το πρόβλημα της απαγόρευσης των μοτοσυκλετών στους Expressway

Καθοδόν για την Σεούλ, την πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας
Σε περίπτωση που οδηγούσα –έστω και από λάθος– σε κάποιον Expressway, τα πρόστιμα ήταν μεγάλα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης