Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι η σαγηνευτική εικόνα, η υπέροχη πίσω όψη, αυτά τα εκπληκτικά κρατήματα στον δρόμο, η άψογη θέση οδήγησης, το τιμόνι με το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα ενσωματωμένο πάνω του και οι τέλειες αναλογίες της.
Η Giulia Veloce δεν είναι ακόμη ένα αυτοκίνητο. Είναι ο ορισμός της αυθεντικής Alfa Romeo, της επιστροφής στις παραδόσεις, της σφραγίδας του πραγματικού στυλ και του ταμπεραμέντου, κρύβοντας μέσα της την ψυχή μιας παθιασμένης ιταλίδας.
Μοιραία σχέση
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο διαχύτης με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης
Για να είμαστε δίκαιοι, η Giulia δεν έχει το κύρος μιας BMW ή μιας Mercedes, ωστόσο το ταμπεραμέντο της άτιμης φθάνει και περισσεύει για να την ερωτευτείς παράφορα. Είναι μία αυθεντική ιταλίδα ντίβα του Βορρά, ένα άκρως γοητευτικό τετράτροχο, ικανό να σε πλημμυρίσει με συναισθήματα. 
Σε αντίθεση με τους γερμανούς ανταγωνιστές έχει ψεγάδια και μάλιστα αρκετά, ιδιαίτερα στους τομείς της πρακτικότητας και της εργονομίας. Όμως, αυτό είναι που την κάνει τόσο ξεχωριστή.
Διότι γνωρίζει τις ατέλειές της και ξέρει να τις κρύψει όπως μία πανέμορφη γυναίκα. Σε κάθε βήμα της τραβά τα βλέμματα σαν μαγνήτης και προκαλεί το ενδιαφέρον.
Εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο το μότο «meccanica delle emozioni» και είναι ικανή να σε παρασύρει σε ένα υπέροχο ταξίδι. Οι Ιταλοί σχεδιαστές έδωσαν ρεσιτάλ τέχνης, δημιουργώντας ένα υπέροχο sport sedan.


Ένα με τον οδηγό

Σπορτίφ καθίσματα, αλουμινένια ένθετα και δερμάτινες επενδύσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανοίγοντας την πόρτα, αντιλαμβάνεσαι ότι τα πάντα είναι ξεκάθαρα, ουσιαστικά και συγκεντρωμένα γύρω από εσένα. Ο οδηγός είναι ο πρωταγωνιστής και η Giulia Veloce η ντάμα σου. Όλα τα κουμπιά, οι διακόπτες και η κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένα προς τη μεριά σου.

Τα σπορ καθίσματα αγκαλιάζουν με υποδειγματικό τρόπο το σώμα, το τιμόνι θαρρείς και είναι κομμένο και Οι Ιταλοί σχεδιαστές έδωσαν ρεσιτάλ τέχνης, δημιουργώντας ένα υπέροχο sport sedanραμμένο στα μέτρα σου, και τα πεντάλ ακριβώς στο σημείο όπου θες. Όσο για τα τεράστια paddles, απλώς υπέροχα. Παραπέμπουν απευθείας στη Ferrari, δίνοντας την εντύπωση ότι έχεις στα χέρια σου κάποιο εξωτικό supercar.

Η ποιότητα κατασκευής, η επιλογή των υλικών και η συναρμογή δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα κορυφαία premium αυτοκίνητα. Όλα έχουν τοποθετηθεί με φροντίδα. Οι χώροι για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους είναι στο ανώτερο επίπεδο, σε αντίθεση με την πρακτικότητα. Ειλικρινά, δεν μπορούμε να καταλάβουμε για ποιο λόγο, εκεί στην Alfa, δεν έβαλαν δύο θήκες για ποτήρια, δεν άφησαν έναν κενό χώρο για να ακουμπάς το κινητό σου.

Η καρδιά χτυπά δυνατά

Το αποκλειστικό μπλε χρώμα του αμαξώματος ονομάζεται Misano

Βέβαια, μόλις πατήσεις το κουμπί εκκίνησης πάνω στο τιμόνι, όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Ο βρυχηθμός του μοτέρ σε κάνει να ξεχάσεις οποιαδήποτε ατέλεια.

Κάτω από το μυώδες καπό της Veloce βρίσκεται ο αλουμινένιος δίλιτρος turbo κινητήρας απόδοσης 280 ίππων και 400 Nm ροπής.

Ένα αριστούργημα της μηχανικής, που δείχνει τη δύναμή του από τις 2.250 σ.α.λ. και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις. Εκτινάσσει το όχημα από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 5 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.

Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF αλλάζει σχέσεις με εκπληκτικούς ρυθμούς και η απόκριση στο γκάζι είναι αστραπιαία. Το νέας γενιάς σύστημα Alfa DNA με τις τέσσερις λειτουργίες (Natural, Dynamic, Advanced Efficiency) εκπληρώνει και τις πιο απαιτητικές προσδοκίες, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη Ο βρυχηθμός του μοτέρ σε κάνει να ξεχάσεις τα πάντα
τετρακίνηση Q4 συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα του AWD με την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση ενός αυθεντικού RWD.

Το διαφορικό έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να κατανέμει την κίνηση ανάλογα με την πρόσφυση σε κάθε τροχό. Υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης η Giulia Veloce λειτουργεί σαν πισωκίνητη, με τη μετάδοση της κίνησης να είναι 100% στους πίσω τροχούς, ωστόσο όταν κάποιος τροχός πλησιάσει κοντά στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ολίσθησης, το σύστημα μεταφέρει το 60% της ροπής στον εμπρός άξονα.

Τέρμα το γκάζι

Προσφέρεται με 19άρες ζάντες και κίτρινες ή κόκκινες δαγκάνες φρένων

Με την Giulia Veloce ένα είναι βέβαιο. Ποτέ δεν θα συγκρατηθείς, εκτός κι αν είσαι πειθαρχημένος σαν πρωταθλητής. Το αυτοκίνητο είναι τόσο «καυτό», που σε προκαλεί να προσπαθήσεις να το δαμάσεις. Να αναζητείς συνεχώς φιδίσιες διαδρομές, να σημαδεύεις τις καμπές, να κολλάς τα χέρια σου πάνω στο τιμόνι και να στρίβεις ολοένα και πιο γρήγορα.

Το ανεπανάληπτο πλαίσιο, η κατανομή βάρους 50:50, το στήσιμο και η ρύθμιση της ανάρτησης σου δίνουν την εντύπωση πως αυτή η Alfa έχει βγει από κάποια γωνιά του Maranello.

Η Veloce κάνει αυτό ακριβώς που της ζητείς, ειδικά αν έχεις ενεργοποιημένο το dynamic. Δεν έχει σημασία αν είσαι στον αυτοκινητόδρομο, σε κάποιο επαρχιακό δρόμο ή σε μία πίστα. Παραμένει ευθύβολη σε όλες τις συνθήκες, ταχύτατη και απόλυτα σταθερή. Σε άσφαλτο καλής ποιότητας, δίνει την εντύπωση ότι οι τροχοί είναι βιδωμένοι στο τερέν και το όριο πρόσφυσης σε ξεπερνά.

Η μεγαλύτερη αρετή της ιταλίδας καλλονής είναι ότι μπορεί να σε κάνει καλύτερο οδηγό. Να ανεβάζεις συνεχώς ρυθμό χωρίς να ανησυχείς ότι θα αποσταθεροποιηθεί βίαια ή θα χάσει το μπροστινό. Όλα γίνονται με ακρίβεια, η ανάρτηση λειτουργεί με απίθανο τρόπο, η τετρακίνηση φροντίζει να μη χάνεται η επαφή και το τιμόνι είναι ξυράφι.

Φυσικά, όπως με κάθε τετράτροχο, έτσι και με αυτό, δεν χρειάζεται να το παρακάνεις, εκτός κι αν είσαι τόσο σίγουρος για τις οδηγικές σου ικανότητες. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες δύσκολα πέφτει κάτω από τα 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Από τα αλώνια στα σαλόνια

Veloce στα ιταλικά σημαίνει γρήγορα

Η αλήθεια είναι πως η Veloce σε ενθουσιάζει με το πληθωρικό της ταλέντο. Είναι ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο, τόσο από άποψη αισθητικής όσο και οδηγικής συμπεριφοράς. Μία Alfa από τα παλιά, ιδανική για καθημερινές μετακινήσεις, εύκολη μέσα στην πόλη, απολαυστική σε δρόμο με συνεχόμενες στροφές και «τρένο» στην εθνική οδό.

Μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να μετατραπεί από μία ντίβα της όπερας σε ένα τετράτροχο «όπλο», προκαλώντας τον φθόνο ακόμη και του παραδοσιακού γερμανικού κατεστημένου.

Αναμφισβήτητα, πρόκειται για την κορυφαία Giulia μετά την Quadrifoglio, αλλά για να την αποκτήσεις πρέπει να δώσεις 53.250 ευρώ.

H Giulia Veloce σε πρώτο πλάνο

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά

Alfa Romeo Giulia Veloce 
Κυβισμός (cc) 1.995 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 280/5.250
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/2.250
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 5,2
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 240
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 6,4
Εκπομπές Ρύπων CO2 148 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 273,80 €
Μήκος (μέτρα) 4.643
Πλάτος (μέτρα) 1.860
Ύψος (μέτρα) 1.450
Βάρος (κιλά) 1.530
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 480
Τιμή (από…) 53.250€

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης