Αποστολή στην Πύλο: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε λίγες ημέρες ξεκινά η διάθεση της νέας γενιάς του Nissan Micra. Το μικρό έγινε πλέον μεγάλο και Το περιμέναμε… καιρό. Επιτέλους ήρθε!έρχεται… φουριόζο για να καλύψει μεγαλύτερες ανάγκες αλλά και να προκαλέσει τον ανταγωνισμό. Το νέο Micra δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την απερχόμενη γενιά που είναι η 5η για το ιαπωνικό μοντέλο.

Σχεδόν 3.5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1983, οπότε και πρωτοεμφανίστηκε, είναι νούμερα που μιλούν από μόνα τους. Με το εκκεντρικό πλέον Micra η Nissan ετοιμάζει μία ακόμα επανάσταση, που θα μπορεί να είναι η δεύτερη, καθώς η πρώτη (αξέχαστη…), ήταν αυτή με το Qashqai και που δεν λέει να… κοπάσει.

Με την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις πως έχεις να κάνεις με ένα καινούργιο - ολοκαίνουργιο Micra!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι αυτό… Micra;
Το αντιλαμβάνεται κανείς κοιτάζοντάς το ακόμα και μόνο εξωτερικά. Space… γραμμές, σύγχρονες και με Πάνε να μας τρελάνουν οι Ιάπωνες;χρωματισμούς που δείχνουν πως το αυτοκίνητο μπορεί να φτιαχτεί σύμφωνα με αυτά που θέλει ο ιδιοκτήτης. Το ίδιο σκηνικό και στο εσωτερικό. Και εδώ το αντιλαμβάνεσαι με το που θα καθίσεις πίσω από το τιμόνι.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής, πολλά χρώματα, οθόνη αφής με πολλά συστήματα, τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση και πάνω από όλα ευχάριστα. Χιλιάδες είναι οι χρωματικοί συνδυασμοί που μπορεί να επιλέξει ο κάθε ενδιαφερόμενος, με συνολικά 130 να είναι διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά.

Επιτέλους... ήρθε και το έχουμε στα χέρια μας!

Στην Ελλάδα…
Το Micra είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε για πρώτη φορά πριν από τρεις περίπου μήνες στην Στην Ελλάδα καλύπτει ανάγκες ακόμα και… γούστα!Κροατία (διαβάστε το σχετικό άρθρο πατώντας ΕΔΩ). Καταλάβαμε με τι αυτοκίνητο είχαμε να κάνουμε. Περιμέναμε να το οδηγήσουμε και επί ελληνικού εδάφους για να βγάλουμε τα συμπεράσματα για τους… ευνόητους λόγους. Καλύψαμε περισσότερα από 500 χιλιόμετρα, από την Αθήνα μέχρι την Πύλο και από εκεί στην Costa Navarino (με επιστροφή). Διαπιστώσαμε πως είναι άνετο ακόμα και στους γεμάτο λακκούβες ελληνικούς δρόμους (και ιδίως στο κομμάτι μετά την Πύλο).

Μας εξέπληξε ευχάριστα και συνειδητοποιήσαμε πως στην Ελλάδα έχει πολύ μέλλον για τρεις σημαντικούς και απλούς λόγους. Πρώτον, γιατί είναι… Micra και μάλιστα σύγχρονο από όποια πλευρά και να το κοιτάξεις. Δεύτερον, διότι σαν Nissan η αξιοπιστία του θεωρείται δεδομένη και τρίτον γιατί το όνομα Θεοχαράκης (εισαγωγική εταιρεία) είναι συνυφασμένο με την υποστήριξη και μετά την πώληση.

Πολύ προχωρημένο σχεδιαστικά το Nissan Micra, από όποια οπτική πλευρά και να το κοιτάξεις...

Diesel και βενζίνη
Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε και τους κινητήρες με τους οποίους θα είναι διαθέσιμο και Να γράφεις χιλιόμετρα και αυτό να μην καίει… τίποτα!ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα. Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση diesel 1.5 με τους 90 ίππους που με την… κατανάλωση που είχε, θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε την διαδρομή μας και να φτάσουμε ακόμα και μέχρι την Θεσσαλονίκη (η κατανάλωση ήταν κοντά στα 5 λίτρα).

Σίγουρα στην έκδοση αυτή τα… γκάζια ήταν περιορισμένα, όμως ιδανικά για έναν μέσο οδηγό που δεν θέλει να αισθάνεται οδηγός αγώνων. Από εκεί και πέρα διαθέσιμες είναι και δύο εκδόσεις βενζίνης 900 (turbo) και 1.000 κ.εκ. με 90 και 73 ίππους αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε, τα πρώτα Nissan Micra θα αρχίσουν να παραδίδονται προς τα μέσα Μαΐου, ενώ μέχρι τότε θα υπάρχει στις αντιπροσωπείες για να μπορεί να το δει ο καθένας αλλά και να το δοκιμάσει.

Για περισσότερες πληρτοφορίες σχετικά με το νέο Nissan Micra πατήστε ΕΔΩ

Πίσω από το τιμόνι του Micra καλύψαμε περισσότερα από 500 χιλιόμετρα επί ελληνικού εδάφους...
Μία διαφορετική... μάσκα (και γεμάτη μυγάκια)
Ο τιμοκατάλογος του Micra

Κι όμως είναι ένα μικρό αυτοκίνητο...

Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου
Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 300 λίτρα...
Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το πώς θα είναι το δικό του Micra
Οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας...
Κλασικός πίνακας οργάνων...
Εκκίνηση κινητήρα με κουμπί. Κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης