Επιμέλεια Νικόλας Αρώνης

Η Τελική Αποπληρωμή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεταφρασμένος Τίτλος: The Final Payoff

Ένας πρώην μποξέρ, o Γρηγόρης, έχει εγκαταλείψει το όνειρό του εδώ και καιρό. Ακολουθεί πια στη ζωή του τους κανόνες του υποκόσμου, δουλεύοντας για τον Μάρκο.

Μαζί με τον συνεργάτη του Χρήστο έχει αναλάβει τον δύσκολο ρόλο να συλλέγει χρωστούμενα από ανθρώπους που αδυνατούν να πληρώσουν το χρέος τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα από μία περιπετειώδη ζωή που περιλαμβάνει απειλές, καταδιώξεις και ληστείες, ο Γρηγόρης θα γνωρίσει τη Νεφέλη, μια νεαρή ηθοποιό την οποία ερωτεύεται.

Όμως, ένα καλά κρυμμένο μυστικό από το παρελθόν του Γρηγόρη θα τον κάνει αναθεωρήσει τη ζωή του και να συγκρουστεί με όλους και με όλα για να κάνει την τελική αποπληρωμή.

Μία σύγχρονη περιπέτεια που εμπνέεται από τη σημερινή ελληνική επικαιρότητα, την τοκογλυφία και την οικονομική κρίση, με έντονα κοινωνικά στοιχεία κι επιρροές ταινιών δράσης αστυνομικού χαρακτήρα, βγαίνει στους κινηματογράφους στις 4 Σεπτεμβρίου.

Η Τελική Αποπληρωμή του Αλέξανδρου Λεονταρίτη είναι η πρώτη ελληνική ταινία της σεζόν και πρωταγωνιστούν οι Γρηγόρης Τερζάκης, Γιάννης Μποσταντζογλου, Γιώργος Γιαννόπουλος, Ελένη Φιλίνη, Χρήστος Θεοφιλάτος, Μαρίνα Τσιγονάκη, Βαγγέλης Μουρίκης και άλλοι.

* 2ο Βραβείο Remi στο 47 Worldfest-Houston International Film Festival 2014.
* Βραβείο κοινού στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου (CYIFF 2013)
* Υποψήφια για το βραβείο “Χρυσή Αφροδίτη” του 8ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου (CYIFF 2013), όπως επίσης και στις κατηγορίες: κουστούμια, σκηνογραφία και Α’ ανδρικής ερμηνείας.
* Βραβείο κοινού στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κορινθίας-Πελοποννήσου “ΓΕΦΥΡΕΣ” (PIFF 2013)

* Επίσημη Πρεμιέρα στο Horrorant Film Festival ‘Fright Nights’ 2014 της Αθήνας.

Into the Storm

Μεταφρασμένος Τίτλος: Μέσα στον Κυκλώνα

Σε μία μόνο ημέρα, η πόλη Σίλβερτον δοκιμάζεται από μια πρωτοφανή επίθεση ανεμοστρόβιλων.

Ολόκληρη η πόλη είναι στο έλεος του κυκλώνα και οι κυνηγοί καταιγίδων προβλέπουν επιδείνωση των φαινομένων. Οι περισσότεροι αναζητούν καταφύγιο. Κάποιοι όμως, τρέχουν προς τους ανεμοστρόβιλους για να δοκιμάσουν πόσο κοντά μπορεί να φτάσει κανείς για να αποθανατίσει αυτό το μοναδικό φυσικό φαινόμενο. Με λήψεις από επαγγελματίες και ερασιτέχνες κυνηγούς καταιγίδων η ταινία ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΩΝΑ βάζει το θεατή κατευθείαν στο μάτι του κυκλώνα για να βιώσει τις πιο ακραίες εκφάνσεις της Μητέρας Φύσης.

Ο Στίβεν Κουέιλ (ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ 5) είναι συνηθισμένος στη σκηνοθεσία “extreme” καταστάσεων, ως μέλος της ομάδας ειδικών εφέ του AVATAR κι έχοντας εξερευνήσει τους πιο σκοτεινούς βυθούς του ωκεανού στο ΣΤΑ ΑΛΙΕΝ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ με συν-σκηνοθέτη τον Τζέιμς Κάμερον. “Το αγάπησα το ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΩΝΑ… Όταν διάβασα το σενάριο για πρώτη φορά, διέκρινα τη δυνατότητα δημιουργίας τεραστίων ανεμοστρόβιλων με τέτοια λεπτομέρεια και ρεαλισμό, που δεν έχει ξαναειδωθεί την ιστορία του κινηματογράφου…”, λέει ο ίδιος.

Παρόλο που η καταιγίδα κλέβει την παράσταση στην ταινία, ο Κουέιλ παρουσιάζει το ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΩΝΑ και ως μια ιστορία στην οποία πρωταγωνιστούν οι ανθρώπινες σχέσεις. Η ταινία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις αντιδράσεις των ανθρώπων μπροστά σε κρίσιμες καταστάσεις και στο πώς ενώνονται για να τις αντιμετωπίσουν. Σύμφωνα με τον Κουέιλ, “αυτό που πραγματικά σε βάζει στην εμπειρία του κυκλώνα είναι οι ίδιοι οι χαρακτήρες. Βιώνουμε την καταιγίδα και τους ανεμοστρόβιλους μέσα από την οπτική των πρωταγωνιστών και δημιουργείται συναισθηματική ταύτιση. Έτσι, η εμπειρία της τρομακτικής καταιγίδας παίρνει ακόμα πιο αληθινή μορφή…”. Η συνοχή και η ομαδικότητα που αναπτύσσονται εν όψει της κρίσης που ξεσπάει απογειώνουν το ενδιαφέρον και συγκινούν.

Στο μάτι του κυκλώνα βρίσκονται οι πρωταγωνιστές Ρίτσαρντ Άρμιτατζ (ΧΟΜΠΙΤ) και Σάρα Γουέιν Κάλις (THE WALKING DEAD). Ο Άρμιτατζ, τον οποίο γνωρίσαμε ως πολεμιστή Θόριν Δρύασπι στην τριλογία του ΧΟΜΠΙΤ, πέταξε κατευθείαν από τα γυρίσματα του ΧΟΜΠΙΤ στη Νέα Ζηλανδία με προορισμό το Μίσιγκαν, για τους σκοπούς των γυρισμάτων του ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΩΝΑ. “Είναι δύσκολο να προετοιμαστείς για ένα τέτοιο σενάριο γιατί όσο κι αν το μελετήσεις, τα γυρίσματα θα είναι απρόβλεπτα.

Οι ανεμοστρόβιλοι είναι ακραία καιρικά φαινόμενα και είναι δύσκολο ακόμα και το να σταθείς όρθιος! Αυτή η πρόκληση όμως είναι που με έκανε να θέλω να πρωταγωνιστήσω στην ταινία”, λέει ο Άρμιτατζ. Από την άλλη, το ανθρώπινο στοιχείο στην ιστορία ήταν εκείνο που τράβηξε την πρωταγωνίστρια Κάλις. H ίδια, σχολιάζει πως “το ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΩΝΑ δεν είναι μια απλή ταινία με ειδικά εφέ και ανεμοστρόβιλους, αλλά μια συγκινητική ιστορία που μας δείχνει σε μεγάλο βαθμό ποιοι πραγματικά είμαστε… Τη στιγμή που σταματούν να χτυπούν οι σειρήνες και φτάνει η καταιγίδα, συνειδητοποιείς αν είσαι ήρωας ή δειλός, και μαθαίνεις πράγματα για τον εαυτό σου…”.

Τα οπτικά εφέ του Κουέιλ κάνουν την ταινία ακόμα πιο θεαματική. Σε συνδυασμό με τη μουσική, δημιουργούν στο θεατή την αίσθηση πως και ο ίδιος βρίσκεται… “στο μάτι του κυκλώνα”! “Ο Στίβεν διαθέτει μία κλίση προς τα οπτικά εφέ αλλά και προς το ανθρώπινο δράμα, οπότε ήμουν σίγουρος πως μπορεί να τα συνδυάσει με μια ιστορία απλών ανθρώπων που αγωνίζονται να επιβιώσουν”, λέει ο παραγωγός Τοντ Γκάρνερ.

“Τα οπτικά εφέ είναι ιδιαίτερα δύσκολα σε αυτήν την ταινία, αφού δεν πρόκειται για μια ταινία επιστημονικής φαντασίας όπου δημιουργεί ο σκηνοθέτης το δικό του φανταστικό σύμπαν… Όλοι μας ξέρουμε τι μορφή έχουν τα σύννεφα, τα δέντρα και ο άνεμος. Συνεπώς, ήθελα το αποτέλεσμα να μοιάζει με αληθινό σε κάθε επίπεδο και ο θεατής να αισθάνεται πως είναι μέρος αυτού του αληθινού κόσμου”, σχολιάζει. Αξέχαστα στους πρωταγωνιστές θα μείνουν οι υψηλής ταχύτητας ανεμιστήρες που τους σήκωναν ολόκληρους στον αέρα, αλλά και οι γιγάντιοι κατασκευαστικοί γερανοί με τις οθόνες, που χρησιμοποιούνταν για να συννεφιάσουν τους ηλιόλουστους ουρανούς για τους σκοπούς των γυρισμάτων.

Ο Κουέιλ είναι θερμός υποστηρικτής της άποψης ότι “ο ήχος είναι το 50% της εμπειρίας του θεατή στην ταινία” κι έτσι, ανέθεσε στο βραβευμένο με Όσκαρ Περ Χόλμπεργκ (SKYFALL, BRAVEHEART) την επεξεργασία του ήχου. Η σωστή δυναμική μεταξύ των οπτικών εφέ και του ήχου είναι προϋπόθεση για μια καλή ταινία, την οποία πετυχαίνει αναμφισβήτητα ο Κουέιλ.

Σκηνοθεσία: Στίβεν Κουέιλ

Πρωταγωνιστούν: Ρίτσαρντ Άρμιτατζ, Σάρα Γουέιν Κάλις, Ματ Γουόλς, Αλίσια, Ντέμπναμ-Κάρεϊ, Άρλεν Εσκαρπέτα, Μαξ Ντίκον, Νέιθαν Κρες, Τζέρεμι Σάμπτερ, Κάιλι Ντέιβις, Τζον Ριπ, Σκοτ Λόρενς.

Sin City: A Dame to Kill For

Μεταφρασμένος Τίτλος: Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο

Οι Φρανκ Μίλλερ και Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ συναντιούνται ξανά για να δώσουν ζωή στα εικονογραφημένα μυθιστορήματα στο Sin City: H κυρία θέλει φόνο.

Σε μια πόλη που δεν υπάρχει δικαιοσύνη, οι απεγνωσμένοι αναζητούν εκδίκηση και αδίστακτοι δολοφόνοι διασταυρώνονται στο διάσημο κλαμπ Pecos.

Η ταινία ανοίγει με το “Just Another Saturday Night,” όπου ο Μαρβ (Μίκυ Ρουρκ) βρίσκει τον εαυτό του στη μέση μιας σφαγής και προσπαθεί να θυμηθεί τα γεγονότα που προηγήθηκαν.

Η ιστορία “The Long, Bad Night” , φέρνει το Τζόνι, έναν υπερόπτη τζογαδόρο (Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ) αντιμέτωπο με τον πιο αιμοσταγή κακό της Αμαρτωλής Πόλης, το γερουσιαστή Ρόαρκ (Παόυερς Μπουθ).
Η κεντρική ιστορία « Η Κυρία Θέλει Φόνο» (A Dame To Kill For), ακολουθεί τον Ντουάιτ ΜακΚάρθι (Τζος Μπρόλιν) στην τελική του αναμέτρηση με τη γυναίκα των ονείρων του, αλλά και χειρότερο εφιάλτη του, την Έιβα Λορντ (Έβα Γκριν).

Στον απόηχο της αυτοκτονίας του Τζον Χάρτιγκαν (Μπρους Γουίλις), η ταινία κλείνει με το“Nancy’s Last Dance” και την ορκισμένη για εκδίκηση Νάνσυ Κάλλαχαν (Τζέσικα Άλμπα).

Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ & Φρανκ Μίλλερ

Τζέσικα Άλμπα Τζος Μπρόλιν Ροζάριο Ντώσον Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ Έβα Γκριν Στέισι Κιτς Πάουερς Μπουθ Τζέιμι Κινγκ Ρέι Λιόττα Τζέρεμι Πίβεν Τζέιμι Τσανγκ Μίκυ Ρουρκ Lady Gaga & Μπρους Γουίλις.

Boyhood

Μεταφρασμένος Τίτλος: Μεγαλώνοντας

Μετά το Πριν τα Μεσάνυχτα (Before Midnight) ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ μας φέρνει έναν πραγματικό κινηματογραφικό άθλο, έναν συγκινητικό, μαγικό, αληθινό ύμνο στη ζωή, μία ταινία – εγχείρημα που γύρισε μέσα σε… 12 χρόνια (2002-2013), συγκεντρώνοντας τους ίδιους, κάθε φορά, ηθοποιούς, μπροστά από την κάμερα, κερδίζοντας Αργυρή Άρκτο Σκηνοθεσίας στην 64η Μπερλινάλε.

Με μια διάχυτη αισιοδοξία παρακολουθούμε τον μικρό Μέισον και την οικογένειά του να ζουν τη ζωή τους, να μεγαλώνουν, να αλλάζουν κι όλα αυτά παράλληλα με την ιστορία της Αμερικής που μεγαλώνει… Boyhood…Η πιο ωραία ειπωμένη ιστορία ενηλικίωσης που γνώρισε ποτέ το σινεμά μάς κάνει να αναπολούμε τη δική μας παιδική ηλικία, αλλά και να προβληματιζόμαστε με απλότητα, χιούμορ και ευαισθησία για το νόημα της ζωής, τη συντροφικότητα, τον χρόνο που περνάει γρήγορα μέσα από εικόνες, καθημερινότητες, μικρές και μεγάλες στιγμές γεμάτες φυσικότητα, ανθρωπιά, τρυφερότητα, αλήθεια.

• Πρόκειται για ένα μοναδικό ταξίδι, «επικό» και προσωπικό συνάμα, που ξεκινά και «διαπερνά» τα παιδικά χρόνια του πρωταγωνιστή, Μέισον, στη διάρκεια μιας δωδεκαετίας, μέχρι, δηλαδή την ενηλικίωσή του, οπότε και διαγράφει πλέον τη δική του πορεία, απεικονίζοντας τις αλλαγές που βιώνει μια σύγχρονη οικογένεια (γάμους, διαζύγια, καλές / κακές στιγμές) αλλά και το ίδιο το πέρασμα του χρόνου. «Είναι μια δουλειά για το φυσικό πέρασμα του χρόνου και για το πώς αυτό μας συνθλίβει όλους».

• Οι ταινίες πάντα έχουν να κάνουν με το χρόνο. Αυτός είναι και ο λόγος που το σινεμά προσπαθεί να απαθανατίσει στιγμές σαν να θέλει να τις παγώσει ώστε να μπορούμε να επιστρέφουμε σε αυτές όταν θα είναι παρελθόν. Υπό αυτό το πρίσμα γυρίζονται οι ταινίες, μέσα σε κάποιες βδομάδες ή, το πολύ μήνες. Όχι, όμως, ο Λινκλέιτερ που ήθελε να καταγράψει τις απλές, καθημερινές στιγμές (και τις ανεπαίσθητες αλλαγές που καθένας μας βιώνει) με τρόπο ρεαλιστικό, αφήνοντας, ουσιαστικά, το χρόνο να κρατά το πηδάλιο της ζωής κι εκείνος ως θεατής να αποτυπώνει στιγμές και πορείες. Έτσι, κάθε χρόνο συγκεντρώνονταν όλοι οι συντελεστές (με την πολύτιμη βοήθεια της IFC Films) για 3-4 μέρες και κατέγραφαν υλικό, με βάση τη δεδομένη συγκυρία ζωής του πρωταγωνιστή.

• Τα 2002 που ξεκίνησε η παραγωγή της ταινίας ο Λινκλέιτερ είχε ήδη αρχίσει να κάνει αίσθηση ως σκηνοθέτης μετά την ταινία BEFORE SUNRISE. Κατά τη διάρκεια της ταινίας η καριέρα του ακολούθησε τάχιστα ανοδική πορεία με ταινίες όπως SCHOOL OF ROCK, BERNIE, BEFORE SUNSEΤ, BEFORE MIDNIGHT (ολοκληρώνοντας με τις 2 τελευταίες την BEFORE τριλογία του, όπου και πάλι ο χρόνος έπαιζε πρωταρχικό ρόλο).

• Και ποια ήταν η πρώτη ανησυχία του σκηνοθέτη; Να βρει ένα αγόρι που να μπορεί να «δεσμευτεί» για 12 χρόνια, ώστε να αποτυπώσει στην κάμερα το πέρασμα του χρόνου επάνω στο ίδιο πρόσωπο που μεγαλώνει αληθινά και μεταμορφώνεται εξωτερικά κι εσωτερικά, ενώ οποιοσδήποτε άλλος σκηνοθέτης θα είχε αφηγηθεί την ιστορία με τουλάχιστον τρεις νεαρούς ηθοποιούς στον ίδιο ρόλο. Και το βρήκε στο πρόσωπο του Έλαρ Κολτρέιν, ο οποίος εξαρχής του έβγαζε κάτι καλλιτεχνικό, ακόμα και ως παιδάκι, πιθανώς και λόγω του γεγονότος πως οι γονείς του ήταν καλλιτέχνες. Σχολιάζει ο πρωταγωνιστής «Τα δώδεκα χρόνια ήταν διπλάσια της ηλικίας μου, όταν ξεκινήσαμε. Και τώρα ακόμα δεν μπορώ να φανταστώ τα επόμενα 12 χρόνια μου, πόσο μάλλον τότε. Αρκετά χρόνια μετά άρχισα να κατανοώ τι γίνεται και τι γυρίζαμε». Έτσι, ο Έλαρ βρέθηκε με μια δεύτερη οικογένεια, εκείνη των συντελεστών της ταινίας.

• Για το ρόλο της αδερφής του πρωταγωνιστή, η επιλογή ήταν εύκολη, καθώς η 9χρονη τότε κόρη του σκηνοθέτη είχε εκφράσει την επιθυμία της να παίξει στην ταινία. Στην πορεία η μικρή απέκτησε κλίση στα εικαστικά και ήθελε να αποδεσμευτεί, αλλά η καλλιτεχνική της φλέβα τη συγκράτησε και ολοκλήρωσε το εγχείρημα. Τα δύο παιδιά έχουν παραμείνει πολύ καλοί φίλοι, καθώς η ταινία αυτή τους έκανε να μοιραστούν συναισθήματα και εμπειρίες μοναδικές.

• Στο ρόλο της μαμάς βρίσκουμε τη (μαμά και στην πραγματικότητα) Πατρίσια Αρκέτ, υποψήφια τρεις φορές για Χρυσή Σφαίρα για την τηλεοπτική σειρά Medium. Αρχικά η Αρκέτ πέρασε μέρες με τα παιδιά ώστε να γνωριστούν και να αποκτήσουν οικειότητα και μετά όλα πήραν το δρόμο της.

• Ο συνεργάτης χρόνων του Λινλέιτερ, Ίθαν Χοκ έχει το ρόλο του πατέρα και ξέρει από εμπειρία πώς είναι να μεγαλώνουν τα παιδιά μετά από το διαζύγιο των δικών τους, καθώς και ο ίδιος είναι παιδί χωρισμένων γονιών, ενώ κατά τη διάρκεια της ταινίας χώρισε κι εκείνος, έχοντας παιδιά. Σχολιάζει ο ηθοποιός για το χαρακτήρα του «Πρόκειται για έναν ανώριμο, αρχικά, χαρακτήρα, που δεν είναι έτοιμος να γίνει γονιός κι ο οποίος αναγκάζεται να ωριμάσει, αποφασίζοντας να συμμετέχει ενεργά στη ζωή των παιδιών του, θυσιάζοντας τα όνειρά του. Έτσι αποκτά μια συμβατική δουλειά, μολονότι πάντα διατηρούσε κάτι καλλιτεχνικό μέσα του.»

• Η όλη διαδικασία έμοιαζε με ετήσιο reunion μιας ομάδας που σταδιακά μεγάλωνε φτάνοντας τελικά στα 400 άτομα. Η πρώτη φορά που είδαν την ταινία ήταν έντονα συγκινητική ιδίως για τα παιδιά που την είδαν, επίτηδες, μόνα τους. «Ήταν κάτι πολύ έντονο, καθώς έβλεπα πτυχές του εαυτού μου που δεν θα έβλεπα σε άλλη περίπτωση. Είναι κάτι πολύ προσωπικό για μένα, αλλά έχει παγκόσμια απήχηση καθώς πιάνει κάτι που όλοι μας ξεχνάμε : το ότι πρέπει να εκτιμάμε τις στιγμές γι’ αυτό που είναι.» σχολιάζει ο Έλαρ.

• Η πιο συγκινητική στιγμή για το σκηνοθέτη ήταν το γύρισμα της τελευταίας σκηνής, όπου ο Μέισον, αρχίζει την νέα πορεία ζωής του. Το πού θα πάει, άγνωστο. Άπειρες οι επιλογές. Τουλάχιστον ξέρουμε πώς βρέθηκε εκεί. «Θυμάμαι να στέκομαι και ο ήλιος να δύει, κι υπήρχε τρομερή ενέργεια. Ήταν το τελευταίο γύρισμα μιας 12ετούς εμπειρίας και το συναίσθημα είναι απερίγραπτο. Δεν γίνεται να επαναληφθεί κάτι ανάλογο.» σημειώνει ο σκηνοθέτης.

Deliver Us from Evil

Μεταφρασμένος Τίτλος: Ξόρκισε το Κακό

Βασισμένο σε αληθινά περιστατικά που αντιμετώπισε ο αστυνομικός Ralph Sarchie, ο οποίος υπηρέτησε στη Νέα Υόρκη, το «Ξόρκισε το Κακό» προσφέρει ένα ανατριχιαστικό και καθηλωτικό θέαμα στους λάτρεις των ιστοριών με εξορκισμούς. Σε σκηνοθεσία του -εξαιρετικού στο χτίσιμο της αγωνίας- Scott Derrickson (Ο Εξορκισμός της Έμιλι Ρόουζ, Sinister) και με πρωταγωνιστή τον επιβλητικό Αυστραλό Eric Bana, η ταινία διαθέτει έντονα στοιχεία μυστηρίου και τη χορταστική δράση ενός καταιγιστικού μεταφυσικού θρίλερ. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε ο mega producer Jerry Bruckheimer (Πειρατές της Καραιβικής, Τα Κακά Παιδιά, Top Gun).

Ο αστυνομικός επιθεωρητής Ralph Sarchie (Eric Bana), έχοντας προσωπικούς δαίμονες που τον ταλαιπωρούν, διενεργεί έρευνες για μια σειρά από άγρια και ανεξήγητα εγκλήματα. Στην πορεία ενώνει τις δυνάμεις του με έναν ανορθόδοξο ιερέα που ειδικεύεται στους εξορκισμούς (Edgar Ramirez) και μαζί προσπαθούν να καταπολεμήσουν το Κακό που τρομοκρατεί την πόλη της Νέας Υόρκης.

Vivir es Facil con los Ojos Cerrados

Μεταφρασμένος Τίτλος: Η Ζωή Είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά

Ένας δάσκαλος, ένα κορίτσι και ένας έφηβος με κούρεμα “μπήτλς”, αναζητούν τον Τζον Λένον στην Ισπανία του Φράνκο, σε ένα ταξίδι προς την ελευθερία. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ. Η καλύτερη Ισπανική και η πιο feelgood ταινία της χρονιάς, που σάρωσε τα φετινά βραβεία Γκόγια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης