Πώς να αποκτήσεις εύκολα και γρήγορα μέση «δαχτυλίδι»

Πώς να αποκτήσεις εύκολα και γρήγορα μέση «δαχτυλίδι»
Τα κιλά χάνονται, ωστόσο το να γυμνάσει κάποιος την ευρύτερη περιοχή της κοιλιάς δεν είναι και η ευκολότερη αποστολή. Πρόκειται για ένα σημείο στο οποίο η συσσώρευση λίπους είναι μεγάλη και που σαν να μην έφτανε αυτό, οι ασκήσεις -ακόμα και οι πιο έντονες και εξαντλητικές- είναι δύσκολο να «πιάσουν».

Θα έχεις σίγουρα παρατηρήσει πως στα πόδια σου τα αποτελέσματα της γυμναστικής είναι σαφώς πιο εμφανή σε σχέση με τους κοιλιακούς ή τη μέση σου ακόμη και από τον πρώτο μήνα άσκησης . Όχι, δεν φταις εσύ. Απλώς επιβάλλεται να γυμναστείς λιγάκι πιο… πονηρά και να μην αρκεστείς στις απλές ασκήσεις κοιλιακών.

Περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 12 Ιουνίου 2018, 16:15