Tips για να προπονείσαι σωστά & αποτελεσματικά αυτό το καλοκαίρι

Tips για να προπονείσαι σωστά & αποτελεσματικά αυτό το καλοκαίρι
Ο personal trainer Ben Longley μοιράζεται μερικές χρήσιμες συμβουλές για την υγεία και τη φυσική κατάσταση, που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τους στόχους σου πιο γρήγορα.

Υπάρχουν πολλοί μύθοι και παρανοήσεις γύρω από την υγεία και τη φυσική κατάσταση. Βομβαρδιζόμαστε συνεχώς από διαφημίσεις και άρθρα σχετικά με νέες δίαιτες, προγράμματα προπόνησης και αντικρουόμενες μελέτες για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε.

"Ως personal trainer για περισσότερα από 12 χρόνια, πιάνω τον εαυτό μου να συζητά με διαφορετικούς ανθρώπους για τα ίδια θέματα. Για να μπορέσεις να απαντήσεις κάποιες από αυτές τις ερωτήσεις, σου παραθέτω μερικά πράγματα που έχω μάθει, ώστε να ξεκαθαριστεί οποιαδήποτε σύγχυση υπάρχει στο μυαλό σου και να σε βοηθήσουν να είσαι υγιής".

1. Δεν υπάρχουν γρήγορες δίαιτες, εύκολη λύση ή μαγικά χάπια όταν πρόκειται για απώλεια βάρους ή καλή φυσική κατάσταση
"Συγγνώμη αν σου χαλάω το συννεφάκι, αλλά είναι αλήθεια. Μπορείς σίγουρα να επιταχύνεις τη διαδικασία, να αποφύγεις λάθη και να μεγιστοποιήσεις την προσπάθεια σου με δοκιμασμένες μεθόδους, αλλά η λέξη-κλειδί εδώ είναι η προσπάθεια. Η σκληρή δουλειά και η πειθαρχία είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Το κόλπο είναι να γνωρίζεις και να εφαρμόζεις τις συμβουλές και τις μεθόδους που είναι πιο αποτελεσματικές, ώστε να είσαι σε θέση να μεγιστοποιήσεις το χρόνο απόδοσης σου."



2. Η ζυγαριά δεν αποτελεί τη σωστή μέθοδο για να παρακολουθείς την απώλεια λίπους
"Εάν δεν έχεις πάνω από 10-15 κιλά να χάσεις, τότε η ζυγαριά δεν αποτελεί τον σωστό σύμβουλο. Το ζήτημα με τη ζυγαριά είναι ότι δεν κάνει διάκριση μεταξύ μυών και λίπους και οι περισσότεροι άνθρωποι δυστυχώς δεν γνωρίζουν ότι η αύξηση της μυϊκής μάζας, σε βοηθά στη μείωση του σωματικού λίπους και σε κάνει να φαίνεσαι πιο αδύνατος και υγιής. Η απώλεια μυών είναι κακή, η αύξηση των μυών είναι καλή, αλλά η ζυγαριά δεν μπορεί να στο δείξει αυτό!"

3. Μυϊκή καταπόνηση
"Ακριβώς επειδή δεν πονάς την επόμενη μέρα, μην νομίζεις ότι δεν προπονήθηκες αποτελεσματικά. Μερικοί άνθρωποι τείνουν να νιώθουν πιο εύκολα μυϊκό πιάσιμο συγκριτικά με άλλους και αυτό εξαρτάται από τις φλεγμονές του οργανισμού σου αλλά και από την εξοικείωση σου με τη γυμναστική."

Διάβασε τη συνέχεια στο Coremag.gr!

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2018, 11:38