Δύο τομείς στους οποίους το PS4 υπερτερεί έναντι του Xbox One είναι οι χρόνοι εγκατάστασης των games και η δυνατότητα capture και share screenshots.

Η Microsoft αποφάσισε να ξεκαθαρίσει τι θα ισχύσει από εδώ και πέρα για τα δύο αυτά θέματα. Ειδικότερα, για τους χρόνους εγκατάστασης, ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox, δήλωσε ότι τα αρχικά Xbox One games της Microsoft είχαν σχεδιαστεί με γνώμονα το always-on (το οποίο ευτυχώς μαζί με τους κανόνες περί DRM δεν εφαρμόστηκε ποτέ). Αυτό πρακτικά σήμαινε προφανώς ότι το παιχνίδι κατεβάζει δεδομένα μέσω Internet για να εγκατασταθεί κι όχι απευθείας από το blu-ray.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κίνηση αυτή αποδεικνύει ότι η Sony δεν είχε στα σχέδιά της κάποιο always online για το PS4 ή ακόμη κι αν το είχε, κατάφερε να το αφαιρέσει εγκαίρως, ώστε το installation να γίνεται απευθείας απ’ το blu-ray. Ο Spencer δήλωσε πάντως ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί στο μέλλον, χωρίς να διευκρινίσει το πότε.

Share των Screenshots το 2015
Τα updates του Xbox One τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο δεν θα περιλαμβάνουν το εύκολο share των screenshots μέσω Facebook/Twitter (κάτι που γίνεται ήδη στο PS4). Η δυνατότητα αυτή ωστόσο θα προστεθεί μέσα στο επόμενο έτος.

Οι developers έχουν βρει “μια καλή λύση για την επίλυση του συγκεκριμένου θέματος” σύμφωνα με τον Phil Spencer. Αναμένουμε λοιπόν την συγκεκριμένη δυνατότητα, κατά πάσα πιθανότητα μέσα στα πρώτα updates του 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για το Xbox One και συζητήστε τις στο Xbox forum του GameWorld.

Πηγή: GameWorld.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης