Δύο νέες διακρίσεις που επιβραβεύουν για μια ακόμη φορά τον πυρήνα αξιών της ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε. κατέκτησε η εταιρεία στο διαγωνισμό Σελφ Σέρβις Excellence Awards.

Συγκεκριμένα, η ΓΙΩΤΗΣ αναδείχθηκε νικήτρια σε δυο καίριες κατηγορίες: την ιστορικότητα/παράδοση, ως «ιδιαίτερα γνωστή και πετυχημένη παραγωγική ελληνική εταιρεία τροφίμων» και στη διαχείριση ποιότητας κατά την παραγωγή των προϊόντων της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η ΓΙΩΤΗΣ κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή καινοτόμων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας – κι αυτό σημαίνει ότι έχουμε μάθει να κερδίζουμε πολλά στοιχήματα!», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Εμπορικός Διευθυντής κος Μ. Παπαθανασίου. «Το γεγονός ότι σήμερα διαθέτουμε ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στην ελληνική αγορά τροφίμου οφείλεται στη διαχρονική προσήλωσή μας στην παραγωγή προϊόντων υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και διατροφικής αξίας, με βάση τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις ολόκληρης της οικογένειας. Γι’ αυτό και ύψιστη προτεραιότητα της εταιρείας είναι η διαρκής επένδυση σε ειδικά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό και υπέρ-σύγχρονο εξοπλισμό».

Από το 1930 που ιδρύθηκε έως σήμερα, η ΓΙΩΤΗΣ παραμένει μια εταιρεία 100% ελληνική, μια υπέρ-σύγχρονη βιομηχανία, βασισμένη στην ποιότητα και την καινοτομία, που επενδύει με συνέπεια στη χώρα μας και που εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 25 χώρες, στις 5 ηπείρους. Παράλληλα, αποτελεί μία από τις εταιρίες-πρότυπα στην Έρευνα και Ανάπτυξη. Απασχολεί περί τα 360 άτομα ενώ, από το 2012, υλοποιεί ένα 4ετές επενδυτικό πλάνο ύψους €12 εκ. και συνεχίζει αδιάλειπτα το κοινωνικό έργο της, με σταθερό στόχο την ενίσχυση των ευπαθέστερων κοινωνικών ομάδων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον, η ΓΙΩΤΗΣ αναγνωρίστηκε και φέτος στον παγκόσμιο θεσμό των Superbrands ως μια από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα για το 2016. Η διοργάνωση αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική δεδομένου ότι στην επιλογή των «νικητών» συμμετέχει, εκτός από την επιτροπή εμπειρογνωμόνων, και το καταναλωτικό κοινό, μέσω μιας Έρευνας Κοινής Γνώμης. Κριτήρια επιλογής είναι η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και η δύναμη της φήμης, η αξιοπιστία και η μακροχρόνια συνέπεια, καθώς και η εταιρική υπευθυνότητα στους τομείς ποιότητας και τιμής, εργασιακών σχέσεων, κοινωνίας και περιβάλλοντος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης