Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή η πρώτη φάση δημοπράτησης που ολοκληρώνει την αναβάθμιση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη (Αίγιο).

Στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ προσήλθαν, σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, 5 εταιρείες οι οποίες κατέθεσαν τις προσφορές για το έργο με κύριο αντικείμενο την κατασκευή-τοποθέτηση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης. Μιλάμε για τις:Κ/Ξ ALSTOM-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ, ΑΚΤΩΡ, ΤΕΡΝΑ, Κ/Ξ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ELECNOR και Κ/Ξ ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΑLPIQ ENTERTRANS.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα Πέμπτη θα γίνει η διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών από την οποία θα προκύψει ο ανάδοχος του έργου που θα φέρει τα ηλεκτροκίνητα τρένα μέχρι την πόλη του Αιγίου. Με την ολοκλήρωση των έργων θα μπορούν να κινούνται τα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα σε διπλές γραμμές με ταχύτητες που φτάνουν μέχρι και τα 200χλμ/ώρα.

Το κόστος του έργου είναι 83,08 εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 67εκατ.ευρώ). Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 1 του Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014-2020. Το έργο ανήκει διοικητικά στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας. H ΕΡΓΟΣΕ έχει δεσμεύσει ανά χρονιά τα ποσά ως εξής: 2018: 6.200.000, 2019:31.000.000, 2020:38.440.000, 2021:7.440.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης