Σημάδια σταθεροποίησης εμφάνισε το 2013 η διαφημιστική αγορά, υπό την ευνοϊκή επίδραση της βελτίωσης του οικονομικού περιβάλλοντος και των προσδοκιών για έξοδο της χώρας από την ύφεση.

Τα διαφημιστικά έσοδα σημείωσαν μικρή άνοδο για πρώτη φορά μετά την έντονη και συνεχή πτώση των προηγούμενων ετών, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα μελέτης της Infobank Hellastat ΑΕ. Αναλυτικότερα, το 2013, σύμφωνα με τη Media Services, η συνολική διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 4%, στα 1,19 δισ. ευρώ. Η τηλεόραση αναδείχθηκε ως ο κερδισμένος τομέας, καθώς απορρόφησε κονδύλια 571,40 εκατ. ευρώ (+21,7% έναντι του 2012), αποσπώντας το 48% του συνόλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντιθέτως, τα περιοδικά εμφάνισαν απώλειες 17%, στα 291,67 εκατ. ευρώ, μέγεθος που αντιστοιχεί στο 24,6% της αγοράς. Οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο σημείωσαν μικρή άνοδο, με αποτέλεσμα να διαμορφώσουν οριακά χαμηλότερα μερίδια (21,8% και 5,5% αντίστοιχα).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης