Η Μύκονος είναι ο μεγάλος νικητής του καλοκαιριού, γράφει η βρετανική εφημερίδα The Guardian στην ηλεκτρονική της έκδοση, υπογραμμίζοντας ότι η επιστροφή των διασημοτήτων στο νησί των ανέμων επαναφέρει την αίγλη της δεκαετίας του 1960 στην Ελλάδα.

Στο ρεπορτάζ αναφέρονται οι σταρ του Χόλιγουντ, οι ποδοσφαιριστές και οι αστέρες του μπάσκετ, που έχουν κάνει μέχρι τώρα τις διακοπές τους στη Μύκονο, πίνοντας σαμπάνια και μετέχοντας στο χορό και στα πάρτι στις διάσημες παραλίες του νησιού, υπενθυμίζοντας ότι η Μύκονος έγινε διάσημη τη δεκαετία του 1960 από τον Τζάκι Ωνάση και την Grace Kelly.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επιστροφή των διασημοτήτων, όπως σημειώνει, ανέδειξαν τη Μύκονο σε αδιαμφισβήτητη βασίλισσα του καλοκαιριού μεταξύ αυτής της κατηγορίας προορισμών, δίνοντας στην Ελλάδα «ώθηση» αισιοδοξίας μετά από χρόνια οικονομικής ύφεσης.

Η εκ νέου ανακάλυψη του νησιού των ανέμων από τους διάσημους, τονίζεται στο δημοσίευμα, που φέρνει όλο και περισσότερους αριθμούς από το διεθνές jet set στις ακτές της, οδήγησαν τη Μύκονο στην κορυφή, αντικαθιστώντας την Ίμπιζα ως το «de rigueur» στέκι για διασημότητες και clubbers.

Υπογραμμίζεται, επίσης, ότι 1 στις 5 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα εξαρτώνται από τον τουρισμό, γι αυτό και η τουριστική ανάκαμψη προσφέρει τις πρώτες ακτίνες φωτός για έξοδο από τι χειρότερη κρίση, που γνώρισε η Ελλάδα στη σύγχρονη ιστορία της. Η Μύκονος αποτελεί την επιτομή της ανάκαμψης, γράφει χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δημοσίευμα δίνει και μια είδηση:

Σύμφωνα με τα στοιχεία που πρόκειται να δημοσιοποιήσει ο ΣΕΤΕ, οι επισκέπτες της Μυκόνου δηλώνουν μεγαλύτερη συνολική ικανοποίηση από τους κύριους ανταγωνιστές της στη Μεσόγειο, Ίμπιζα, Σαρδηνία και St Tropez. Σε όρους αξίας, το κυκλαδίτικο νησί συγκεντρώνει βαθμολογία 84,2%, σε σύγκριση με 80,5% για την Ίμπιζα και 79% για το St Tropez.

Επιμέλεια: Κατερίνα Νινιού

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης