Την αδιαφορία του Υπουργείου Οικονομικών απέναντι σε περιστατικό λαθρεμπορίας καυσόξυλων και πέλετ από Βούλγαρους στην Κατερίνη, καταγγέλλει με ερώτησή του στη Βουλή ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, ανταποκρινόμενος σε επιστολή διαμαρτυρίας, η οποία έφτασε για ενημέρωση στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο του.

Το δημοσίευμα έχει ως εξής:
«Κώστας Νασίκας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ στους φίλους των λαθρεμπόρων Υπουργούς της ΝΔ

Αγαπητέ κύριε Θεοχάρη,

Διαβάστε -σας παρακαλώ θερμά- χθεσινό απίστευτο & ατιμώρητο περιστατικό λαθρεμπορίας στην Κατερίνη. (Δ.Ο.Υ Κατερίνης). Σε 15 τουλάχιστον σημεία-πιάτσες σε όλη την Β Ελλάδα, έρχονται Βουλγάρικα φορτηγά με εικονικά παραστατικά και πουλάνε με ντόπιο μεσάζοντα καυσόξυλα , πέλλετ και άλλα εμπορεύματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα έχουμε επισημάνει, αλλά οι υπηρεσίες αδυνατούν να ελέγξουν..Στην Κατερίνη καταφθάνουν κάθε πρωί 2 ή 3 φορτηγά με καυσόξυλα και πελλετ και κάνουν «πιάτσα» απέναντι από γεφυροπλάστιγγα.

Χθες 25-02-14 διαπραγματεύτηκα με τον Βούλγαρο που είχε εκεί φορτηγό με ξύλα, να μου φέρει (δήθεν) 10 τόνους σε παρακείμενο χωριό και δέχτηκε (χωρίς χαρτιά). Επειδή το συγκεκριμένο φορτηγό το έχω 2 φορές να ξεφορτώνει πελλετ σε αγροτικά ξηραντήρια καπνού της Καρδίτσας (χωρίς τιμολογιο), πηγα μαινόμενος στην Αστυνομία και το κατήγγειλα.

Ο Διοικητής (προς τιμήν του) κάλεσε Δ.Ο.Υ και Δασαρχείο, τα οποία μετ’ ολίγον κατέφθασαν στον χώρο που εξέθετε ο Βούλγαρος την πραμάτεια του. Ο Βούλγαρος επέδειξε στον ελεγκτή της Δ.Ο.Υ Κατερίνης ένα τιμολόγιο συνολικής αξίας € 525 !!!! (για ένα 40 τόνων επικαθήμενο φορτηγό !!!!!!)

Όμως εξεπλάγην που ….τόπος προορισμού ήταν η Νάουσα ( η Κατερίνη δεν είναι ενδιάμεσος σταθμός διαδρομής) και μάλιστα εδηλώνετο ως πελάτης-παραλήπτης έμπορος που όλως τυχαίως γνώριζα. (Α.Σ)

Τηλεφώνησα αμέσως στον έμπορο και μου εδήλωσε ότι έχει πλήρη άγνοια και ότι ο Βούλγαρος που χρησιμοποιεί το ΑΦΜ της, πρέπει να μηνυθεί. Όλα αυτά τα είπα στον ελεγκτή κ Π Γ. και του έδωσα το τηλέφωνο του ΑΣ να το επιβεβαιώσει ο ίδιος.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:

– Ο κ ΑΣ μου εδήλωσε ότι δεν επικοινώνησε ουδείς.
– Ο Βούλγαρος αφέθηκε ελεύθερος να συνεχίσει το… έργο του και απλά σε 2-3 μήνες θα του καταλογιστεί ίσως κάποιο πρόστιμο που δεν θα εισπραχτεί ποτέ.
– Ο υποφαινόμενος θα ζει διαρκώς με τον φόβο ότι κάποιο κύκλωμα θα τον «φυτεύσει» κάπου. Δεδομένου ότι Αστυνομία και Δ.Ο.Υ. μου κράτησαν φωτοτυπία ταυτότητας και εκείνο που μου προξένησε την μεγαλύτερη εντύπωση ήταν το ύφος και ο τόνος φωνής του ελεγκτή όταν μου εζήτησε και τον ΑΦΜ μου — (για ποιο λόγο εζητήθη ΑΦΜ καταγγέλλοντος ??? -με ακριβή έκφραση «για δώσε μου και το δικό σου ΑΦΜ»… – Θα το εξηγήσω με παραδείγματα όταν μου δοθεί βήμα σε ζωντανή εκπομπή ΤιΒι…)

– ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ (το 60-70% των Ελληνικών φορτηγων ΔΧ πλέον..) μπορείς να κυκλοφορείς με ένα εικονικό τιμολόγιο σε όνομα ΑΝΥΠΟΠΤΟΥ τίμιου επαγγελματία – που σε περίπτωση διασταύρωσης στοιχείων θα κληθεί να αποδείξει ότι….δεν είναι ελέφαντας.

Κλείνοντας να αναφέρω και πάλι την απορία μου.

Γνωρίζει η πολιτική ηγεσία την πραγματική έκταση των εικονικών τιμολογίων (ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ, φυτοφάρμακο, λιπάσματα, μηχανήματα, λέβητες, υδραυλικά, άλευρα, κλπ) από Βουλγαρία ή όχι ; Και αν γνωρίζει, γιατί αντί να μειώνεται το φαινόμενο, έχουμε συνεχή αύξηση και ασυδοσία εξ αιτίας της ατιμωρησίας και της παντελούς απουσίας ελέγχων στις πύλες εισόδου ? Ο συγκεκριμένος Βούλγαρος φεύγοντας …ΓΕΛΟΥΣΕ…

Και απλά αύριο θα αλλάξει πιάτσα. Μάλλον θα τον δούμε στην γεφυροπλάστιγγα στο Δερβένι (μάντρα Χουλιάρα- 5 φορτηγά κάθε μέρα. Σήμερα ξεφόρτωναν και μπαταρίες αυτοκινήτων)
– Και μια νέα «φάμπρικα» που αξίζει να μάθετε: – Ελληνικές επιχειρήσεις, ενοικιάζουν 6-10 τόνων φορτηγά από Βουλγαρία και κάνουν διανομές στην Ελλάδα. Αποφεύγουν έτσι τέλη κυκλοφορίας, υποχρεωτικά ABS, ΚΤΕΟ κλπ. Και η ΕΛΑΣ σε κάποιο έλεγχο, απεφάνθη ότι είναι νόμιμα. ΕΛΛΑΣ το μεγαλείο σου

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Κώστας Νασίκας
Τηλ 694…..

ΥΓ. Σχετικά με τα εικονικά τιμολόγια, αξίζει να σας αναφέρω τι γίνεται στην Ιταλία για αποφυγή του φαινομένου. Σε κάθε καράβι που φτάνει σε Μπάρι κλπ. η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ (Guardia di Finanza) , έχοντας πάρει από τον πλοίαρχο την κατάσταση των φορτηγών, σταματάει στο λιμάνι για έλεγχο 10 νταλίκες. Οι οποίες μένουν εκεί μέχρι να επικοινωνήσουν με τον φερόμενο ως παραλήπτη και να επιβεβαιώσουν ότι δεν πρόκειται για εικονικό τιμολόγιο. Πλην όμως, το τηλέφωνο του παραλήπτη το βρίσκουν μόνοι τους από το σύστημα- και όχι από τον οδηγό της νταλίκας (που μπορεί να τους δώσει άλλο τηλέφωνο…)»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης