Για δύο περίπου χρόνια περίμενε πολίτης και μέλος της Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας να εισπράξει την αναπηρική του σύνταξη, μπλεγμένος στα γρανάζια της Ελληνικής γραφειοκρατίας, και όταν αυτό κατέστη εφικτό… δεν μπόρεσε να τα χαρεί τα χρήματά του!

Στον λογαριασμό του δικαιούχου πιστώθηκε το ποσό των 11.700 ευρώ όμως επειδή ο καταναλωτής είχε οφειλές προς την Τράπεζα, η τελευταία μονομερώς και χωρίς να προβεί σε καμία ενημέρωση προκειμένου ο καταναλωτής να προβάλλει τις αντιρρήσεις του, έκανε ανάληψη του ποσού αυτού από τον καταθετικό του λογαριασμό και πίστωσε το δάνειο του καταναλωτή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο παθών προσέφυγε στην Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, η οποία με την σειρά της σε συνεργασία με τον ίδιο, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και το Συνήγορο του Καταναλωτή, έλυσαν το πρόβλημα.

Η Τράπεζα αναγκάσθηκε να συμμορφωθεί και να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας, “η δυσκολία της συγκεκριμένης υπόθεσης ήταν ότι το ποσό ήταν μεγαλύτερο από εκείνο που σύμφωνα με τη νομοθεσία προστατεύεται. Το ποσό ήταν μεγάλο διότι καθυστέρησε η τακτική καταβολή της σύνταξης αναπηρίας λόγω των γνωστών προβλημάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αφορμή την δικαίωση του καταναλωτή θέλουμε για μια ακόμη φορά να επισημάνουμε τις παράνομες πρακτικές των Τραπεζών οι οποίες ακόμη και σε περίοδο κρίσης και παρά τις ενισχύσεις που έχουν λάβει κατά καιρούς από την Ελληνική πολιτεία, δηλαδή από τους ίδιους τους πολίτες και παρά τα υπερβολικά επιτόκια που εισπράττουν, συνεχίζουν να λειτουργούν χωρίς αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο που τους στηρίζει.

Καλούμε τις Διοικήσεις των Τραπεζών αλλά και τα κατά τόπους στελέχη να επιδεικνύουν μεγαλύτερη μέριμνα στην τήρηση των Νόμων αλλά και των κανόνων της ηθικής.

ΠΗΓΗ: thrakitoday.com

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης