Αρνητικός ήταν ο συνολικός απολογισμός για το «Χριστουγεννιάτικο Χωριό» της Λάρισας μόλις έσβησαν τα φώτα.

Η ιδέα των αρμοδίων να ανταγωνιστούν τον «Μύλο των Ξωτικών» στα Τρίκαλα προκάλεσε σημαντικές οικονομικές απώλειες σε μια σειρά επαγγελματιών που πήραν μέρος στο ψυχαγωγικό πάρκο…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελικό αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εφ. Κόσμος, ήταν ο επιχειρηματίας (ανάδοχος έργου) να «μπει μέσα» περί τις 280.000 ευρώ και να προσπαθεί τώρα να εκποιήσει ένα προσωπικό του ακίνητο στη Μαγνησία για να πληρώσει τους συμμετέχοντες!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης