Με 10.000 επιπλέον κλίνες, σε σχέση με πέρυσι, υποδέχεται εφέτος τους επισκέπτες της η Σαντορίνη, όπως επεσήμανε o δήμαρχος Θήρας Αναστάσιος Νικόλαος Ζώρζος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM».

Σύμφωνα με τον κ. Ζώρζο, «αυτό που κύρια απασχολεί τη διοίκηση του νησιού πλέον είναι το να διατηρηθεί η ποιότητα του τουριστικού προφίλ του διάσημου νησιού: δεν μας απασχολούν τόσο οι αριθμοί, όσο η ποιότητα». Όπως τόνισε, η Σαντορίνη είναι ένας «τουριστικός προορισμός κορεσμένος» και για αυτόν τον λόγο η δημοτική αρχή ζητεί από το 2015 να ισχύσει ο ειδικός νόμος περί κορεσμού και συνεπώς με την έγκριση του Υπουργείου Τουρισμού «να μη δίδονται άλλες άδειες για κατασκευή ξενοδοχειακών μονάδων ή καταλυμάτων».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο δήμαρχος Θήρας υποστήριξε πως μια τέτοια εξέλιξη κρίνεται ως επιβεβλημένη, «καθώς το δυνατό στοιχείο της Σαντορίνης είναι η ίδια της η γη και με την κατασπατάληση φυσικών πόρων αίρονται τα πλεονεκτήματα που έχει ένας τόπος», και έτσι «για να παραμείνει το νησί ο πρώτος προορισμός στην Ελλάδα, θα πρέπει να τύχει προστασίας».

Παράλληλα, αναφέρθηκε στη νέα εξέλιξη που έρχεται από το 2018 σε ό,τι αφορά στο ειδικό τέλος που θα επιβάλλεται στους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων. «Είναι κάτι που προχωρά και αφορά στον κώδικα ISPS (σ.σ.: International Ship and Port Facility Security Code), με την υποχρέωση εφαρμογής να ξεκινά από τη Σαντορίνη» σημείωσε ο δήμαρχος Θήρας, ο οποίος εξήγησε πως η πληρωμή του τέλους, ύψους ενός ευρώ, ενεργοποιείται την άνοιξη του 2018, ενώ τα χρήματα είναι ανταποδοτικά, αφού θα κατευθυνθούν στις λιμενικές υποδομές. «Κάθε έτος καταφθάνουν στο νησί 800.000-850.000 επιβάτες κρουαζιέρας» τόνισε.

Για το νησί των Κυκλάδων προωθείται τέλος, σύμφωνα με τον κ. Ζώρζο, και μια μεγάλη αλλαγή σε ό,τι αφορά στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων, «μια αλλαγή που θα αφορά στη ρύθμιση των αφίξεων των κρουαζιερόπλοιων και στην κατανομή των αφίξεών τους μέσα στην εβδομάδα, ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός σε κάποιες μόνο ημέρες (και έχει αποφασιστεί) μετά από πολύμηνη διαβούλευση με τους φορείς της κρουαζιέρας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης