Δεύτερες σκέψεις κάνουν στο Υπουργείο Υποδομών σχετικά με τη δημοπράτηση της κατασκευής του οδικού τμήματος «Πάτρα-Πύργος», η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 31 Μαρτίου, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το patrisnews.com.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκαν αλλεπάλληλες συσκέψεις μεταξύ του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη με τον αρμόδιο προϊστάμενο συγχρηματοδοτούμενων οδικών έργων, Γιάννη Καρνέση και στελέχη των τεχνικών υπηρεσιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντικείμενο της σύσκεψης ήταν η πρόθεση του κ.Σπίρτζη να «σπάσει» στα δύο τη δημοπράτηση και κατά πόσον είναι εφικτό και δεν παρακωλύει τη διαδικασία. Η απάντηση φέρεται να ήταν ότι θεωρητικά ο «τεμαχισμός» είναι εφικτός, ωστόσο θα επιφέρει περισσότερα προβλήματα τεχνικής (και όχι μόνο) φύσης λόγω της ιδιομορφίας των τμημάτων όπου θα κατασκευαστεί ο δρόμος, ενώ δεδομένη θεωρείται και η αύξηση του κόστους του έργου.

Υπενθυμίζεται ότι το τμήμα Πάτρα-Πύργος, σύμφωνα με τον μέχρι τώρα προγραμματισμό, θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ (ΣΕΣ) 2014-2020 και το αρχικό κόστος έχει υπολογιστεί στα 443 εκατ. ευρώ συν 32 εκατ. ευρώ περίπου για συμπληρωματικές δαπάνες που αφορούν απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές έρευνες.

Εάν τελικά δεν ακολουθηθεί η υπάρχουσα διαδικασία, τότε είναι σχεδόν σίγουρη η αναβολή της δημοπράτησης στις 31 Μαρτίου και η μετάθεσή της σε άγνωστη μελλοντική ημερομηνία, τουλάχιστον τρεις μήνες αργότερα, αφού θα πρέπει να αλλάξουν τα τεύχη δημοπράτησης και οι ενδιαφερόμενοι εργολάβοι θα πρέπει να ακυρώσουν τον υπάρχοντα σχεδιασμό και να ξεκινήσουν από την αρχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, που επικαλείται το patrisnews.com, δεν τίθεται κίνδυνος άρσης της χρηματοδότησης του έργου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης