Τεχνητή ένταση στο Αιγαίο επιχειρούν να δημιουργήσουν για μια ακόμη φορά οι Τούρκοι. Η εφημερίδα Posta με τον τίτλο «Ένοπλη επίθεση στο τουρκικό σκάφος», αναφέρει ότι ελληνικό λιμενικό θέλησε να παρεμποδίσει, με την απειλή των όπλων, τουρκικό ταχύπλοο στο οποίο επέβαιναν τρία άτομα, αλλά παρεμποδίστηκε από σκάφος της τουρκικής ακτοφυλακής. Υπάρχει μάλιστα και μαρτυρία ενός Τούρκου καλλιτέχνη που γύριζε στην περιοχή ταινία και υποστηρίζει ότι όλα αυτά έγιναν σε τουρκικά ύδατα…

Κινηματογραφική ιστορία… 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, υποστηρίζεται ότι άνδρες του ελληνικού λιμενικού, στα ανοιχτά της Αλικαρνασσού, κυνήγησαν, επί 3-4 λεπτά, ταχύπλοο που ήταν, δήθεν, στα τουρκικά χωρικά ύδατα, και στο οποίο επέβαιναν τρεις Τούρκοι. Στη συνέχεια προέβη σε προειδοποίηση και υπήρξε ισχυρισμός ότι αμέσως μετά πυροβόλησε 7-8 φορές και το σταμάτησε. Το ταχύπλοο, το οποίο το ελληνικό σκάφος προσπάθησε να το οδηγήσει στην Κω, εντοπίστηκε από άλλο ιστιοφόρο σκάφος, το οποίο συμπτωματικά – κατά την Posta – έκανε κινηματογράφηση για ντοκιμαντέρ στην περιοχή και στο σκάφος αυτό επέβαινε ο καλλιτέχνης του τουρκικού κρατικού θεάτρου, κ. Λεβέντ Τσελμέν (60 ετών) και ο καπετάνιος φίλος του, κ. Ρετζέπ Οκάι (62 ετών), οι οποίοι κατήγγειλαν το συμβάν με αποτέλεσμα, το τουρκικό πλοίο της Ακτοφυλακής που έφθασε να χρειαστεί να διασώσει το τουρκικό ταχύπλοο, το οποίο αποσύρθηκε στο Τουργκούτ Ρέις. Κατά την εφημερίδα το συμβάν αποθανατίστηκε από τον κ. Τσελμέν και τον κ. Οκάι, οι οποίοι, έδωσαν τις εικόνες στην ακτοφυλακή και εξήγησαν σ’ αυτήν, σε κατάθεσή τους ως μάρτυρες, το συμβάν στιγμή προς στιγμή.

Ο Τσελμέν, αφού είπε ότι το Αιγαίο θα πρέπει να είναι θάλασσα ειρήνης,αποφάνθηκε στη εφημερίδα, ως …ειδικός παρενοχλήσεων: «Το συμβάν αυτό αποτέλεσε ζωντανό παράδειγμα για το πόσο αυξήθηκαν οι παρενοχλήσεις από τα σκάφη της ελληνικής ακτοφυλακής. Δεν μπορούσαμε να μείνουμε αδιάφοροι σ’ ένα τέτοιο συμβάν. Αμέσως καταγράψαμε το γεγονός και καταγγείλαμε την κατάσταση στην τουρκική ακτοφυλακή.».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης