Σειρά εναλλακτικών τρόπων επικοινωνίας για την καθημερινή εξυπηρέτηση τυχόν ερωτημάτων συνταξιούχων έχει θέσει σε λειτουργία το Υπουργείο Οικονομικών, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.

Όπως ανακοινώθηκε «στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και ειδικότερα στη Γενική Διεύθυνση Συντάξεων του Δημοσίου, μεταξύ άλλων, τέθηκε ως στόχος η ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ, διαμορφώνεται πλέον ένα ολοκληρωμένο δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων.

Ειδικότερα, από τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014 ξεκίνησε, πιλοτικά, η λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου που φιλοδοξεί να καλύψει στο μέτρο του εφικτού, λόγω της πολυπλοκότητας και ιδιαιτερότητας των ζητημάτων, το μεγαλύτερο εύρος των ερωτημάτων των συνταξιούχων και υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλων του Δημοσίου. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον αριθμό 210-3329900, σε πενθήμερη βάση και εργάσιμες ώρες (07.30 – 15.30). Ο πολίτης για την εξυπηρέτησή του θα πρέπει να έχει διαθέσιμο το σχετικό αριθμό μητρώου και τον ΑΦΜ του.

Όπως σημειώνεται, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω διαδικτύου, η επικοινωνία μπορεί να γίνει στο e-mail της Υπηρεσίας Συντάξεων: syntaxeis@glk.gr. Το σύστημα λειτουργεί από τις 15 Μαρτίου 2014, έχουν ήδη καταχωρηθεί 752 e-mails και έχουν απαντηθεί τα περισσότερα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του πολίτη είναι η αναφορά του ονοματεπώνυμου, της διεύθυνσης κατοικίας, ενός τηλέφωνου επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), καθώς και του αριθμού μητρώου της σύνταξης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ταυτόχρονα, διατηρείται η απευθείας επικοινωνία με την Υπηρεσία Συντάξεων (Κάνιγγος 29, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Πέμπτη (11.30 -14.30), με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών.

Παράλληλα, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την ανεύρεση νέου, σύγχρονου, ευρύχωρου, ειδικά διαμορφωμένου χώρου για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Συμπερασματικά, όπως επισημαίνει το υπουργείο, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, αξιοποιώντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες, αναβαθμίζει συνεχώς την εξυπηρέτηση των πολιτών με τον ποιοτικότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης