«Μαύρη τρύπα» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας χαρακτηρίζει το λιμάνι το Επαγγελματικό Επιμελητήριο (ΕΕΘ), που ζητά να χαρακτηριστεί η πόλη της Θεσσαλονίκης «άγονη γραμμή».

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την κατάργηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Λήμνου, το ΕΕΘ σχολιάζει ότι το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας συνδέεται, πλέον, ακτοπλοϊκά μόνο με ορισμένα νησιά του Βορείου Αιγαίου, με συχνότητα μία φορά την εβδομάδα, και στην ουσία δεν υπάρχει ως επιβατηγό λιμάνι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ΕΕΘ κατ’ επανάληψη τα τελευταία χρόνια έχει διαμαρτυρηθεί προς την πολιτεία «γι’ αυτήν την κατάσταση, που λειτουργεί εις βάρος του τουρισμού και της οικονομίας της Θεσσαλονίκης αλλά και των νησιών του Βορείου Αιγαίου. Δυστυχώς, δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση. Αντίθετα, η αδιαφορία οδηγεί την κατάσταση από το κακό στο χειρότερο». Το ΕΕΘ επανέρχεται στο θέμα, υποστηρίζοντας ότι οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης «θα πρέπει να υποστηριχθούν, ακόμη και με την ανακήρυξη της Θεσσαλονίκης ως άγονης γραμμής, σε ό,τι αφορά την ακτοπλοΐα. Το υπουργείο Ναυτιλίας οφείλει να λύσει το πρόβλημα με βάση τη δυναμική της Βορείου Ελλάδος και την προοπτική να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και οι βαλκάνιοι επισκέπτες και τουρίστες, που θέλουν να ταξιδέψουν στο Βόρειο Αιγαίο και τις Σποράδες, αλλά γνωρίζουν ότι σήμερα αυτό δεν είναι εφικτό μέσω Θεσσαλονίκης» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

πηγή: makthes.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης