Ο οίκος μόδας, Céline, σπάει όλα τα κλισέ γύρω από τον «αψεγάδιαστο» κόσμο του ωραίου: Αντί για καχεκτικά μοντέλα, κεντρικό πρόσωπο της νέας του καμπάνιας, είναι μια από τις πιο σπουδαίες-εν ζωή- συγγραφείς των ΗΠΑ, η 80χρονη, Τζόαν Ντίντιον!

Οι πρώτες εικόνες της καμπάνιας βγήκαν στη δημοσιότητα πριν μερικές μέρες προκαλώντας τον θαυμασμό του κόσμου της μόδας και μια βαθιά ικανοποίηση από τους απανταχού λάτρες των βιβλίων της Ντίντιον αλλά και της μεγάλης αμερικανικής σχολής συγγραφής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιδιοσυγκρασιακή, εκλεκτική, σχεδιάστρια Phoebe Philo που είναι επικεφαλής του οίκου Céline επέλεξε την Ντίντιον για κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την Ανοιξη του 2015. Σε μια ιδανική συνάντηση αντιθετικών δυνάμεων, τη φωτογράφιση της Ντίντιον έκανε ο Juergen Teller, γνωστός για την δυναμικές φωτογραφίες του, με το έντονο άσπρο φως, που αναδεικνύει τις ατέλειες, με έναν σκληρό ρεαλισμό που κάνει ακόμη και μια φωτογράφιση μόδας έργο τέχνης.

Η επιλογή της Ντίντιον δεν είναι τυχαία και δεν στηρίζεται μόνο στην συγγραφική της παγκόσμια ακτινοβολία. Το στυλ της υπήρχε ανέκαθεν θρυλικό, φωτογραφίες της κατέκλυζαν τον αμερικανικό τύπο, ενώ η φωτογραφία που την δείχνει να κοιτάζει αφηρημένα μέσα από το αυτοκίνητό της είναι μυθική και έχει κοπιαριστεί σε εκατοντάδες εντιτόριαλ μόδας. Καμία άλλη δεν θα μπορούσε να εκφράσει καλύτερα το ύφος της Céline, τον στόχο του οίκου να έχει ένα σοφιστικέ αέρα, να απευθύνεται σε καλόγουστες γυναίκες με έντονη διανόηση.

Η επιλογή της Τζόαν Ντίντιον βέβαια, ακολουθεί και μια τάση που υπάρχει εσχάτως σε μεγάλους οίκους μόδας με εικονοκλαστικές ιδιότητες, να χρησιμοποιηθούν ηλικιωμένες γυναίκες θρύλους για τις καμπάνιες τους. Η Lanvin χρησιμοποιεί την 82χρονη Jacqueline Murdock.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης