Αν τα επικαιροποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2016 για τον όμιλο Burberry ήταν μέρος της catwalk συλλογής του, θα ήταν περισσότερο ένα ιντερλούδιο διακοσμητικού χαρακτήρα, παρά ένα φανταχτερό φινάλε.

Οι πωλήσεις των ήδη υφιστάμενων καταστημάτων λιανικής του οίκου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ήταν αυξημένες κατά 3% στο υπό εξέταση τρίμηνο -κι αυτό είναι ευχάριστη είδηση…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης