Τρόπο για να αναθερμανθούν οι σχέσεις με την ηθοποιό Jane Birkin αναζητούν τα στελέχη του οίκου Hermes.

Η διάσπαση ήρθε πριν λίγο καιρό όταν η ηθοποιός ζήτησε να αποσύρει ο οίκος πολυτελών ειδών το όνομά της από τις ομώνυμες τσάντες croco (κροκό) που κατασκευάζει αντιδρώντας με αυτόν τον τρόπο στη διαδικασία που ακολουθείται για την θανάτωση των αλιγατόρων, με το δέρμα των οποίων κατασκευάζονται οι διάσημες τσάντες Birkin Hermes.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα ξεκίνησαν από την ακτιβιστική οργάνωση PETA (νυν μέτοχο της Hermes, έχει αποκτήσει μία μετοχή της εταιρείας για να μπορέσει να ασκήσει μεγαλύτερες πιέσεις, όπως λέει) που κατήγγειλε ότι η εταιρεία με την οποία συνεργάζεται ο οίκος για την προμήθεια των δερμάτων ακολουθεί άγριες τακτικές θανάτωσης των αλιγατόρων.

Ο διευθύνων σύμβουλος Alex Dumas (Άλεξ Ντουμάς), σύμφωνα με το Bloomberg, τόνισε ότι ο οίκος ασχολείται με το πρόβλημα που προέκυψε με την Birkin, ώστε να καμφθούν οι ανησυχίες της. Είπε ακόμα ότι η Hermes ερευνά τις καταγγελίες, και θέλει να αποδείξει ότι οι πρακτικές Birkin Hermes είναι οι καλύτερες που υπάρχουν.

Και μέσα σε όλα αυτά, στα καταστήματα έφτασαν τα πρώτα νέα σχέδια της Hermes από τη διευθύντρια δημιουργικού Nadege Vanhee -Cybulski (Ναντέγκα Βάνχι- Σάιμπολσκι) προς πώληση, τα οποία αυτή τη φορά έχουν ακόμα έναν ρόλο. Να αυξήσουν ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις του γαλλικού οίκου πολυτελείας, καθώς τα οικονομικά στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους δείχνουν μία ανοδική δυναμική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αναφέρθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο, η Hermes, είδε αύξηση των πωλήσεων της κατά 21%. Ως συνήθως, οι πωλήσεις της ήταν ιδιαίτερα αυξημένες στην Ιαπωνία, όπου έκαναν ένα άλμα κατά 20%, αντισταθμίζοντας έτσι την επιβράδυνση της ανάπτυξης που παρουσιάζει η εταιρεία στην υπόλοιπη Ασία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περίπου 7%. Η αύξηση αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική καθώς όλες οι μάρκες πολυτελείας αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ασιατική ήπειρο.
Η κατηγορία των δερμάτινων ειδών (τσάντες) κέρδισε τη μερίδα του λέοντος, αφού αύξησε τις πωλήσεις κατά 14%. Η ανάπτυξη στα έτοιμα ρούχα και τα αξεσουάρ ήταν επίσης υψηλή φτάνοντας το 8%.
Η είδηση στην έκθεση των οικονομικών του οίκου, ωστόσο, είναι ότι πέρασε στην κερδοφορία. Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 483 εκατ. ευρώ, αύξηση 17% έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 20% και διαμορφώθηκαν στα 748 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, η Hermes εκτιμά ότι τα συνολικά κέρδη για το 2015 θα είναι χαμηλότερα από ό, τι ήταν πέρυσι, λόγω των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Σοκ σε φάρμα κροκοδείλων: Έτσι τους σκοτώνουν για να τους κάνουν παπούτσια και τσάντες

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης