GoWithTheFlaw: Η νέα καμπάνια της Diesel είναι ένας ύμνος στις ατέλειες και στα ελαττώματα

GoWithTheFlaw: Η νέα καμπάνια της Diesel είναι ένας ύμνος στις ατέλειες και στα ελαττώματα
Σε μια εποχή που όλοι θέλουν να αναδείξουν την τέλεια ζωή τους και τον τέλειο εαυτό τους μέσα από τα social media, η Diesel σε προκαλεί να νιώσεις άνετα με τον εαυτό σου και γιατί όχι και να το αναδείξεις. Αυτό που σου δείχνει δηλαδή είναι να αποδεχθείς τα ψεγάδια και να πορευτείς με τις ατέλειες σου.

Μια γρήγορη ματιά στην ιστορία του συγκεκριμένου brand μας υπενθυμίζει πως ο Renzo Rosso, ο δρυτής της Diesel, ήταν μόλις 15 ετών όταν έφτιαξε το πρώτο του jean παντελόνι. Το συγκεκριμένο παντελόνι φυσικά, δεν ήταν τέλειο όπως παραδέχεται και ο ίδιος, αλλά αυτό ήταν που το έκανε και μοναδικό. Περνώντας τα χρόνια δαπιστώνουμε πως αυτό που τελικά έκανε τη διαφορά στο συγκεκριμένο brand ήταν οι ατέλειες στα προϊόντα του και όπως όλα δείχνουν δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, αν σκεφτούμε την πορεία της εταιρείας μέχρι και σήμερα.

Περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017, 07:31