Οι δύο γοητευτικοί κόσμοι της τέχνης και του θεάματος συναντιούνται και φέτος, στον μέχρι πρότινος εκθεσιακό χώρο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στο Ωδείο Αθηνών, στις 21 Μαΐου.

Η όπερα, με τις ντίβες της, τη δραματική πλοκή και την υψηλή αισθητική, υπήρξε πάντα πηγή έμπνευσης για τους μεγαλύτερους σχεδιαστές μόδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 1980 ο Καρλ Λάγκερφελντ, φανατικός οπαδός της όπερας, σχεδίασε τα κοστούμια για την παραγωγή του Λούκα Ρονσόνι στα «Παραμύθια του Χόφμαν» (Les Contes d’Hoffmann) του Ζακ Όφενμπαχ, όπερα η οποία ανέβηκε στο Maggio Musicale Fiorentino. Αφορμή στάθηκε το γεγονός ότι στη σκηνή τα υπέροχα φορέματα υψηλής ραπτικής του φαίνονταν «ασήμαντα και αναιμικά». Πίστευε ότι αυτό που χρειαζόταν στα κοστούμια της όπερας ήταν «μια ευρεία αισθητική πάνω στο ίδιο κόνσεπτ, με κοστούμια που εντυπωσιάζουν από μακριά».

Η προσπάθεια αυτή του Λάγκερφελντ αποτέλεσε μάθημα για πολλούς σχεδιαστές στα μετέπειτα χρόνια, καθώς κλήθηκαν να σχεδιάσουν ρούχα για παραστάσεις όπερας.

Mάλιστα το 2009 και το 2010 τουλάχιστον δέκα σχεδιαστές δημιούργησαν τα κοστούμια για γνωστές παραγωγές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης