Οι αναταράξεις στον τομέα των ειδών πολυτελείας δοκιμάζουν την αντοχή μεγάλων ομίλων. Μετά τις Burberry, Prada, Ralph Lauren και Tiffany, ήρθε η σειρά της Armani να προxωρήσει σε αναδιάρθρωση. Ο όμιλος καταργεί τις μάρκες του Emporio και Collezioni και επανεξετάζει το δίκτυο διανομής του, γράφει η εφημερίδα Le Figaro.
Για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, ο κύκλος εργασιών του ομίλου υποχώρησε κατά 5% πέρυσι, στα 2,5 δισεκ. ευρώ, ενώ η αγορά έχει λιμνάσει. Το ακαθάριστο λειτουργικό πλεόνασμα του ομίλου Armani κατέγραψε πτώση 10%, στα 462 εκατομμύρια ευρώ.
Ο ιταλικός όμιλος, που ιδρύθηκε το 1975 από τον 83χρονο σήμερα σχεδιαστή μόδας Τζόρτζιο Αρμάνι, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος στη βιομηχανία της ιταλικής μόδας, μετά την Prada που επίσης είναι αντιμέτωπη με την ταχεία συρρίκνωση των εσόδων της…
Περισσότερα στο govastileto.gr