Ο οίκος Burberry κάνει την ανατροπή στους μέχρι πρότινος κανόνες της μόδας και πλέον θα παρουσιάζει μόνο δύο shows κάθε χρόνο κι όχι περισσότερα, όπως συνηθιζόταν.

Θα παρουσιάζει, λοιπόν, ένα για την ανδρική και ένα για τη γυναικεία συλλογή. Κάθε συλλογή θα περιλαμβάνει ρούχα ανεξαρτήτως εποχής και θερμοκρασίας, προσφέροντας βέβαια έτσι προϊόντα σε μία οικουμενική αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμα, χτυπώντας το πρόβλημα της «fast fashion», όλα τα ρούχα θα είναι άμεσα διαθέσιμα online αλλά και στα καταστήματα του οίκου αμέσως μετά το τέλος του fashion show. «Δεν μπορείς να λες στον πελάτη “Θα σε ενθουσιάσω, θα σε μαγνητίσω! Αλλά θα μπορείς να αποκτήσεις αυτά τα ρούχα σε 6 μήνες από τώρα”.»

Έπειτα από αυτήν την ανακοίνωση αναμένεται να ακολουθήσουν το παράδειγμά του πολλοί ακόμα μεγάλοι οίκοι, ενώ εμείς περιμένουμε πλέον με αγωνία τον γενικό αντίκτυπο στη βιομηχανία της μόδας.

Πηγή: govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης