Μπορεί η Gucci να είναι το label που κυριαρχεί στον όμιλο Kering, ωστόσο ένα άλλο brand σημειώνει ραγδαία άνοδο το τελευταίο διάστημα, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Balenciaga.

Πιο αναλυτικά, ο CEO της Balenciaga, Cedric Charbit, δήλωσε στο συνέδριο των «Financial Times» που αφορούσε στα πολυτελή προϊόντα ότι το brand έχει σημειώσει ραγδαία άνοδο τα τελευταία δύο χρόνια. «Οι millennials αντιπροσωπεύουν το 60% των πωλήσεών μας. Μαζί με τους άνδρες, το αγοραστικό κοινό των millennials είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο» ανέφερε.
Περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης