Μπορεί το 2017 να ήταν το έτος που δώσαμε περισσότερη έμφαση στα φρύδια, σύμφωνα με το Pinterest όμως το 2018 οι αναζητήσεις σχετικά με τις «βλεφαρίδες» έχουν αυξηθεί κατά 152%.

Πριν από λίγες ημέρες, το Pinterest δημοσίευσε την αναφορά Pinterest 100, η οποία αποκάλυψε ότι η πιο δημοφιλής μάσκαρα στην ιστοσελίδα της είναι η Better Than Sex της εταιρείας Too Faced.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το προϊόν αποθηκεύτηκε ή έγινε re-pin περισσότερες από 61.000 φορές μόνο μέσα στο 2017.

Οι fan της μάσκαρα λένε ότι το βουρτσάκι με τη φόρμουλα κολλαγόνου που διαθέτει χαρίζει στις βλεφαρίδες περισσότερο όγκο και μάκρος, ενώ ταυτόχρονα δεν μουτζουρώνει.

Περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης