Aγρότης κέρδισε ένα τρένο σε νομική διαμάχη με την Indian Railways

Aγρότης κέρδισε ένα τρένο σε νομική διαμάχη με την Indian Railways
Ινδικό δικαστήριο δικαίωσε έναν αγρότη από το βόρειο κρατίδιο Παντζάμπ στην αντιδικία του με την εθνική εταιρεία σιδηροδρόμων και εξέδωσε απόφαση να δοθεί στον αγρότη ως αποζημίωση μια αμαξοστοιχία και η κυριότητα του ακινήτου στο οποίο στεγάζεται ένα σταθμαρχείο.

Από το 2015, ο Σαμπουράν Σινγκ είχε ασκήσει δίωξη κατά της Indian Railways, η οποία του κατέβαλε λιγότερα χρήματα από αυτά που έπρεπε όταν αγόρασε από αυτόν ένα κομμάτι γης για να κατασκευάσει σιδηροδρομική γραμμή. Οι δικαστές δικαίωσαν τότε τον αγρότη, αλλά η δημόσια επιχείρηση αρνείτο να πληρώσει.

Ο αγρότης κίνησε νέα δικαστική διαδικασία τον Ιανουάριο για να εισπράξει τα χρήματά του και το δικαστήριο αποφάσισε να του δοθεί μια αμαξοστοιχία εξπρές των 20 βαγονιών της Indian Railways, αντί των 10 εκατομμυρίων ρουπιών (142.000 ευρώ) που του όφειλε η εταιρεία σιδηροδρόμων.

«Είχαμε κουραστεί να παραπέμπουμε στη Δικαιοσύνη την εταιρεία σιδηροδρόμων για να εισπράξουμε τα καθυστερούμενα. Το δικαστήριο μας ζήτησε να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία για να εισπράξουμε τα χρήματά μας» δήλωσε ο δικηγόρος του Ρακές Γκάντι.

Εκτός από την αμαξοστοιχία, στον αγρότη δίδεται με δικαστική απόφαση η ιδιοκτησία του σταθμαρχείου στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λουντχιάντα, πόλης του κρατιδίου Παντζάμπ από την οποία περνά το τρένο του Σινγκ.

Την περασμένη Τετάρτη, ο ενάγων και ο δικηγόρος του μετέβησαν στον σιδηροδρομικό σταθμό, όπου περίμεναν με ανυπομονησία την άφιξη της αμαξοστοιχίας, η οποία καθημερινά πραγματοποιεί το δρομολόγιο μεταξύ του Νέου Δελχί και της Αμριτσάρ, ιερής πόλης των Σιχ στο κρατίδιο Παντζάμπ.

Ο ενάγων και ο δικηγόρος του παρουσίασαν τα νομικά έγγραφα στον μηχανοδηγό, ωστόσο του επέτρεψαν να πάει μέχρι τον προορισμό του, καθώς η ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας «θα προκαλούσε αναστάτωση σε χιλιάδες επιβάτες».

Έκτοτε, η διοίκηση των σιδηροδρόμων κατάφερε να κερδίσει προσωρινά στο δικαστήριο τη διατήρηση του ελέγχου της αμαξοστοιχίας μέχρι τη νέα εκδίκαση της υπόθεσης. «Αν δεν πληρώσουν σύντομα, τότε το δικαστήριο μπορεί να αποφασίσει να θέσει το τρένο σε δημοπρασία» εξήγησε ο Γκάντι.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017, 05:02