Σε απολύσεις 150 ατόμων προχωρά το γερμανικό εβδομαδιαίο περιοδικό ειδήσεων «Der Spiegel», επιχειρώντας να αντιμετωπίσει μια πτώση σε διαφημίσεις και κυκλοφορία, ενώ παράλληλα θα αρχίσει να χρεώνει αναγνώστες για μερικά άρθρα του στο διαδίκτυο.

Τα νέα μέτρα αναμένεται να μειώσουν τα έξοδα των περιοδικών «Der Spiegel» και «Manager», που ανήκουν στον όμιλο Spiegel-Verlag, κατά 16 εκατομμύρια ευρώ έως το τέλος του 2017, είπε ο διευθυντής των περιοδικών από την έδρα του στο Αμβούργο, όπου βρίσκονται και τα γραφεία του ιστότοπου Spiegel Online.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κυκλοφορία του «Der Spiegel», ενός από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά περιοδικά της Ευρώπης, κυμαίνεται γύρω στις 870.000. Το περιοδικό είναι γνωστό για τα σε βάθος ρεπορτάζ του και είναι απαραίτητη πηγή ειδήσεων για τη γερμανική πολιτική, επιχειρηματική και πολιτιστική ελίτ.

Ο ιστότοπος του περιοδικού ήταν προσβάσιμος εντελώς δωρεάν έως τώρα και ενώ περιέχει κάποια από τα άρθρα του περιοδικού, τα περισσότερα πλήρη ρεπορτάζ βρίσκονται μόνο στην έντυπη μορφή, η οποία είναι προσβάσιμη από το διαδίκτυο με συνδρομή.

Τις επόμενες εβδομάδες θα βγουν και τα πρώτα επί πληρωμή άρθρα στο Spiegel Online. Αυτά θα ακολουθηθούν από συνδρομητικές υπηρεσίες, όπως καθημερινές περιλήψεις ειδήσεων και, από τα μέσα του 2016, τη διεθνή υπηρεσία του Spiegel.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είναι σημαντικό για το μέλλον της ποιοτικής δημοσιογραφίας ότι καλά διερευνημένα και εξαιρετικά γραμμένα άρθρα δεν τυπώνονται απλώς αλλά πωλούνται και διαδικτυακά, αντί απλώς να δίνονται» είπε ο αρχισυντάκτης Κλάους Μπρίνκμπαϊμερ.

Εφέτος το περιοδικό εγκαινίασε και ένα λογοτεχνικό ένθετο και μια υπηρεσία ειδήσεων bento, ένα ευέλικτο και εξατομικευμένο σύστημα διαχείρισης που φέρνει μείωση χρόνου και κόστους, και επιτρέπει μεγαλύτερη ενδο-ομιλική επικοινωνία.

Είπε, επίσης, ότι σκοπεύει να εγκαινιάσει μια καινούργια εφαρμογή, τοπικά ένθετα (ξεκινώντας με την περιοχή του Βόρειου Ρήνου-Βεστφαλίας) και να προωθήσει κοινές δράσεις ανάμεσα στα τμήματα που ασχολούνται με τα έντυπα, το διαδίκτυο, την τεκμηρίωση και την τηλεόραση.

«Ο στόχος μας είναι να ενδυναμώσουμε τον όμιλο Spiegel ως βάση διερευνητικής πολιτικής δημοσιογραφίας, ενώ συγχρόνως τον μετατρέπουμε σε καινοτόμο εταιρεία πολυμέσων» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Τόμας Χας, όταν ανακοίνωνε το πρόγραμμα του Ομίλου «Ατζέντα 2018».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης