Toυ Κώστα Μπετινάκη

Τώρα θα αναρωτηθείτε γιατί επιστρατεύθηκε, από τη μεγάλη λαϊκή φυλλάδα της Γερμανίας, να κάνει προπαγάνδα υπέρ του τουρκικού τουρισμού ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μα, η «Bild» ανήκει στον όμιλο Axel Springer. Ανάμεσα στις διάφορες επενδυτικές κινήσεις του, ο γερμανικός κολοσσός έχει αγοράσει και το 10% του τουρκικού ομίλου Dogan Yayin Holding, που δραστηριοποιείται έντονα στα ΜΜΕ και τον τουρισμό. Ο εν λόγω όμιλος εκδίδει μεγάλες εφημερίδες, όπως την «Hurriyet», τη «Radikal» και την αθλητική «Fanatik», με τεράστια δύναμη παρέμβασης στην τουρκική κοινή γνώμη.

Η «Bild», εξάλλου, το 2011-2012 αναδείκνυε ως ιδανικό προορισμό για ξένες επενδύσεις την Τουρκία με σειρά δημοσιευμάτων – διόλου τυχαίο, αν αναλογιστούμε τους στενούς δεσμούς που έχει αναπτύξει με τη γειτονική χώρα. Οι δηλώσεις προτροπής που φιλοξενούσε από αξιωματούχους για τις ευκαιρίες επενδύσεων στην Τουρκία («Η Τουρκία είναι μια χώρα με μεγάλο ρυθμό ανάπτυξης και ταυτόχρονα είναι το εφαλτήριο για τη διείσδυση στον αραβικό χώρο») ήταν τόσο συχνές όσο και οι δηλώσεις για την Ελλάδα, που κατά την «Bild» δεν αξίζει να βρίσκεται στην Ευρωζώνη και είναι μια επικίνδυνη χώρα για τους τουρίστες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης