Οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου στις ΗΠΑ θα μπορούν να συνεχίσουν να πωλούν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους σε τρίτους χωρίς να λαμβάνουν πρώτα άδεια, μετά την ανάκληση από το Κογκρέσο την Τρίτη ενός νομοσχεδίου που είχε ψηφιστεί επί προεδρίας Μπαράκ Ομπάμα.

Η Γερουσία και στη συνέχεια η Βουλή των Αντιπροσώπων, στις οποίες την πλειοψηφία έχουν οι Ρεπουμπλικάνοι, ψήφισαν την προηγούμενη εβδομάδα και την Τρίτη αντίστοιχα υπέρ της ανάκλησης των κανονισμών που είχε εγκρίνει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών τον Οκτώβριο και οι οποίοι δεν είχαν ακόμη τεθεί σε εφαρμογή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βάσει των κανονισμών αυτών οι πάροχοι ίντερνετ θα έπρεπε να λαμβάνουν την έγκριση των πελατών τους προτού χρησιμοποιήσουν την ακριβή τοποθεσία τους, πληροφορίες για την οικονομική τους κατάσταση, την κατάσταση της υγείας τους, πληροφορίες για τα παιδιά τους, τον θρησκευτικό τους και σεξουαλικό τους προσανατολισμό ή ακόμη και το ιστορικό των αναζητήσεών τους στο διαδίκτυο για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς.

Η κατάργηση των κανονισμών αυτών προστασίας της προσωπικής ζωής έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις στις ΗΠΑ, με κάποιες οργανώσεις να ανησυχούν για την ανεξέλεγκτη διάδοση προσωπικών δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου.

«Οι πληροφορίες αυτές αφορούν στις πιο προσωπικές λεπτομέρειες της ζωής ενός προσώπου. Οι καταναλωτές θα πρέπει να μπορούν να ελέγχουν τι κάνουν οι επιχειρήσεις με αυτές τις πληροφορίες» δήλωσε η Νατάσα Ντουάρτε του Κέντρου για τη Δημοκρατία και την Τεχνολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τη μεριά τους, οι Ρεπουμπλικάνοι που στήριξαν την κατάργηση των κανονισμών αυτών επισημαίνουν ότι θα αποκαταστήσει την ισότητα στον διαφημιστικό τομέα μεταξύ των παρόχων, όπως η Verizon και η Comcast, και των κολοσσών του διαδικτύου, όπως η Google και το Facebook, που ακολουθούν άλλους κανόνες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης