Έχουν περάσει σχεδόν 50 χρόνια από τότε που το πρώτο Boeing 747 πέταξε στους αιθέρες και ίσως η εποχή του τζάμπο τζετ να φτάνει στο τέλος της, εκτός αν τo ενδιαφέρον των αεροπορικών εταιριών για νέες παραγγελίες, αυξηθεί και πάλι.

«Αν δεν μπορέσουμε να έχουμε συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών, προφανώς θα είναι πιθανό να αποφασίσουμε το τερματισμό της παραγωγής του 747» ανακοίνωσε η εταιρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Boeing για πρώτη χρονιά εφέτος μετά από 7 χρόνια ανακοίνωσε ζημιές και διατηρεί έναν αριθμό αεροσκαφών που δεν έχει καταστεί εφικτή η πώλησή τους. Συγκεκριμένα στις μονάδες παραγωγής έχουν συγκεντρωθεί 52 αεροσκάφη. Αυτό οδήγησε στην απόφαση να ματαιωθούν τα σχέδια για αύξηση της παραγωγής, σε ρυθμούς ένα 747 τον μήνα, και να εφαρμοστεί από τον Σεπτέμβριο, εναλλακτικό σχέδιο με ρυθμό παραγωγής έξι 747 τον χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πτώση των παραγγελιών δεν αφορά μόνο στα επιβατικά αεροσκάφη, αλλά και στα διασκευασμένα που χρησιμοποιούνται για μεταφορές προϊόντων και από μεγάλες ταχυδρομικές υπηρεσίες, καθώς αυτοί οι τομείς έχουν πληγεί από το 2008 εξ αιτίας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Από το 1981, όταν εξελέγη πρόεδρος των ΗΠΑ ο Ρόναλντ Ρίγκαν, τα Boeing 747 καθιερώθηκαν ως προεδρικά αεροσκάφη. Από το 1981, όταν εξελέγη ο Ρίγκαν, τα Boeing 747 καθιερώθηκαν ως προεδρικά αεροσκάφη.

Σε αυτά τα 50 χρόνια, η Boeing έχει παραδώσει περισσότερα από 1.500 αεροσκάφη τύπου 747.

Τα τελευταία μοντέλα της συγκεκριμένη σειράς αγοράστηκαν από την Cathay Pacific, τη Lufthansa, την Air China και ορισμένες ακόμη εταιρίες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης