Συνεχίζεται σήμερα για δεύτερη ημέρα η απεργία στην Air France, με το 60% των πτήσεων να έχει ακυρωθεί και τα αεροσκάφη να παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος, παρά το γεγονός ότι βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις μεταξύ της διοίκησης και των συνδικάτων των πιλότων.

«Δεν υπάρχει ακόμη» έξοδος από την κρίση στη σύγκρουση αυτή, παραδέχτηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Air France Φρεντερίκ Γκαζέ όταν ρωτήθηκε από τον ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται, έχουν γίνει προτάσεις» πρόσθεσε.

Η διοίκηση της εταιρείας έχει προτείνει τη μείωση του μελλοντικού μεγέθους του στόλου της Transavia France, η οποία αποτελεί το επίκεντρο της σύγκρουσης, προκειμένου να διαβεβαιώσει τους πιλότους για το γεγονός ότι η θυγατρική χαμηλού κόστους του ομίλου Air France-KLM δεν προτίθεται να αντικαταστήσει την Air France.

«Υπήρξε μια ανησυχία εκ μέρους των πιλότων που φαντάζονταν ότι η Transavia France μπορούσε να αντικαταστήσει ξαφνικά την Air France στη Γαλλία. Για να δείξουμε ότι το σχέδιό μας είναι σαφές, προτείναμε ο στόλος να περιοριστεί στα 30 αεροσκάφη, μέγεθος ισοδύναμο με εκείνο της Transavia Hollande» δήλωσε διευκρινίζοντας ότι ο περιορισμός αυτός θα ισχύσει έως το 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο Παρίσι, στα αεροδρόμια Ρουασί και Ορλί επικρατεί ηρεμία. Σύμφωνα με πηγή του αερολιμένα, «το σύνολο των ταξιδιωτών που επηρεάζονται από την απεργία έχει ειδοποιηθεί εγκαίρως με σύντομο γραπτό μήνυμα. Δεν υπάρχουν παρά ελάχιστοι ταξιδιώτες που αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα στα αεροδρόμια».

Οι πιλότοι έχουν αρχίσει από χθες επαναλαμβανόμενες απεργίες καταγγέλλοντας τις συνθήκες επέκτασης της Transavia France. Την πρώτη ημέρα της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε λιγότερο από το 50% των πτήσεων. Η Air France, που έχει στείλει 600.000 μηνύματα για να ειδοποιήσει τους ταξιδιώτες, συνέστησε στους πελάτες η πτήση των οποίων είναι έως τις 22 Σεπτεμβρίου να «αναβάλουν το ταξίδι τους ή να αλλάξουν το εισιτήριό τους χωρίς περαιτέρω δαπάνη».

Επιμέλεια: Χρύσα Λουγιάκη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης