Good news από τη Max Perry

Good news από τη Max Perry
Της Σταυρούλας Πεταλιού

Η Max Perry hand made chocolates, η επιχείρηση που έχει βάλει σκοπό να εισβάλλει στις καρδιές μικρών και μεγάλων με τις σοκολατένιες δημιουργίες της, συνεχίζει να μαγεύει τους λάτρεις των γλυκών απολαύσεων και ανανεώνει διαρκώς τις επιλογές που προσφέρει στους πελάτες της.

Όπως υπογράμμισε ο εμπνευστής και δημιουργός της Max Perry Δημήτρης Κυπαρισσάκης, μιλώντας στο zougla.gr, στόχος της είναι η ικανοποίηση του πελάτη, αλλά παράλληλα και η δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης μαζί του. 



Λόγω της μεγάλης ποικιλίας των προϊόντων που προσφέρουν τα καταστήματα, η εταιρεία έχει καταστεί «Leader Concept» στο «Chocolate Pastry Market» στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα ανήκει στις πλέον αναπτυσσόμενες αλυσίδες ζαχαροπλαστικής στην Ευρώπη.

Διαβάστε όσα είπε στο zougla.gr ο εμπνευστής και δημιουργός της εταιρείας, Δημήτρης Κυπαρισσάκης 

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη Max Perry;


Δ.Κ.: Η Max Perry αποτελεί ένα όραμα. Μια επιχειρηματική κίνηση που ξεκίνησε δειλά δειλά το 2005 φτιάχνοντας χειροποίητες πρωτότυπες δημιουργίες και πωλώντας τες σε ένα πολύ μικρό κατάστημα στον Πειραιά. Έτσι, αρχίσαμε να προσελκύουμε το καταναλωτικό κοινό και σιγά σιγά εξελίχθηκε σε αυτό που είναι σήμερα μένοντας πάντα πιστοί στην ποιότητα, στην πρωτοτυπία και σε μια διαρκή έρευνα πάνω στη σοκολάτα, αλλά και γενικότερα στα γλυκά που κατασκευάζουμε.

Πόσα καταστήματα διαθέτει αυτήν τη στιγμή το δίκτυο της Max Perry;

Δ.Κ.: Αυτήν τη στιγμή λειτουργούν 26 καταστήματα. 24 εντός Αττικής και ακόμη δύο στην Πάτρα. Βρισκόμαστε, όμως, σε συζητήσεις με εταιρείες για ανάπτυξη του δικτύου μας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στη Σαουδική Αραβία, στο Ομάν και στο Ιράκ, όπως επίσης και σε χώρες της Ευρώπης.

Τα επόμενα σχέδια της εταιρείας;

Δ.Κ.: Δημιουργούμε καινούργιες συνταγές στη σοκολάτα και στα υπόλοιπα γλυκά. Βελτιώνουμε τη φιλοσοφία μας και κάνουμε αλλαγές. Ένα από τα πολύ βασικά βήματα της Max Perry είναι ότι πολύ σύντομα θα βρίσκεται κοντά σας με νέα προϊόντα στην γκάμα των γλυκών της και της σοκολάτας. Η αναβάθμιση δεν θα είναι μόνο προϊοντική, αλλά θα αφορά και στην εμφάνιση των καταστημάτων, όπως και των συσκευασιών.

Τι ιδιαίτερο θα δει όποιος επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά σας;

Δ.Κ.: Υπάρχει οπτική επαφή του πελάτη με τους εργαστηριακούς χώρους παρασκευής των προϊόντων, γεγονός που καθιστά την εταιρεία μοναδική στην αγορά της ζαχαροπλαστικής. Επιπλέον, η τελική απόφαση του πελάτη υποστηρίζεται από τη δοκιμή των γλυκών στον χώρο των καταστημάτων, καθιστώντας τoυς χώρους γευσιγνωσίας της σοκολάτας και των παραγώγων της.

Έχουν γραφτεί διάφορα που κάνουν λόγο για λουκέτα στα καταστήματά σας. Ποια είναι η απάντησή σας;

Δ.Κ.: Οι πληροφορίες αυτές είναι τελείως ανακριβείς με τον τρόπο τον οποίο μεταδίδονται και αναφέρονται σε λουκέτα λόγω κρίσης. Δεν είναι λουκέτα λόγω κρίσης. Εμείς, όπως ξέρετε, έχουμε συμβάσεις franchise και πραγματοποιούμε συνεχείς ελέγχους στους συνεργάτες μας. Αυτός, λοιπόν, είναι στην ουσία ο λόγος κλεισίματος ορισμένων καταστημάτων.

Τι αντιπροσωπεύει η Max Perry για εσάς αλλά και για τους καταναλωτές; Ποιος ο κύριος στόχος της;


Δ.Κ.: Είναι μια γλυκιά συνήθεια. Στόχος μας είναι να γλυκαίνουμε την καθημερινότητα του κόσμου και αυτό αποδεικνύεται από τους πελάτες μας. Αυτήν τη στιγμή είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες που υπάρχουν και προσπαθούμε να είμαστε καθαροί, προσεγμένοι και πρωτότυποι. Νομίζω πως προσφέρουμε τη γλύκα στον κόσμο, κάτι το οποίο όλοι στην εποχή μας το έχουμε ανάγκη και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Δεν αλλάζουμε δρόμο. Η πορεία μας είναι αυτή.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017, 18:03