Ποιες είναι οι εμπειρίες που είχαν άλλοι πελάτες από ένα ξενοδοχείο, ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο ή ένα καναπέ;

Σήμερα είναι απόλυτα λογικό για τους καταναλωτές να αναρωτηθούν σχετικά με θέματα όπως τα παραπάνω πριν προχωρήσουν στην αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Και συχνά δεν απαιτούνται παραπάνω από μερικά κλικ στο διαδίκτυο πριν να βρουν τις απαντήσεις στα ερωτήματά τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αξιολογήσεις των πελατών παίζουν ένα κεντρικό ρόλο σε πολλές επιχειρήσεις, τόσο σε ότι αφορά την ανάπτυξη προϊόντων όσο και σε ότι αφορά το marketing. Και για αυτό το λόγο αυτές οι αξιολογήσεις των πελατών είναι στο επίκεντρο μιας νέας μεγάλης καμπάνιας της JYSK, της Σκανδιναβικής αλυσίδας καταστημάτων με προϊόντα για τον ύπνο και το σπίτι.

«Εκτιμούμε όλες τις αξιολογήσεις από τους πελάτες μας γιατί πιστεύουμε ότι βοηθάνε άλλους πελάτες να επιλέξουν τα σωστά προϊόντα για αυτούς. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι αξιολογήσεις αυτές από πελάτες μας σε όλες τις χώρες στις οποίες λειτουργούμε είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μας, έτσι ώστε κάποιος να μην χρειάζεται να βασιστεί μόνο στις αξιολογήσεις πελατών από τη δική του χώρα για να σχηματίσει άποψη για κάποιο προϊόν» αναφέρει ο Sándor Szimeiszter, Country Manager της JYSK στην Ελλάδα και την Ουγγαρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάνω από 100.000 αξιολογήσεις πελατών

Η JYSK έχει ήδη λάβει πάνω από 100.000 αξιολογήσεις πελατών για διάφορα προϊόντα, από κλινοσκεπάσματα έως έπιπλα κήπου. Συνολικά, η βαθμολογία από αυτές τις αξιολογήσεις έχει φτάσει κατά μέσο όρο στα 4.5 αστέρια (με άριστα τα 5) και αυτό αποτελεί και το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας.

«Το συνολικό αποτέλεσμα των αξιολογήσεων δείχνει ότι η προσπάθεια που συνεχώς καταβάλουμε για να αναπτύσσουμε και να βελτιώνουμε τα προϊόντα μας έχει αποτέλεσμα. Αυτό αποτελεί για εμάς ένα σημαντικό κίνητρο ώστε να συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας μια σπουδαία προσφορά κάθε φορά που επισκέπτονται ένα κατάστημα JYSΚ» τονίζει ο Sándor Szimeiszter.

Η καμπάνια που ονομάζεται JYSK Favourites, λανσάρεται την εβδομάδα 38 σε πάνω από 1.000 καταστήματα σε 18 χώρες. Ταυτόχρονα με την καμπάνια, η JYSK παρουσιάζει μια ευρεία γκάμα νέων προϊόντων, κυρίως στις κατηγορίες επίπλων, διακοσμητικών ειδών και κλινοσκεπασμάτων.

Σχετικά με την καμπάνια JYSK Favourites

• H καμπάνια JYSK Favourites λανσάρεται την εβδομάδα 38 σε πάνω από 1.000 καταστήματα σε 18 χώρες.
• Οι 18 χώρες είναι: Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Σλοβακία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σλοβενία, Κροατία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Σερβία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ελλάδα.
• Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι: «Περισσότεροι από 100.000 πελάτες έχουν δώσει στη JYSK 4.5 αστέρια με άριστα τα 5».
• Ο μέσος όρος των 4.5 αστεριών είναι το αποτέλεσμα πάνω από 100.000 online αξιολογήσεων πελατών σε προϊόντα της JYSK.
• Η καμπάνια θα έχει τη δική της ιστοσελίδα (JYSK.GR/JYSK-Favourites), όπου οι πελάτες θα συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ψηφίζοντας τα δικά τους αγαπημένα (JYSK Favourites) μεταξύ δύο επιλεγμένων προϊόντων, εσωτερικών χώρων, στυλ κ.λ.π.
• Η καμπάνια θα υποστηριχτεί τόσο offline (φυλλάδια προσφορών, outdoors) όσο και online (newsletters, διαφημιστικά banners κ.λ.π.).
• Η καμπάνια επίσης θα είναι εμφανής και στα καταστήματα, όπου θα προβάλλονται επιλεγμένα προϊόντα της καμπάνιας σε θεματικές προβολές.

Σχετικά με τη JYSK

Η JYSK GROUP έχει τις ρίζες της στη Σκανδιναβία: το πρώτο κατάστημα άνοιξε στη Δανία το 1979. Σήμερα, η JYSK GROUP έχει πάνω από 2.300 καταστήματα σε 43 χώρες. Στη Γερμανία και την Αυστρία το όνομά της είναι Dänisches Bettenlager και JYSK στον υπόλοιπο κόσμο. Στόχος της JYSK GROUP είναι να αποκτήσει παρουσία σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας σπουδαίες προσφορές σε όλους. Ο ιδιοκτήτης και ιδρυτής της JYSK GROUP είναι ο Lars Larsen ο οποίος είναι επίσης ιδιοκτήτης των αλυσίδων επίπλου Bolia.com, IDEmøbler και ILVA καθώς και άλλων επιχειρήσεων. Ο τζίρος της LARS LARSEN GROUP είναι3.4 δις ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης