Ικανοποιητική μεν, αλλά και με σημαντικά περιθώρια βελτίωσης κρίνεται η εικόνα της αγοράς των παραδοσιακών λουκάνικων στη Θεσσαλονίκη και βάσει σχετικής έρευνας που διενεργήθηκε προκύπτει ότι οι παραδοσιακοί κρεοπώλες μπορούν να προσαρμοστούν στις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών για να εξασφαλίσουν την ψήφο εμπιστοσύνης τους στην ανταγωνιστική αγορά κρέατος.

Βάσει της έρευνας που έγινε και παρουσίασε η καθηγήτρια, Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων, κατεύθυνση ποιοτικού ελέγχου αγροτικών προϊόντων στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας, Παρασκευή Μητλιάγκα, στη χώρα μας οι κρεοπώλες απολαμβάνουν της προνομιακής εμπιστοσύνης των καταναλωτών και προκειμένου να μην …κλονιστεί, απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η παραγωγή και πώληση ποιοτικών προϊόντων, σύμφωνα με τις αρχές υγιεινής και ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα λουκάνικα που παράγονται στα κρεοπωλεία, όπως τόνισε η ίδια στο πλαίσιο της ομιλίας της στο Πανελλήνιο Συνέδριο για το κρέας και τα προϊόντα του, που γίνεται στο πλαίσιο της Detrop, είναι τα πλέον δημοφιλή παραδοσιακά αλλαντικά, παρά το γεγονός ότι σήμερα έχει αλλάξει ο τρόπος παραγωγής τους και σύμφωνα με μελέτη που έγινε το 2008, το 2007 καταναλώθηκαν στη χώρα μας περίπου 23.000 τόνοι λουκάνικων (όλων των τύπων), που αποτελούν το 21% της συνολικής κατανάλωσης αλλαντικών.

Ο πληθυσμός της έρευνας αφορούσε σε 25 καταστήματα, με το 24% να βρίσκεται σε περιοχές με χαμηλά εισοδήματα, το 60% σε μεσαία και το 16% σε υψηλά. Το 20% των καταστημάτων εμπορεύονταν περισσότερα τους ενός είδους χωριάτικα λουκάνικα, που παρήγαγαν εντός της επιχείρησής τους, ενώ το 56% επί του συνόλου, παρουσιάζουν τα προϊόντα τους σε βιτρίνες -ψυγεία.

Πηγή: ΑΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης