Σαν τα… μανιτάρια ξεφυτρώνουν, τα τελευταία χρόνια, οι ιστότοποι προσφορών προϊόντων πάσης φύσεως, προκαλώντας χαμόγελο στους καταναλωτές – χρήστες του διαδικτύου, εν μέσω οικονομικής κρίσης. Οι εκπτώσεις που προσφέρουν με κουπόνια ή ομαδικές αγορές σε προϊόντα και υπηρεσίες ξεκινούν από 20% και φθάνουν, σε ειδικές περιπτώσεις, μέχρι και 100%, δηλαδή εντελώς δωρεάν.

Σερφάροντας στον κυβερνοχώρο, μπορεί κανείς να βρει από είδη πρώτης ανάγκης έως πολυτελείς υπηρεσίες (σπα, αρωματοθεραπείες κ.ά.), βιολογικό καθαρισμό αυτοκινήτου και τουριστικά πακέτα σε μοναδικές τιμές. Το διαδίκτυο προσφέρεται πλέον και ως ένα χρήσιμο «ψαχτίρι» ελκυστικών προσφορών, που όχι μόνον κάνουν καλό στην τσέπη, αλλά σταδιακά, αλλάζει τελείως τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε, προς όφελός μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το luckyday.gr είναι ένα από αυτά τα site των κρυμμένων θησαυρών. Η Αγγελική Ψήνα, διευθύντρια πωλήσεων της εταιρείας XTD, θυγατρική της οποίας είναι το site, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το συγκεκριμένο εγχείρημα, σημείωσε: «Ως καταναλωτές, δεν αντέχουμε πλέον να μας χρεώνουν διπλά και τριπλά για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Η κλιμάκωση της κρίσης, σε συνδυασμό με τη σταθερή μας φιλοσοφία προς τους διαφημιζόμενους πελάτες μας, η οποία είναι “πούλα φθηνότερα και περισσότερο”, μας εξώθησε στο να δημιουργήσουμε το site.

Οι Έλληνες, βέβαια, έχουμε ακόμα κάποιες αναστολές. Ίσως πολλοί θεωρούμε υποτιμητικό το να πάμε για φαγητό με κουπόνια. Είναι λάθος μας, γιατί ως καταναλωτές μάς αξίζει να παίρνουμε περισσότερα και να πληρώνουμε λιγότερα. Από την οπτική μίας επιχείρησης που συμμετέχει στο εγχείρημα, το LuckyDay είναι μία σίγουρη και αποτελεσματική διαφήμιση χωρίς κανένα κόστος».

«Ο καταναλωτής ψάχνεται όλο και περισσότερο και βέβαια, το Ίντερνετ του δίνει την ευκαιρία να το κάνει αυτό από το σπίτι του, εύκολα, γρήγορα και ανέξοδα. Στο kerdopolis.gr υπάρχουν προσφορές από σούπερ μάρκετ, έως και για βιολογικό καθαρισμό αυτοκινήτου. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να μπαίνει στο site και να παίρνει το κουπόνι της προσφοράς, που τον ενδιαφέρει, εκτυπώνοντάς το, χωρίς καμία επιβάρυνση, χωρίς καν να χρειάζεται να δώσει τα στοιχεία του» τονίζει ο Νίκος Λυμπερόπουλος, υπεύθυνος του kerdopolis.gr.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει, μέσω των προσφορών, ένα πλήρες διαφημιστικό “μπουκέτο” στους διαφημιζόμενους πελάτες και βέβαια να έχει άμεσα οικονομικά αποτελέσματα, προς όφελος και του καταναλωτή και της διαφημιζόμενης εταιρείας» λέει και προσθέτει: «Η ανταπόκριση είναι πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου, αν και οι εταιρείες στην Ελλάδα δεν έχουν εξοικειωθεί ακόμα με αυτό τον τρόπο προώθησης των προϊόντων τους. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι με μία συνεπή ενημέρωση του καταναλωτή μέσα από προσφορές, είναι βέβαιο ότι θα αυξήσουν τα κέρδη τους».

Το GoldenDeals.gr είναι άλλο ένα αξιόλογο site ομαδικών αγορών, το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να προσφέρει εναλλακτική πρόταση για την κατανάλωση προϊόντων και υπηρεσιών, έτσι ώστε να επωφελούνται οι καταναλωτές, αλλά και οι εταιρείες/προμηθευτές, εκμεταλλευόμενοι την αγοραστική δύναμη του συνόλου.

«Οι καταναλωτές ανακαλύπτουν, μοιράζονται και βιώνουν πληθώρα δημοφιλών υπηρεσιών σε τιμές ευκαιρίας, ενώ οι προμηθευτές αποκτούν ένα αποτελεσματικό εργαλείο ανέξοδης και μετρήσιμης προβολής και ένα εναλλακτικό κανάλι για το λανσάρισμα καινούργιων υπηρεσιών και προϊόντων. Το επιχειρησιακό μοντέλο “win-win-win”, που ακολουθούμε στο GoldenDeals.gr, περιλαμβάνει τον καταναλωτή, τον προμηθευτή και εμάς.

Μόνον όταν ο καταναλωτής αγοράσει μία προσφορά που τον ικανοποιεί, κερδίζουν και ο προμηθευτής και εμείς. Η φιλοσοφία μας, ουσιαστικά, συμπυκνώνεται στο σλόγκαν μας “Όλοι μαζί κερδίζουμε”. Επιλέξαμε το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο και υιοθετήσαμε μια καθαρά “πελατοκεντρική” κουλτούρα με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη ικανοποίηση των καταναλωτών μας» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Εύη Μακριδάκη, επικεφαλής διαφήμισης του GoldenDeals.gr.

Η Ξένια Καραντάκη είναι υπεύθυνη του κέντρου αισθητικής «Tantra Beauty and Spa», το οποίο διαφημίζεται μέσα από τέτοιου είδους site και κάνει σημαντικές προσφορές στους πελάτες της: «Το spa στις μέρες μας είναι πολυτέλεια, ωστόσο ο κόσμος εξακολουθεί να θέλει να κάνει πράγματα για τον εαυτό του, αλλά, λόγω της κρίσης και εξαιτίας της έλλειψης χρόνου, είναι λογικό να περιορίζεται. Παρ’ όλα ταύτα υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση στις προσφορές που κάνουμε μέσω διαδικτύου.

Οι πελάτες μας βρίσκουν εύκολα και σε πολύ καλές τιμές τις υπηρεσίες μας και σίγουρα τις προτιμούν έναντι άλλων. Αγοράζουν το κουπόνι τους από το site, έρχονται στο κέντρο, εκτελούν τη θεραπεία τους και όλοι έχουν μείνει πολύ ικανοποιημένοι και από τις υπηρεσίες μας και βέβαια από την τιμή» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Πριν βάλω το χέρι στην τσέπη για οποιαδήποτε αγορά, τσεκάρω πρώτα τα site προσφορών και τις περισσότερες φορές βρίσκω αυτό που θέλω πολύ φθηνότερα, σε κάποιο κατάστημα που παρέχει μία σημαντική έκπτωση για το προϊόν που ψάχνω μέσα από αυτά τα site. Έχω βρει απίστευτες προσφορές με αυτόν τον τρόπο και έχω εξοικονομήσει σημαντικά ποσά.

Έχω αγοράσει δώρα για φίλους, πράγματα για τον εαυτό μου, όπως τον υπολογιστή μου, μέχρι και διακοπές πήγα με προσφορές που έχω “τσιμπήσει” μέσα από το internet και όλα αυτά κάτω από τη μισή αρχική τους τιμή» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μάρκος Ζερβός, ιδιωτικός υπάλληλος, ο οποίος έχει ανακαλύψει αυτά τα site τα τελευταία δύο χρόνια. Σημειώνει ότι «δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις κομπιούτερ, για να βρει κάποιος μία προσφορά και να αγοράσει κάτι πολύ φθηνότερα.

Αυτό που χρειάζεται και απαιτείται πλέον, λόγω της οικονομικής κατάστασης, είναι να ξεκολλήσουμε από τον παραδοσιακό τρόπο κατανάλωσης. Να ψάχνουμε περισσότερο, πράγμα που γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα, μέσω διαδικτύου, και τελικά να προτιμούμε αυτό που μας συμφέρει. Έτσι, με τις επιλογές μας, όχι μόνο κερδίζουμε σε καθημερινή βάση, αλλά οδηγούμε και ολόκληρη την αγορά προς το συμφέρον μας. Σίγουρα αυτά τα site είναι ένα πολύ καλό και εύχρηστο εργαλείο γι όλους μας».

Για περισσότερες πληροφορίες πληκτρολογήστε:

beautyndeals.com, bestofferz.gr, buydeals.gr, clickdeal.gr, couponi.gr, crazydeals.gr, dealicious.gr, dealmyday.gr, deals365.gr, deals4all.gr, deals.skroutz.gr, dealpoint.gr, doubledeal.gr, dreamdeals.gr, edeals.gr, elapare.gr, genie4u.gr, goldendeals.gr, grandesconto.gr, grandsales.gr, grouponi.com, groupbuying.gr, shopfreedeals.gr, groupon.gr, idealdeal.gr, inall.gr, kerdopolis.gr, kingdeals.gr, kopsoxronia.gr, letsdeal.gr, livedeal.gr, livemycity.gr, luckyday.gr, prosfores.biz, magikesagores.gr, mammadeals.gr, musthave.gr, pazzari.gr, prettyoffers.com, prolaveto.com, prosfores.gr.vc, pros4s.gr, shopnsave.gr coupons, superdooper.gr, stardeals.gr, tsoonami.gr, tyxeroulis.gr, magikesagores.gr, winwindeals.gr, bazando.gr, bonusdeals.gr, deals24.gr, dealo.gr, dealz.gr, e-offer.gr, gogoshopping.gr deals.gr, 8deals.gr, jaba.gr, kelepouria.gr, nethall.gr, magas.gr, prosfor.es, review-offers.gr, soby.gr, togatoni.gr, topprosfores.gr, tsibato.gr, kerdizo.gr, littlefox.gr, verysmart.gr, writer.gr, xmall.gr.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης