Πολλές νέες δράσεις στο 8ο Thessaloniki Food Festival

Πολλές νέες δράσεις στο 8ο Thessaloniki Food Festival
Ανοιχτή πρόσκληση για τη δημιουργία ενός Συμβουλίου Αστικής Διατροφικής Πολιτικής, απευθύνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ενόψει της διοργάνωσης του φετινού 8ου Thessaloniki Food Festival. Στόχος είναι η ενίσχυση ορθών πρακτικών, από την πρωτογενή παραγωγή, τα υγιεινά γεύματα στα σχολεία, την αποφυγή σπατάλης τροφίμων, την ανακύκλωση τροφών και το δίκαιο εμπόριο, σύμφωνα με τα πρότυπα των ευρωπαϊκών πόλεων

Συνολικά 33 δράσεις, προβλέπεται να αναπτυχθούν στη διοργάνωση Thessaloniki Food Festival, το οποίο κάθε χρόνο προβάλλει τα τοπικά πιάτα και προϊόντα της Θεσσαλονίκης και τις αντίστοιχες επιχειρήσεις, συμβάλλοντας δυναμικά και ουσιαστικά στην εδραίωση μιας ιδιαίτερης και ευδιάκριτης γαστρονομικής ταυτότητας.

Ήδη η υλοποίηση του φεστιβάλ έλαβε την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου της πόλης στην τελευταία συνεδρίασή του. Οι 20 από τις δράσεις θα είναι χωρίς δαπάνη για το Δήμο.

Οι άξονες στους οποίους θα βασίζονται οι φετινές δράσεις του Thessfoodfest είναι:

Προώθηση στην Ελλάδα και το εξωτερικό του Νέου Γαστρονομικού Οδηγού («THE CONTEMPORARY CUISINE OF THESSALONIKI») με τις 14 επικρατέστερες σύγχρονες συνταγές της πόλης, που βραβεύτηκαν μέσω του δικτυακού τόπου του THESSALONIKI FOOD FESTIVAL
Δημιουργία του Συμβουλίου Αστικής Διατροφικής Πολιτικής
Ανανέωση του προγράμματος «Τρίτη βράδυ τρώμε έξω», με στόχο τη συμμετοχή περισσότερων εστιατορίων
Ενημερωτικές ημερίδες και σεμινάρια
Εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και οινογνωσίας
Συμμετοχή σε εκθέσεις γαστρονομίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Προβολή του Thessaloniki Food Basket στην Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και σε αντίστοιχα φεστιβάλ γαστρονομίας του εξωτερικού
Γαστρονομικά events που προσελκύουν νεανικό κοινό από την Ελλάδα και τις γύρω βαλκανικές χώρες (street food, φεστιβάλ πίτας, beer festival κ.ά.)
Διοργάνωση ειδικών δείπνων προώθησης της τοπικής γαστρονομίας προς δημοσιογράφους γαστρονομικών και ταξιδιωτικών εντύπων, καθώς και τηλεοπτικών εκπομπών στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Γαστρονομικά press trips για Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους
Δράσεις για παιδιά με εκπαιδευτικό χαρακτήρα
Εκδηλώσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα
«Στη φετινή διοργάνωση δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε περαιτέρω ενέργειες προβολής και επικοινωνίας της Θεσσαλονίκης στην Ελλάδα και το εξωτερικό» τονίζει ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, επισημαίνοντας: «για πρώτη φορά φέτος απευθύνουμε ανοιχτή πρόσκληση για τη δημιουργία ενός Συμβουλίου Αστικής Διατροφικής Πολιτικής, προκειμένου να ενισχύσουμε σειρά ορθών πρακτικών, από την πρωτογενή παραγωγή, τα υγιεινά γεύματα στα σχολεία, την αποφυγή σπατάλης τροφίμων, την ανακύκλωση τροφών και το δίκαιο εμπόριο, σύμφωνα με τα πρότυπα των ευρωπαϊκών πόλεων».

«Μετά τα δημοσιεύματα και τις προβολές των διεθνών μέσων επικοινωνίας (N.Y.Times, ΒΒC2, Guardian, διεθνή food blogs κ.ά.), που αναδεικνύουν την Θεσσαλονίκη ως την πρωτεύουσα της γαστρονομίας στην Ελλάδα, το Τμήμα Τουρισμού δέχεται συνεχώς αιτήματα από ταξιδιωτικούς πράκτορες του εξωτερικού, ώστε να προγραμματίσουν την άφιξη γκρουπ στη διάρκεια δράσεων του 8ου THESSALONIKI FOOD FESTIVAL. Πρόσφατα γαστρονομικά γεγονότα τα οποία συνδιοργανώνει ή βοηθά να οργανωθούν από ομάδες της πόλης όπως, το Street food festival τον Απρίλιο του 2017 και το 1ου Beer Festival του περασμένου Σεπτεμβρίου, με τη συμμετοχή 50.000 και 70.000 επισκεπτών αντιστοίχως, εκ των οποίων το 40% ήταν τουρίστες κυρίως από βαλκανικές χώρες αποδεικνύει την επιτυχία του εγχειρήματος να προτάξουμε τη γαστρονομική κουλτούρα και παράδοση της πόλης μας» υπογράμμισε ο Σπύρος Πέγκας.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου 2018, 00:32