Συμβουλές προς τους καταναλωτές για τις διακοπές τους

Συμβουλές προς τους καταναλωτές για τις διακοπές τους
Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

Οι συμβουλές αφορούν όσους επιλέγουν να γευματίσουν σε ένα εστιατόριο, μία ταβέρνα , ένα αναψυκτήριο κ.λ.π.

Οι συμβουλές μας:

Τιμοκατάλογος


• Όλα τα εστιατόρια είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένο ενημερωμένο τιμοκατάλογο στην είσοδο του καταστήματος ,επίσης πρέπει να έχουν έναν τιμοκατάλογο ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία
• Ο τιμοκατάλογος πρέπει να είναι γραμμένος υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα
• Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς και η ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο)»
• Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό
• Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα φαγητά
• ΠΡΟΣΟΧΗ!!! δεν παραγγέλλουμε είδος , που δεν αναγράφεται στον τιμοκατάλογο
• Τέλος, προσέχουμε να παίρνουμε απόδειξη, για τα είδη που παραγγείλαμε.

Χρέωση κουβέρ

• Δεν επιτρέπεται η χρέωση κουβέρ, ενώ κανένα προϊόν (π.χ. εμφιαλωμένο νερό και ψωμί) δεν προσφέρεται και χρεώνεται χωρίς τη συναίνεση του πελάτη
• Οι παραβάτες τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο 500€ ανά είδος

Δελτίο Παραπόνων


Τα εστιατόρια, υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας.
Τα εστιατόρια υποχρεούνται να διαθέτουν τρόπο ηλεκτρονικής πληρωμής στους καταναλωτές.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 3 Αυγούστου 2017, 14:28