*** Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς τη Μάγκυ;
Τα οπίσθια αυτά ήσαν μια κάποια λύσις…
(Κωλαρίνος Κ.)

* Ζητώ την κατανόηση
για την ορμεμφυτική σατιρική
και σατυρική διασκευή τού Τεράστιου Στίχου,
αλλά πώς να ξεπεράσει ο ανδρικός πληθυσμός
την αποχώρηση τής Μάγκυς Χαραλαμπίδου
από το «Dancing With The Stars»;
Όταν συντρίβεσαι, η Ποίηση είναι καταφύγιο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Πόσα να αντέξουμε πια;
Αποχωρεί ο «Επίμαχος» τής Μάγκυς,
η Μόνικα Μπελούτσι τα έχει με άλλον,
η Αντριάνα Λίμα τα έχει με άλλον,
η Εμμανουέλα Αγγουράκη τα έχει με άλλους,
η Νατάσα Καλογρίδη τα έφτιαξε με τον Λυκουρέζο•
επιτέλους, πού θα πάει αυτή η δουλειά;
Δηλαδή κάπου ώπα…

*** Και εμφανίζεται κι η Καλογρίδη,
και -αναφερόμενη στην καινούργια της σχέση- αναρωτιέται προκλητικά
«Εγώ δεν μπορώ να βγω με έναν ωραίο άντρα;».
Όχι, Νατάσα μου, απ’ ό,τι φαίνεται δεν μπορείς.
Και για να σε πειράξω ακόμα περισσότερο
(διότι αυτούς που συμπαθούμε τούς πειράζουμε),
εσύ -κατά πώς φαίνεται- μπορείς να βγεις με έναν ωραίο άντρα,
μόνο αν μπείτε συμπτωματικά στο ίδιο ασανσέρ…
(πω, πω, τι ατάκα πέταξα πρωϊνιάτικα και δευτεριάτικα)!

* Κανονικά,
με τη θεϊκή ατάκα που πέταξα θα έπρεπε να αποχωρήσω ήδη•
σαν εκείνη την αλήστου μνήμης Βασιλική Μαστοροπούλου,
που επειδή δεν τής είχαν δώσει τίτλο στα «Καλλιστεία» τού 1997,
είχε βγάλει τις γόβες της,
τις είχε πετάξει επιδεικτικά στη σκηνή,
και είχε φύγει κιουρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Τι εποχές κι εκείνες• μέχρι και «Καλλιστεία» είχαμε…
Έβαζες το δελτίο ειδήσεων τού ΑΝΤ1
και τον καιρό σού τον έλεγε μία δίμετρη εστεμμένη•
τώρα μάς τον λέει ο Αρνιακός.
Αν είναι ποτέ δυνατόν…

* Πάντως, πέρα απ’ την πλάκα,
ο Τάσος Αρνιακός αποδεικνύει με την εξαιρετική τηλεοπτικότητά του,
σε τι βάσεις νεοπλουτισμού στήθηκε κάποτε η Ιδιωτική Τηλεόραση•
σαθρές βάσεις που εξακολουθούν να τη στοιχειώνουν μέχρι σήμερα.
Σπανίως θα δούμε κάποια νέα ιδέα ή κάτι που πάει κόντρα στα Στερεότυπα•
τα περισσότερα στελέχη τής ελληνικής «τι-βι»
αμείβονται πλουσιοπάροχα για να τρέμουν την Πρωτοτυπία και το Ρίσκο.

* Φαντάζομαι με ποιον τρόπο προσλαμβάνεται κάποιος
ως στέλεχος σε εγχώριο τηλεοπτικό σταθμό.
Σε καλεί ο καναλάρχης στο γραφείο του,
σού δείχνει γραμμένες τις λέξεις «Πρωτοτυπία» και «Ρίσκο» σε ένα χαρτί,
και ελέγχει τις αντιδράσεις σου•
αν αρχίσεις να τρέμεις
λες και γίνεται σεισμός 8 Ρίχτερ με επίκεντρο τον αφαλό σου,
προσλαμβάνεσαι αμέσως•
εάν, μάλιστα, παρουσιάσεις και απώλεια ελέγχου των άκρων σου,
γίνεσαι αυτομάτως το «δεξί χέρι» τού καναλάρχη.

* Τι νομίζετε•
είναι τυχαίο που οι ίδιοι παρουσιαστές
επιλέγονται να παρουσιάζουν δύο και τρεις εκπομπές σε μία σεζόν;
Βρε, δεν πά’ να τούς έχει βαρεθεί -ή και να τούς απεχθάνεται- ο κόσμος•
το σκεπτικό των ιθυνόντων είναι «Αυτούς ξέρουμε, αυτούς… σιχαινόσαστε».

* Επί παραδείγματι, από σπού κιωσπού (που λέει κι ο Σταύρος Θεοδωράκης),
ο κυρ-Γιώργης ο κυρ-Λιάγκας έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια
με τόσες εκπομπές;
Τι είναι ο κυρ-Γιώργης ο κυρ-Λιάγκας;
Ο «“Τζίμι Κίμελ” τής Ελλάδος» είναι;
Να αυτοκτονήσει ο Τζίμι Κίμελ θέτε; Τι θέτε;

*** Και επειδή αυτές τις μέρες πειράζω τη Νατάσα Καλογρίδη
για το πρόσφατο ειδύλλιό της με τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο,
θέλω να πω το εξής..:
Είχα εκτιμήσει βαθύτατα τη στάση της
όταν πήγε ως καλεσμένη στο «Late Night Show»
αμέσως μετά τη συμμετοχή της στο «Nomads».
Εκείνο το βράδυ
η Νατάσα εμοίραζε σφαλιαρίδια και μπουκετίδια στον Μικροαστισμό•
άκουγε τον παρουσιαστή τής εκπομπής
να καταπίπτει στα Έγκατα τού Κουτσομπολιού
με τις ανόητες και τραγικά αδιάκριτες ερωτήσεις που τής έκανε,
και τον έβαζε στη θέση του με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο•
είτε με τις απαντήσεις της,
είτε με τη στάση τού σώματός της,
με την οποία εφανέρωνε όλη την απαξία που αισθανόταν
για αυτό(ν) που (τής) συνέβαινε.
Έπληττε θανάσιμα και το έδειχνε θανατηφόρα.

* Προσωπικώς,
θεωρώ ότι εκείνο το βράδυ
η Νατάσα Καλογρίδη ετίμησε με τη συμπεριφορά της
και το Γυναικείο και το Ανδρικό Φύλο.
Και γι’ αυτόν τον λόγο τής δίνω τα θερμά συγχαρητήριά μου.

* Επιστρέφω στον Λιάγκα…
Ο Λιάγκας είναι μεν γνώριμος χαρακτήρας για τον Μέσο Άνθρωπο,
αλλά δεν είναι αγαπητός•
αντιθέτως,
αν κάνετε μία έρευνα στο Διαδίκτυο για τα σχόλια που υπάρχουν γι’ αυτόν,
στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι από αρνητικά έως προσβλητικά.
Όμως,
επειδή ο εν’ λόγω παρουσιαστής
είναι -σε επίπεδο συμπεριφοράς- μικροαστός,
θεωρώ ότι πλέον ένας σταθμός δεν μπορεί να επενδύσει πάνω του
ούτε σε μία αντίληψη εκμετάλλευσης και προσπορισμού
τού φαινομένου των «haters».
Ο Λιάγκας δεν έχει καν «haters»• απαξιωτές έχει.

* Βεβαίως, για να μιλήσω γενικόλογα,
αν το οποιοδήποτε κανάλι
επιλέγει να στηρίζεται σε άρρωστα κοινωνικά φαινόμενα
για να έχει τηλεθέαση,
ας μην αναρωτιέται μετά για τούς λόγους
που το οδηγούν να κατρακυλάει στην εκτίμηση τού κόσμου.
Η Τηλεθέαση είναι ύπουλη και συνάμα απολύτως έντιμη συνθήκη•
μπορεί να σού δοθεί απλόχερα και γενναιόδωρα για τούς δικούς της λόγους,
και εν’ μία νυκτί να σε πετάξει στα σκουπίδια διά παντός•
ως εκ’ τούτου, φοβού την Τηλεθέαση και «νούμερα» φέρουσα.

*** Σε άλλα νέα,
δεν επρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι μου
απ’ όσα σάς έγραφα την προηγούμενη Πέμπτη για την Αθηνά Οικονομάκου
και για την προσκόλληση -σε βαθμό εξάρτησης- που έχει με το «Instagram»•
αναφερόμενος στο γεγονός
ότι την προηγούμενη μέρα είχε φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί,
είχα εκφράσει την ελπίδα ότι θα συγκρατιόταν λίγο
και δεν θα έσπευδε να ενημερώσει το Πανελλήνιο
μέσω κάποιου φωτογραφικού ενσταντανέ.
Φευ• χάνονται τέτοιες ευκαιρίες;
Γίνεται να αφήσουμε τόσα απάτητα «like» να περιμένουν;
(δυνατός και σλογκανάτος όρος το «Απάτητο Like»•
το κρατάμε και για το μέλλον…)!

* Η Αθηνά Οικονομάκου, λοιπόν,
ανέβασε από τη δεύτερη κιόλας μέρα τής λοχείας της
μία «selfie» από το μαιευτήριο (με «duck face», μάλιστα)•
ευτυχώς,
αυτή η… γενναία γυναίκα βρήκε -αν μη τι άλλο- το ψυχικό σθένος
και ανήρτησε φωτό μόνο με το πρόσωπό της•
όμως, είμαι βέβαιος ότι δεν απέχει πολύ ο καιρός,
που κάποια από τις «μανιακές τού Instagram»
θα ανεβάσει βίντεο με τη στιγμή που γεννάει.
Είναι πολλά τα «απάτητα “like”», Άρη.

*** Κλείνω με μία απειλή που θα σάς τρομοκρατήσει (με την καλή έννοια).
Το βράδυ έχει δίωρο επεισόδιο τού «Τατουάζ»•
θα το παρακολουθήσω
και θα σάς μεταφέρω αύριο τις πιο αξιοσημείωτες σκηνές
τής αγαπημένης μας κωμωδίας•
ελπίζω η σκηνοθεσία και το σενάριο να μη διαψεύσουν τις προσδοκίες μας
και να μάς χαρίσουν για μία ακόμη φορά «χρυσοβατόμουρες» στιγμές…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης