*** Φίλες και Φίλοι, δεν σάς το λέω για να σκιαχτείτε,
αλλά επειδή είναι η σκληρή αλήθεια.
Κορυφώνεται επικίνδυνα η ένταση στα Βαλκάνια
μετά τη νέα πρόκληση των Τούρκων,
οι οποίοι δεν περιορίστηκαν στο πρόσφατο χακάρισμα
τού λογαριασμού τής Δέσποινας Καμπούρη στο «Instagram»,
αλλά προχώρησαν και σε αντίστοιχη πολεμική ενέργεια
εις βάρος τής Ευαγγελίας Αραβανή
αλλά και τού Ελληνικού Έθνους γενικότερα
(διότι, όταν πειράζεις την Αραβανή,
είναι σαν να πειράζεις την ίδια την Ελλάδα).

* Για άλλη μια φορά
οι Τούρκοι εθνικιστές απέδειξαν την απέραντη θολούρα
που υπάρχει στο μυαλό τους,
καθώς αντικατέστησαν με φωτογραφίες τού Κεμάλ Ατατούρκ
τις χαρούμενες και σέξι στιγμές που αναρτούσε η Ευαγγελία στο Διαδίκτυο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Φυσικά, ουδεμία έκπληξη προκαλεί το γεγονός,
καθώς είναι δεδομένο
ότι ο Εθνικισμός στηρίζεται σε ακαταπολέμητα φροϊδικά συμπλέγματα
και αποτελεί την ιδεολογική πτέρυγα τής σεξουαλικής ανεπάρκειας•
(πσσς, τι είπα πάλι•
αρχίζω να σκέφτομαι ότι ο εγκέφαλός μου θα μού ζητήσει αύξηση•
θα έρθει και θα μού πει -και με το δίκιο του, εδώ που τα λέμε-
«Για κάτσε, ρε φιλαράκο,
δεν γίνεται να έχεις εμένα που σε κάνω μάγκα στην πιάτσα
και να μού δίνεις τον ίδιο ή και λιγότερο μισθό
από αυτόν που δίνουν οι βλάκες και οι εθνικιστές στον άδειο τους εγκέφαλο»•
επειδή, λοιπόν,
δεν θα έχω να τού αντιπαρατάξω οτιδήποτε σε αυτό το ακλόνητο επιχείρημα,
σήμερα κιόλας θα κάνω αύξηση στον εγκέφαλό μου…)!

* Χαχαχα, τι διαβάζετε κι εσείς πρωινιάτικω•
αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να μετονομάσω τη στήλη σε «L.S.D.»,
ώστε ο αναγνώστης να μην πιάνεται εντελώς απροετοίμαστος.

* Επανέρχομαι…
Ο Εθνικισμός είναι η Ιδεολογική Πτέρυγα τής Σεξουαλικής Ανεπάρκειας.
Όταν παραβιάζεις τον λογαριασμό μίας πανέμορφης γυναίκας
για να αναρτήσεις φωτογραφίες ενός πανάσχημου άντρα,
έχεις τεράστιο πρόβλημα Αισθητικής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Η Αισθητική είναι το Σύνολο των Εντυπώσεων
που αποκομίζουν οι Αισθήσεις•
ο Εθνικισμός είναι η Κατάντια τής Πνευματικής Αισθητικής.
Το κεντρικό χαρακτηριστικό του είναι
ότι συνηθίζει να κάνει την εμφάνισή του απρόσκλητος•
σε κάθε θέμα, σχετικό ή άσχετο,
με αποκλειστικό σκοπό και στόχο να διατυμπανίσει την ύπαρξή του.

* Κλείνω το θέμα με ένα αυτοσχέδιο ανέκδοτο..:
– Πώς λέγεται ο πόλεμος ανάμεσα στους Βλάκες και τούς Φασίστες;
– Εμφύλιος.

*** Πάμε τώρα και στο «Survivor»,
όπου αυτές τις μέρες έχει στηθεί ένα πανηγύρι στο Διαδίκτυο
με βάση το ονοματεπώνυμο τού παίκτη που μπήκε προσφάτως στο παιχνίδι.
Ο τύπος λέγεται… «Σώζων Παλαίστρος-Χάρος».

* Μιλάμε για το πρώτο ονοματεπώνυμο στην Ιστορία τής Ανθρωπότητας,
που σηκώνει ως απάντηση το πιραντελικό «Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε».
Το ακούς και μένεις σύξυλος.
Κουνάς το κεφάλι σου με συγκατάβαση
και συνειδητοποιείς ότι η ζωή θα βρίσκει πάντοτε τρόπους να σε εκπλήσσει.

* «Σώζων Παλαίστρος-Χάρος».
Το ακούς και αρχίζεις τα ναρκωτικά για να μπορέσεις να αντεπεξέλθεις
(αν είσαι ήδη χρήστης, δεν υπάρχει πρόβλημα•
θα νομίσεις ότι πρόκειται
για μία παραισθησιογόνο επίδραση τής ινδικής κάνναβης
ή τής κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης).
Φαντάζεσαι διαλόγους σαν αυτόν..:
– Πώς λέγεσαι;
– Σώζων Παλαίστρος-Χάρος.
– Να γυρίζει.

* Από τη μέρα που έκανε την είσοδό του στο ριάλιτι ο εν λόγω παίχτης,
δεν έχει υπάρξει στιγμή που να μπεις στο Twitter
και να μη δεις στα «Trends» να δεσπόζει ο «Χάρος».
Αν είσαι ανυποψίαστος, λες «Τι έγινε, ρε παιδιά..; Πέθανε η Ανθρωπότητα;».

* Βεβαίως, πέρα από την πλάκα,
αξίζει τον κόπο να αναπτύξουμε αυτό το θέμα
σε επίπεδο Media, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.
Το όνομά μας και το επώνυμό μας αποτελούν στοιχεία που μάς προσδιορίζουν
και αναμφίβολα παίζουν τον δικό τους ρόλο στην πορεία τής ζωής μας•
είτε έχεις συνηθισμένο όνομα και συνηθισμένο επώνυμο,
είτε είναι ασυνήθιστα και τα δύο,
έχουν τον τρόπο τους να σε καθορίζουν σε πολλά πράγματα
(συχνά, χωρίς εσύ να αντιλαμβάνεσαι κατ’ ελάχιστον την επιρροή τους).

* Ας πάρουμε, επί παραδείγματι, τα πιο συνηθισμένα ανδρικά ονόματα,
που είναι ο «Γιώργος» και ο «Γιάννης»•
και για τα δύο υπάρχουν χαρακτηριστικές λαογραφικές εκφράσεις
που -τρόπον τινά- αποτελούν μία δίκη προθέσεων ή μία εξύμνησή τους.
Λέμε..: «Όπου Γιώργος και μάλαμα…»!
Λέμε..: «Σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει…»!
Αυτές οι φράσεις αποτελούν την ένωση
τής Κοινωνικής Ηθογραφίας με το Μάρκετινγκ•
φυσικά και υπάρχουν «Γιώργηδες» και «Γιάννηδες»
που είναι κακοί άνθρωποι, που είναι εγκληματίες,
αλλά η ανάγκη που έχει το Ανθρώπινο Είδος να αυτο-εκθειάζεται,
οδηγεί σε τέτοιες εξυμνήσεις προθέσεων•
αντίστοιχα,
υπάρχουν και οι φράσεις που αποτελούν δίκες προθέσεων,
όπως το «Σπίτι που ’χει “Γιώργη”, δεν θέλει βόιδι»
και το «45 Γιάννηδες, ενός κοκόρου γνώση».
Ως εκ τούτων,
ναι μεν αν λέγεσαι «Γιώργος», «Γιάννης», ή όπως αλλιώς,
δεν είναι δεδομένος ο χαρακτήρας σου,
αλλά σε συνοδεύει ήδη μία λαογραφική κληρονομιά
(η οποία άλλοτε σε επευφημεί και άλλοτε σε δυσφημεί).

* Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα επώνυμα•
η κουλτούρα με την οποία παράγονται τα επώνυμά μας,
καθορίζεται συχνά από την ιδιότητα κάποιου προγόνου μας•
σού συστήνεται ο άλλος ως «Νίκος Κοντός»
και βλέπεις μπροστά σου ένα ντερέκι δύο μέτρα•
σού συστήνεται η άλλη ως «Μαρία Τσιμπούκη» και είναι… αντικαπνίστρια
(Ωρέ, πού πάμε, ωρέ..; Πού πάμε;).

* Επίσης, οι καταλήξεις των επωνύμων μας,
έχουν κι αυτές τον ρόλο και τη σημασία τους.
Θα αναφέρω το πιο χαρακτηριστικό και σύνηθες ελληνικό επώνυμο,
το «Παπαδόπουλος»,
το οποίο συνδυάζει σε απόλυτο βαθμό το Πρόθεμα και την Κατάληξη.

* Σε παλαιότερες εποχές που ο κόσμος ζούσε στα χωριά,
κομβικός πυρήνας τής ανανέωσης τού πληθυσμού τους
ήταν οι ιερείς, οι παπάδες•
ο λόγος απλός:
Λόγω των θρησκευτικών επιταγών,
αλλά και των τότε κοινωνικών συνηθειών,
έκαναν πολλά παιδιά.
«Παπαδόπουλος», λοιπόν,
ήταν επί τής ουσίας
μία πιο εύηχη version τής λέξης «παπαδοπαίδι» («παιδί τού παπά»),
καθώς το επίθημα «-πουλος» προέρχεται από το λατινικό «pullus»
που σημαίνει «νεοσσός».

* Μ’ αυτά και μ’ αυτά,
το ονοματεπώνυμό μας αποτελεί σημαντικό κομμάτι
τού προσωπικού μας promotion (είτε μάς συμφέρει είτε όχι).
Εξαιρετικά αντιπροσωπευτικό παράδειγμα
αποτελεί και ο Άδωνις Γεωργιάδης,
ο οποίος έχει εκμεταλλευτεί άριστα
το ασυνήθιστο και ναρκισσιστικό όνομα με το οποίο βαφτίστηκε•
διόλου τυχαίο
ότι είναι από τούς ελάχιστους ανθρώπους με διπλό μικρό όνομα,
που συστήνονται με το δεύτερο
(ως γνωστόν, λέγεται «Σπυρίδων-Άδωνις»).

* Μάλιστα, σε τούτο το σημείο να επισημάνω κάτι εξόχως σημαντικό..:
Ακόμα και όσοι απεχθάνονται τον Άδωνη Γεωργιάδη,
τού επιτίθενται -στη μεγάλη πλειοψηφία τους-
προσφωνώντας τον με το μικρό του όνομα•
αναφέρονται σε αυτόν αρνητικά αλλά με το μικρό του όνομα.
Όλοι όσοι το πράττετε, δεν φαντάζεστε πόσο καλό τού κάνετε…
(για να τονίσω με τον πλέον ηχηρό τρόπο αυτό που σάς λέω,
θα σάς ρωτήσω το εξής..:
Αν κάποιος κάνει κακό σε εσάς ή την οικογένειά σας,
αν κάποιος εγκληματήσει εις βάρος σας,
θα τον αποκαλείτε με το μικρό του όνομα;).

* Εν τω μεταξύ,
θα διαβάσει ο Σώζων Παλαίστρος-Χάρος την ανάλυση που σάς έκανα
και θα προσθέσει κι άλλες λέξεις στο ονοματεπώνυμό του•
θα πει ο άνθρωπος
«Τι λε’, ρε παιδί μου..;
Είμαι όλα αυτά τα ψαγμένα που περιγράφει ο “Υπο-Κοσμικός”;»,
και θα το κάνει «Σώζων Παλαίστρος-Χάρος Βαράτε Τούρκοι Τ’ Άλογα».
Άλλωστε,
καλύτεροι είναι οι Ισπανοί από εμάς και έχουν καμιά δεκαριά ονόματα;

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης