*** Φίλες και Φίλοι, τι σάς έλεγα χθες;
Μόλις ο Τριστάν Τόμσον εχαμουρεύθη με άλλην κοπελούδα,
η Κλοέ Καρντάσιαν γέννησε μ’ έναν πόνο, μ’ ένα άρθρο…
(διότι, ως γνωστόν,
η Κλοέ είναι Συριζαία και διαθέτει το Ηθικό Πλεονέκτημα τής Αριστεράς•
εν αντιθέσει με τον Τριστάν,
ο οποίος είναι ένας ανήθικος φιλελές,
που ενώ η γυναίκα του είναι στον μήνα της,
αυτός γυρνοβολάει σε πολυτελή night-clubs
και στριπτιζάδικα τής Νέας Υόρκης,
και πασπατεύει «μισότριβες»).

* Το θέμα απησχόλησε την παρεμβατική εκπομπή «Ελένη»,
όπου για ακόμη μία φορά η Μενεγάκη απέδειξε πόσο τεράστιο γατόνι είναι.
Όταν αναφέρθηκε η λεπτομέρεια
ότι ο μπερμπάντης μπασκετμπολίστας δεν χαριεντιζόταν με μία,
αλλά με δύο γυναίκες,
η σατανική ξανθιά διετύπωσε ερώτηση που αρμόζει στη διάνοιά της..:
«Άραγε, ο πόνος όταν είναι με μία το “κέρατο”,
είναι πιο light απ’ ό,τι αν είναι με τρεις-τέσσερις;».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Έτσι απλά την πέταξε τη βομβίτσα και την τροφούλα για σκέψη η Ελένη•
διότι η Ελένη ξέρει.
Όμως, έλα που και ο «Υπο-Κοσμικός» ξέρει…
(εγώ είμαι ο «Υπο-Κοσμικός»)!

* Καθίστε να σουλουπώσω την ερώτηση,
διότι μην ξεχνάμε
ότι η σατανική ξανθιά απευθύνεται σε ιδιάζον «target-group»
και φροντίζει να μιλάει μία γλώσσα που αδικεί τη σκέψη της.

* Το θέμα, λοιπόν, τίθεται ως εξής..:
«Τι είναι χειρότερο;
Να απατάει ο άνδρας τη γυναίκα του με μία ή με πολλές;».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Και βεβαίως, η απάντηση είναι ρητή, κατηγορηματική και αναντίρρητη
(θα σάς την πω με λογοτεχνικό τρόπο, ώστε να μού ερεθιστείτε,
και μ’ αυτόν τον τρόπο να συνεισφέρω στο Συλλογικό Ορμέμφυτο):
Η Γυναίκα δεν φοβάται τις πολλές. Τη μία φοβάται.

*** Επί τη ευκαιρία,
πάμε να μιλήσουμε και για το «Φαινόμενο Καρντάσιανς»•
διότι,
αυτή η οικογένεια αποτελεί Μιντιακό Φαινόμενο
και είναι τεράστιο λάθος να την αντιμετωπίζουμε αψήφιστα.

* Ως αφετηρία τής συζήτησης,
θα σάς πω την προσωπική τηλεοπτική μου εμπειρία…

* Πολλές φορές,
όταν θέλω απλώς να έχω ανοιχτή την τηλεόραση
και να παίζει κάτι «ανώδυνο»,
βάζω στη συνδρομητική πλατφόρμα το ριάλιτι των Καρντάσιανς.
Σε βάθος χρόνου έχω δει πάρα πολλά επεισόδια από όλες τις σεζόν
και κάποια στιγμή έκανα μία σύσκεψη με τον εαυτό μου.
Το διπλό ερώτημα που μού έθεσα ήταν το εξής..:
Τι ακριβώς είναι οι «Καρντάσιανς»;
Πώς θα περιγραφόταν το «φαινόμενό» τους;
Και κατέληξα…

* Οι «Καρντάσιανς» είναι «The Religion of Nothing».
Οι «Καρντάσιανς» είναι «Η Θρησκεία τού Τίποτα»!
Το θαυμαστικό το βάζω, όχι επειδή εκτιμώ το «τίποτα»,
αλλά επειδή οφείλουμε να θαυμάζουμε ένα «τίποτα»
που -ξεκινώντας από τόσο χαμηλά- γίνεται «θρησκεία».

* Φυσικά,
ο όρος, ο προσδιορισμός που διατυπώνω, έχει ισχυρή επιχειρηματολογία,
αλλά βεβαίως και είναι άδικος
όσον αφορά στην κοινωνιολογική διάσταση τού θέματος.

* Εδώ μιλάμε για μία οικογένεια που ζει ΓΙΑ τις κάμερες
και που ζει ΑΠΟ τις κάμερες•
που βιοπορίζεται πολυτελέστατα,
πουλώντας τη ζωή της στη Βιομηχανία τής Εικόνας.

* Μία μέρα έβλεπα την επετειακή μάζωξη
που κάνουν στο ξεκίνημα τής κάθε νέας τηλεοπτικής σεζόν,
προκειμένου να προμοτάρουν το «προϊόν» τους.
Θέλοντας, λοιπόν, να αναδείξουν το γεγονός,
ότι η εν λόγω εκπομπή παράγεται με κόπο και με δυσκολίες,
έλεγαν πως από πολύ νωρίς το πρωί είναι στο «πόδι»
και τα γυρίσματα ολοκληρώνονται αργά το απόγευμα.

* Και αναρωτήθηκα..:
Μα καλά…
Τόσες ώρες γυρισμάτων, για να παράγουν αυτό το «τίποτα»;

* Αμ δεν είναι έτσι…
Κατ’ αρχάς και κατ’ αρχήν, το Τίποτα είναι Εκμαυλισμός.
Όταν ασχολείσαι με το «τίποτα», σε έχει ήδη εκμαυλίσει.
Όταν λες «Ας δω κάτι “ανώδυνο”» και βάζεις το ριάλιτι των Καρντάσιανς,
αυτό σημαίνει, είτε ότι εσύ είσαι κάτω κι απ’ το «τίποτα»,
ή ότι οι Καρντάσιανς είναι, στην πραγματικότητα,
κάτι πολύ περισσότερο από αυτό που πρωτογενώς δεχόμαστε.

* Εκατομμύρια άνθρωποι βλέπουν από το 2007
το «Keeping Up With The Kardashians».
11 χρόνια υψηλότατης τηλεθέασης.
Κάτι συμβαίνει εδώ…

* Τι συμβαίνει;
Πολλά. Πάρα Πολλά.

* Ζούμε στην Εποχή τής Εικόνας•
και, οι Καρντάσιανς είναι Εικόνα.
Οι Καρντάσιανς είναι Επιχείρηση Εικόνας.

* Μού είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση ένα σκηνικό
με πρωταγωνίστρια το «Έμβλημα των Καρντάσιανς»: την Κιμ (Κιμ, πάτα το).
Μία μέρα, που λέτε,
αυτή η φωτογενέστατη μελαχρινή με τον τεράστιο ποπό
(ναι, αλλάζει χρώματα στα μαλλιά της,
αλλά στο υποσυνείδητό μας παραμένει πάντα μελαχρινή),
ήταν οξύτατα προβληματισμένη•
το περιβόητο δίκτυο «ΤΜΖ» και άλλα σκανδαλοθηρικά Μέσα,
δημοσίευαν φωτογραφίες της όπου η Κιμ φαινόταν χοντρή,
ενώ αποκαλυπτόταν και η κυτταρίτιδά της.
Ήταν σχεδόν συντετριμμένη
και μία από τις αδελφές της θέλησε να την κάνει να δει το θέμα διαφορετικά..:
«Αφού στενοχωριέσαι, γιατί μπαίνεις σε αυτές τις ιστοσελίδες;».
Και εκεί η Κιμ ήρθε να δώσει τη συγκλονιστική διττή απάντηση..:
«Είναι η ζωή μου».

* «Είναι η ζωή μου».
Διττή η σημασία τής φράσης•
από τη μία,
η έννοια «Αυτά που γράφονται αφορούν στη ζωή μου»,
κι απ’ την άλλη,
η έννοια «Είναι η ζωή μου αυτοί που ασχολούνται με τη ζωή μου».
Μιλάμε για σεισμικής δυναμικής αλήθεια.

* Εν κατακλείδι,
οι «Καρντάσιανς» ενσαρκώνουν με ιδεώδη τρόπο
το Ατενσιονχοριλίκι τής Εποχής.
Πρόκειται για μία καλοστημένη επιχείρηση
εξαγνισμού και αθώωσης τού σύγχρονου ναρκισσισμού,
με μέντορα αυτής τής μπίζνας την πανούργα μητέρα τής οικογένειας,
την Κρις Τζένερ.
Ξέρετε πώς αποκαλείται στο Χόλιγουντ;
«Mamager». «Μαμά-Μάνατζερ».

* Αυτή, η Κρις Τζένερ,
η 63χρονη που μοιάζει με 33χρονη
(βεβαίως,
με την αγαστή συνέργεια των πλαστικών επεμβάσεων και των μπότοξ),
αυτή, λοιπόν, είναι πίσω από τη «Θρησκεία τού “Τίποτα”».

* Προσωπικώς,
δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία
ότι υπήρξε η (αν)ηθικη αυτουργός
και υποκινήτρια τού περίφημου «sex tape» τής κορούλας της•
εκείνο το πορνό βίντεο τής Κιμ Καρντάσιαν
ήταν που εξετίναξε τις μετοχές τής οικογένειας
στο «χρηματιστήριο τού Χόλιγουντ».
Εκείνο το «sex tape» απετέλεσε την απαρχή
τής σύγχρονης σεξουαλικής απελευθέρωσης παγκοσμίως
και έχει οδηγήσει πλέον τις γυναίκες
να βιντεοσκοπούν με τεράστια ευκολία τις ερωτικές συνευρέσεις τους
ή να σού στέλνουν γυμνές φωτογραφίες τους στα «social media»
ακόμη κι αν τούς είσαι σχεδόν άγνωστος,
ακόμη κι αν δεν έχει αποκατασταθεί ανάμεσά σας
μία συμπαγής σχέση ιδιωτικότητας και εμπιστοσύνης.

* Ως εκ τούτων,
συνάγεται αβίαστα το συμπέρασμα πως,
όταν μία κατάσταση,
ένα πρόσωπο,
ή μία ομάδα προσώπων,
μετατρέπεται σε «φαινόμενο»,
συνιστά απόλυτη επιπολαιότητα να προβαίνουμε σε εύκολους αφορισμούς
και να συμπυκνώνουμε την άποψή μας
σε εύκολες φράσεις τού τύπου «Έλα μωρέ τώρα…».
Υπάρχουν κάποια «Έλα μωρέ τώρα» που σε πουλάνε και σε αγοράζουν,
κι εσύ δεν έχεις πάρει καν χαμπάρι τι σού συνέβη κι από πού σού ήρθε.
Οπότε,
ας ανάβουμε πού και πού κάνα κεράκι
και για τη «Θρησκεία τού “Τίποτα”».
Κάτι μάς διδάσκει κι αυτή για τούς εαυτούς μας…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες Δευτέραν τα σπουδαιότερα…

*** Καλό Σαββατοκύριακο. Τα λέμε τη Δευτέρα…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης