*** Φίλες και Φίλοι,
αν έχετε κινδυνεύσει να σάς πατήσει αυτοκίνητο,
είναι σίγουρο ότι θα συμμετάσχετε σε «talent show» τού ΑΝΤ1.

* Ναι, αντιλαμβάνομαι ότι σάς φαίνεται αλλόκοτο αυτό που λέω,
αλλά εξηγούμαι ευθύς αμέσως…
Ακούστε, λοιπόν,
πώς απεφάσισε ο Αλέξης Κωστάλας
να δεχθεί την πρόταση που τού είχε γίνει από το κανάλι
και να είναι στην κριτική επιτροπή τού «Dancing With The Stars»
(φαντάζομαι να καταλάβατε ότι το «ακούστε» σημαίνει «διαβάστε»).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* «Ήμουνα στο Μιλάνο για το Παγκόσμιο (Πρωτάθλημα) τού Πατινάζ
και περπατούσα, θαύμαζα τα κτήρια…,
δεν είχα απαντήσει ακόμα στον ΑΝΤ1…,
και καθώς περπατούσα,
έφτασα στο τέλος τού πεζοδρομίου, δεν το είδα, και έπεσα•
αλλά πρόλαβα να γυρίσω στο πλάι για να μην πέσω με το πρόσωπο.
Και καθώς έπεσα με το κεφάλι μου στον δρόμο,
ένιωσα μία ρόδα αυτοκινήτου να αγγίζει τα λίγα μαλλιά που έχω.
Για δύο-τρία εκατοστά θα μού ’χε κάνει το κεφάλι λιώμα η ρόδα.
Και πήρα τον Γιάννη τον Λάτσιο και τού λέω “Είμαι μέσα”.
Έτσι πήρα την απόφαση…».

* Τώρα εξηγείται πώς δέχθηκε ο Αλέξης Κωστάλας
να είναι στην ίδια εκπομπή με τον κυρ-Γιώργη τον κυρ-Λιάγκα.
Σού λέει «Εδώ γλύτωσα από τον Θάνατο, στον Λιάγκα θα κολλήσω;».

* Βεβαίως, η περιπέτεια που έζησε ο αγαπητός «Μετρ τού Χορού»,
με ενέπνευσε να δημιουργήσω έναν κατάλογο
με καταστάσεις τής καθημερινότητας
και με τις αντίστοιχες τηλεοπτικές τους επιπτώσεις.
Ιδού…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν είσαι άντρας και αντιμετώπισες στυτική δυσλειτουργία
όταν χθες το βράδυ επεχείρησες να συνευρεθείς με την κοπέλα σου,
μία λαμπρή καριέρα ως πανελίστας «Στη φωλιά των Κου-Κου» σε περιμένει.

Αν είσαι λάτρης τού πάλαι ποτέ συνθήματος «Αρντάν, Ζωή και Κίνηση»,
αν ακούς να γίνεται λόγος
για τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή Νταβόρ Γιούρισιτς
και εσένα το μυαλό σου πάει στα «Ταβόρ»,
αν το «Prozac» είναι το αγαπημένο σου σνακ
(πιο αγαπημένο κι από τα «Δρακουλίνια»),
τότε, μία θέση είναι κενή για πάρτη σου στην εκπομπή… «Hapi Day»•
εκεί θα αντιληφθείς ότι τα φρικαρίσματα που σού προκαλούσε το «L.S.D.»
όταν κατάπινες ολόκληρες καρτέλες από δαύτο,
ωχριούν μπροστά στην τηλεοπτική συνύπαρξη με τον Δήμο Βερύκιο
(ευτυχώς, υπάρχει ως αντίδοτο ο Δημήτρης Παπανώτας,
ο οποίος είναι εγκεκριμένος από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων)!

Αν ο γυναικείος πληθυσμός αναφέρεται σε εσένα
με τον όρο «καληνυχτάκιας»,
αν όλες οι γκόμενες σε αντιμετωπίζουν ως τον δωρεάν ταξιτζή τους,
το «Καλημέρα, Ελλάδα» θα σε βοηθήσει
να καταπολεμήσεις τα ψυχολογικά προβλήματα
που σού προκαλεί το παρατσούκλι σου
και να κάνεις την ανατροπή•
ως «καλημεράκιας» θα έχεις ταυτόχρονα
και μία αξιοζήλευτη πορεία στο Twitter.

Φυσικά, υπάρχουν αναρίθμητες ακόμη προοπτικές σαν αυτές που διαβάσατε,
αλλά δεν θα κάθομαι να γράφω εγώ ολόκληρα μυθιστορήματα
επειδή εσείς γουστάρετε να ρουφάτε κάθε λέξη μου•
τι είναι οι λέξεις μου, πορτοκαλάδα;
Άλλωστε, μάς περιμένουν κι άλλα θέματα…
(μάτσο εμείς, μάτσο και τα θέματα)

*** Πάμε τώρα και σε μία ανακάλυψη τής στήλης που ΔΕΝ θα συζητηθεί…
Λοιπόν, επειδή πάντα είστε έτοιμες και έτοιμοι για γρίφους,
σάς παραθέτω την ακόλουθη φωτογραφία
όπου απεικονίζονται η Μαράια Κάρεϊ
και ο πρώην αρραβωνιάρης της, Τζέιμς Πάκερ,
και σάς ερωτώ..:
Με ποιο πασίγνωστο τηλεοπτικό στέλεχος μοιάζει ο σύζυγος τής Μαράια;

* Τι είπες εσύ που γελάς; Με την Άλκηστη Μαραγκουδάκη;
Ρε, άει πάνε σαπέρα.

* Με τον Ησαΐα Ματιάμπα λες εσύ;
Ρε, δεν εννοώ τον αφροαμερικανό κύριο•
ως γνωστόν, οι αρραβωνιάρηδες κάθονται πάντοτε δίπλα στις κυρίες•
οι εραστές κάθονται… παραδίπλα.

* Και ναι, κυρίες και κύριοι, φίλες και φίλοι,
ξέρω ότι το κουίζ που σάς έβαλα ήταν πανεύκολο
και γι’ αυτό φλυαρώ•
όλος ο κόσμος παραδέχεται
ότι είμαι ειδικός στη δημιουργία τεχνητής αγωνίας.
Λοιπόν, ας μην το πολυλογήσουμε άλλο,
και ας αποκαλύψουμε αυτό που όλοι γνωρίζουμε…

* Ε, τι λέτε, δεν μοιάζουν πολύ;
Τι είπατε; Άκουσα καλά;
Είπατε ότι το μόνο στο οποίο μοιάζουν
είναι ότι κοιτάνε προς την ίδια κατεύθυνση;
Χαχαχα, είστε πειραχτήρια• γι’ αυτό σάς αγαπώ…

* Και να σάς πω και κάτι;
Τώρα που κοιτώ καλύτερα αυτόν τον Γούντι Γουντπέκερ πώς τον είπαμε,
μοιάζει αρκετά και με τον Τζόνι Καλημέρη.
Οπότε, προκύπτει ένα ανεξήγητο μαθηματικό παράδοξο..:
Πώς γίνεται ο Λάτσιος και ο Καλημέρης να μοιάζουν με κάποιον
και να μη μοιάζουν μεταξύ τους;
(ήδη παίζει μέσα σας η μουσική από τo «The Twilight Zone»)!

*** Πάμε τώρα και στον αθαύμαστο κόσμο τού «Instagram»,
όπου εκεί τα πράγματα κινούνται με ρυθμούς μανιβέλας
(η μανιβέλα είναι χειροκίνητη,
οπότε μπορείτε εσείς να βγάλετε ό,τι συμπέρασμα θέλετε
για αυτό που εννοάω).

* Δεν είχαμε την παραμικρή αμφιβολία
ότι η Ελεονόρα Μελέτη θα έσπευδε να προβεί σε αναρτήσεις
που θα αφορούσαν στη λοχεία της,
αλλά το ποστάρισμα που έκανε χθες μού προκάλεσε έντονο προβληματισμό.

* Πρόκειται για ένα βίντεο
με περιήγηση στο δωμάτιο όπου η γνωστή παρουσιάστρια γέννησε•
βίντεο το οποίο συνοδεύεται από το εξής μήνυμα..:
«Και κάπως έτσι,
μετά από πολλά ροζ λουλούδια, μπαλόνια, δώρα κ άπειρες ευχές,
ξεκινάμε για το σπίτι!
Αφήνουμε πίσω έναν χώρο
στον οποίο ο άντρας μου @psycho_25 κ εγώ ζήσαμε ο, τι πιο δυνατό…
θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον όμιλο (ονομασία ομίλου)
για όλη τη φροντίδα αυτές τις πρώτες μέρες της νέας μας ζωής,
τον γιατρό μας κο (ονοματεπώνυμο γιατρού),
που μας συνόδευσε σε αυτό το ταξίδι
κ έφερε στον κοσμο με ασφάλεια το μωράκι μας ,
τη μαία μου Κα (ονοματεπώνυμο μαίας)
για τις πολύτιμες γνώσεις που με όρεξη μοιράστηκε μαζί μας,
αλλά κ ολο το ευγενικό, χαμογελαστό κ πάντα πρόθυμο προσωπικό
του Νοςηλευτικου ορόφου (ξανά η ονομασία τού μαιευτηρίου)
με επικεφαλής την κα (ονοματεπώνυμο τής επικεφαλής)
που μας μύησε στον νέο μας ρόλο.
Κ τέλος Ένα τεραςτιο ευχαριστώ σε όλους εκείνους,
αλλά σε όλους εσάς που χάρηκατε με τη χαρά μας
κ καλωσόριςατε με τις ευχές σας κ όχι μόνο , την μικρη μας στη ζωή…
μας γεμίσατε με πολλή χαρά…».

* Γιατί όλο αυτό εμένα μού κάνει ως απαράδεκτο διαφημιστικό promo;
Δεν γνωρίζω αν η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι μία εμπορική συμφωνία
ανάμεσα στην Ελεονόρα Μελέτη
και στο μαιευτήριο όπου προσέφυγε για να γεννήσει•
έτσι κι αλλιώς,
ακόμη κι αν πρόκειται για εμπορική συμφωνία
και όχι για τα αυθόρμητα λόγια μίας γυναίκας
που απλώς ευχαριστεί το μαιευτήριο και τούς ανθρώπους που τη βοήθησαν,
είναι απόλυτο δικαίωμά της και όχι ποινικώς κολάσιμη πράξη.

* Όπως και να ’χει όμως,
όλο αυτό το κατεβατό
παραπέμπει σε κάτι ηθοποιούς που βγαίνουν σε εκπομπές
-όπως διατείνονται οι ίδιοι- μόνο όταν έχουν να πουν κάτι,
που βγαίνουν μόνο όταν έχουν να μιλήσουν για τη δουλειά τους,
και μάς σκοτίζουν αναφέροντας όλον τον θίασο.

* Και άντε να δεχθώ ότι η εκτενής αναφορά ήταν προϊόν ευτυχίας, ανιδιοτέλειας,
και αποτελούσε ένα ελάχιστο αποχαιρετιστήριο «ευχαριστώ».
Προσέξτε, όμως, τη σημαντική λεπτομέρεια που κρύβεται στη φράση
«…Αφήνουμε πίσω έναν χώρο
στον οποίο ο άντρας μου @psycho_25 κ εγώ ζήσαμε ο, τι πιο δυνατό…».

* Ο άντρας τής Ελεονόρας Μελέτη δεν έχει όνομα,
δεν έχει επώνυμο όπως οι γιατροί, η μαία και το μαιευτήριο•
ο άντρας τής Ελεονόρας Μελέτη
δεν συνοδεύεται καν από έναν τρυφερό προσδιορισμό•
ο άντρας τής Ελεονόρας Μελέτη αναφέρεται από την ίδια
ως ο… «@psycho_25»•
διότι, αν σε όλο αυτό το διαφημιστικό promo,
δεν φροντίσουμε να αυξήσει και ο αντρούλης μας
τούς ακολούθους του στο «Instagram»,
πότε θα ξανάχουμε μιαν τέτοια μεγάλη ευκαιρία;
Δεν γεννάμε παιδιά κάθε μέρα…

* Όσο καλοπροαίρετοι κι αν είμαστε,
οι τυχαίες ή άτυχες διατυπώσεις είναι αυτές που μας βάζουν σε σκέψεις…

*** Επιμύθιο: Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του αισθητική.
Ως εκ τούτου, η κρίση μου και η κριτική μου,
αποτελούν στοιχεία τής προσωπικής μου αισθητικής•
με βάση αυτήν τοποθετούμαι σε δημόσιες ενέργειες δημοσίων προσώπων.
Ενδεχομένως το όλο θέμα προκύπτει από το γεγονός
ότι η Ελεονόρα Μελέτη και ο άντρας της @psycho_25
έχουν διαφορετική αισθητική και αντίληψη τής Δημοσιότητας.
Σεβαστό. Αμφιδρόμως Σεβαστό.

* Φεύγουμε με άρτι εμπνευσθέν απόφθεγμα..:
Μαγκιά είναι, να είσαι «Δημόσιο Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου»!

* Και οι νοούντες νοήτωσαν…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης