*** Φίλες και Φίλοι,
«Τα Διαφυγόντα Κέρδη τού Upskirt» είναι το σημερινό μας θέμα!

* Αφορμή αυτού τού πονήματος αποτελεί η χθεσινή είδηση
(η οποία έπαιξε παντού),
σύμφωνα με την οποία «Η Νίκι Μινάζ είχε ένα ατύχημα στη σκηνή».
Ποιο ήταν το «ατύχημα»; Ότι φάνηκε το στήθος της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Βεβαίως, το Μπούστο δεν σχετίζεται εννοιολογικώς με το «Upskirt»
(το οποίο δηλώνει το «ανασήκωμα τής φούστας»),
αλλά χρησιμοποίησα αυτόν τον όρο ως την «Κορωνίδα των Επίμαχων Αποκαλύψεων»
που διαχρονικά ο Ανδρικός Πληθυσμός προσδοκά από τον Γυναικείο.

* Όμως,
ποιο είναι το στοιχείο που ανεβάζει την ορμεμφυτική έξαψη
όταν αποκαλύπτεται ένα σημείο τού Γυναικείου Σώματος
το οποίο σχετίζεται άρρηκτα με τη Γενετήσια Ορμή;
Η Τυχαιότητα.

* Απ’ την άλλη,
πόση τυχαιότητα υπάρχει στα Media και εν’ γένει στον Χώρο τού Θεάματος
όταν βλέπουμε το εσώρουχο ή κάποιο «επίμαχο σημείο» μίας γυναίκας;
Σχεδόν μηδενική.
Στη συντριπτική τους πλειοψηφία,
οι «αποκαλύψεις» είναι από σικέ έως και «συμπτώματα απόγνωσης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Γελοιωδώς τα Μ.Μ.Ε. μιλούν σε περιπτώσεις όπως τής Νίκι Μινάζ
για «ατύχημα».
Προφανώς, χρησιμοποιούν αυτήν τη λέξη για να προσδιορίσουν το γεγονός,
μόνο χάριν ευκολίας ή και από υποκρισία.
Η εν’ λόγω τραγουδίστρια εμφανίζεται ως «παθούσα»,
ως μία ανέμελη και άδολη κοπελούδα,
η οποία, ατυχήσασα γαρ,
μάς έδειξε χωρίς την παραμικρή δική της πρόθεση και διάθεση το στήθος της.
Ας δούμε πώς ήταν «ντυμένη» η «καλλιτέχνις»
στη συναυλία όπου τής συνέβη αυτό το μοιραίο «ατύχημα».

Όπως καθίσταται πασίδηλο από την τραγικά ακαλαίσθητη εικόνα,
μόνο ευτύχημα ήταν για τη Μινάζ ότι αποκαλύφθηκε το μπούστο της·
αυτό είχε στο μυαλό της η κοπέλα και αυτό εν’ τέλει έγινε·
εδώ δεν μιλάμε καν για Χυδαιότητα, για Προστυχιά ή έστω για Φτήνια
(έννοιες που έχουν κι αυτές τη δική τους αξία
στη Διαδικασία τής Λαγνείας και τής Ηδονής)·
εδώ μιλάμε για Κατάντια, εδώ μιλάμε για Επαιτεία Προσοχής.

*** Ο όρος «Τα Διαφυγόντα Κέρδη τού Upskirt» που αναγνώσατε στον πρόλογο,
είναι καθαρά ειρωνικός και περιπαικτικός
για τον τρόπο που λειτουργεί παγκοσμίως η «Show-Biz».
Η Σεξουαλικότητα είναι Κυρίαρχο Στοιχείο τής Εικόνας
και επί τού πρακτέου δεν υπάρχει περίπτωση να έχει «διαφυγόντα κέρδη»·
η ίδια η «Ζημιά» είναι που ανατροφοδοτεί επ’ άπειρον το Όφελος.
Και εξηγούμαι…

* Σε επίπεδο ρετροσπεκτίβας,
όλα ξεκίνησαν με εξόχως καλλιτεχνικό τρόπο.
Σε μία εποχή που το Σεξ είχε μεν πιο συντηρητικούς κώδικες,
αλλά και συνάμα πιο ερεθιστικούς,
ήταν το «Απόλυτο Σύμβολο τού Σεξ», η Μέριλιν Μονρό,
που ήρθε στην ταινία «Εφτά Χρόνια Φαγούρα»
να εικονοποιήσει με τον πιο όμορφο τρόπο την «Αποκάλυψη».
Η σκηνή πάνω από τον αεραγωγό,
έχει αφήσει το στίγμα της και κατέχει τη δική της περίοπτη θέση
στον Παγκόσμιο Κινηματογράφο!

* Μία γενιά μετά, ήρθε η Σάρον Στόουν να διδάξει την Ανθρωπότητα,
ότι ο μοναδικός τρόπος για να μην κινδυνεύεις να φανεί το εσώρουχό σου,
είναι… να μη φοράς εσώρουχο!

Το «Βασικό Ένστικτο» ήταν εδώ
με τον πιο εκκωφαντικό και αδιαπραγμάτευτο τρόπο.
Γινόταν πλέον σαφές ότι είχαμε εισέλθει σε μία διαφορετική εποχή…

*** Και μετά μπήκαμε
στον αστερισμό τής Πάμελα Άντερσον, τής Πάρις Χίλτον
και εσχάτως τής Κιμ Καρντάσιαν.
Η Γυναικεία Χειραφέτηση πήρε τη θέση που τής ήρμοζε στην Κοινωνία,
αλλά -οφείλουμε να το πούμε κι αυτό- υπήρξαν και υπάρχουν παρατράγουδα·
στο παγκόσμιο «Star System» επικρατεί μία τάση που συμπυκώνεται στο δόγμα
«Γίνε η μαστροπός τού εαυτού σου.».

* Πλέον δεν επιτρέπεται να φανεί από τυχαιότητα
το εσώρουχο ή το οποιοδήποτε «επίμαχο σημείο» μίας γυναίκας,
διότι τα έσοδα θα διαμοιραστούν σε όσους διαχειρίζονται την Εικόνα
(Διαδίκτυο, δημοσιογραφικές και πάσης φύσεως ιστοσελίδες, κ.λπ., κ.λπ.).
Τώρα,
κάθε «Δημόσιο Τσιτσίδωμα»
και κάθε «Υπόνοια Δημόσιου Τσιτσιδώματος»
προκύπτει συνειδητά και επαγγελματικά από την ίδια την «ατυχήσασα».
Από τις δήθεν καλλιτεχνικές γυμνές φωτός στο «Instagram»,
μέχρι τις τσόντες «δικής μας παραγωγής»
(«Πάρε τσόντα, Κόσμε·
τη φέραμε από το χωριό·
είναι αλανιάρα και χωρίς συντηρητικά.»),
όλα έχουν να κάνουν πλέον με «τοποθέτηση προϊόντος».

* Βεβαίως, η Τυχαιότητα ουδέποτε θα χάσει την αξία της,
διότι όλοι γουστάρουμε την ανεπιτήδευτη αποκάλυψη,
όμως η εποχή κινείται με τόσο ιλιγγιώδεις ρυθμούς,
που σιγά μην περιμένουμε ένα συμπτωματικό γεγονός
για να δείξουμε το βρακί μας, το σουτιέν μας, ή ό,τι κρύβεται από πίσω.

*** Επιμύθιο: Το Σεξ ουδέποτε θα πάψει να είναι εμπορικό
και, δυστυχώς, ουδέποτε θα πάψει να είναι εμπόρευμα.
Το μόνο που αλλάζει είναι η Αισθητική.
Αυτή, λοιπόν, η Αισθητική,
είναι που ορίζει το Ανεπιτήδευτο ως «Αφροδισιακό»
και το Επιτηδευμένο ως «Ντεκαυλέ».
Προσωπικώς δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία,
ότι σε λίγα χρόνια ο κόσμος θα είναι γεμάτος
από «δυστυχείς τέως ξεβράκωτους»,
που θα ικετεύουν τη «Google» για λίγο «Δικαίωμα στη Λήθη».

*** Κλείνω με το πιο ξεκαρδιστικό σχόλιο
που έχει αναρτηθεί στην Ιστορία τού Ελληνικού Twitter.
Φίλες και Φίλοι, είμαστε όλοι βρακιά!!!

*** Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης