Διαδικτυώτισσες και Διαδικτυώτες,
καλήν Παρασκευή 30 Μαρτίου να έχουμε…

Να ’μαστε πάλι μαζί, με την αγαπημένη σας στήλη «Τουϊτέρατα»,
την οποία διαβάζετε μανιωδώς καθημερινά
και νοσταλγείτε μανιωδώς τα Σαββατοκύριακα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αγαπητές Αναγνώστριες και Αγαπητοί Αναγνώστες,
δεν έχει τέλος η γελοιότητα
με την οποία περιστοιχίζουν την κοινωνία
οι πολιτικοί ετούτης εδώ τής χώρας.

Το τελευταίο κρούσμα πολιτικής φαιδρότητας επροέκυψε
μετά την ομιλία τού Ευκλείδη Τσακαλώτου
ενώπιον τής Νομαρχιακής Επιτροπής τού ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στον Πειραιά•
η εκδήλωση είχε θέμα «Το σχέδιο τής Αριστεράς μετά τα Μνημόνια»
και ο Υπουργός Οικονομικών τοποθετήθηκε επί τού ζητήματος
έχοντας ως φόντο το έργο «Ξαπλωμένο Γυμνό» τού Μοντιλιάνι.

Το συγκεκριμένο στιγμιότυπο οδήγησε σε έκρηξη φροϊδικών κατάλοιπων
το στέλεχος τής Νέας Δημοκρατίας (πρώην τής «Ενώσεως Κεντρώων»),
Γιάννη Καλλιάνο,
ο οποίος προέβη στην εξής ανάρτηση..:
«Πραγματικά, δεν εξηγείται αλλιώς.
Μάλλον το κάνουν επίτηδες για να μας προκαλούν.
Δεν γίνεται ο Υπουργός Οικονομικών της χώρας να μην είδε σήμερα
ότι μιλάει με φόντο αυτόν τον πίνακα.
Δεν γίνεται να μην το είδε.
Μας τρολάρουν συνεχώς την ώρα που διαλύουν τη χώρα!».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ήταν (υπερ)φυσικό, το Διαδίκτυο τοποθετήθηκε επί τού θέματος,
οι ατάκες έδωσαν και πήραν (το γνωστό «δούναι και λαβείν τής Ατάκας»),
και εγώ, ως ο «Επίσημος Σταχυολογητής τού Twitter»,
ήμουν για μία ακόμη φορά ακροβολισμένος,
προκειμένου να συλλάβω τις «ομορφιές» σας
και να τις οδηγήσω στα ενδότερα τής «Ζούγκλας».

Πάμε, λοιπόν, να δούμε το «Κορυφαίο Δέκα»,
και τα ξαναλέμε στο ΥστερόΓιωργο..!


Γελάμε ήδη…


Και α, και ου, και δ.α.π. νου-δου-φου-κου.


Το «απολυτήριο Νηπιαγωγείου» θες να πεις.


Θα δει τη φράση «έργα τού Μοντιλιάνι»
και θα νομίσει ότι ο Μοντιλιάνι ήταν σκηνοθέτης.


Με την αξία του… (χαχαχα)


Αν δεις πολύ «Μοντιλιάνι» τυφλώνεσαι. Όλοι το ξέρουν αυτό.


Σε ηλεκτρολογικούς.


Εγείρεται ήδη θέμα μπούρκας. Οι φούστες είναι για τις εξώλης και προώλης.


Έεετσι!


Ψιλά γράμματα για να τα αντιληφθούν οι πνευματικώς αποψιλωμένοι.

ΥστερόΓιωργο..:
Παιδιά (όλων των ηλικιών),
οφείλουμε να το δεχθούμε χωρίς θλίψη,
χωρίς συμπόνια,
χωρίς οποιοδήποτε συναίσθημα•
ζουν ανάμεσά μας.

Είμαστε τμήματα τής κοινωνίας,
όπως είναι και αυτοί τμήματα τής ίδιας κοινωνίας.
Εκεί που εμείς βλέπουμε Τέχνη, εκεί κάποιοι άλλοι βλέπουν τσόντα•
εκεί που εμείς βλέπουμε τσόντα, εκεί κάποιοι άλλοι βλέπουνε «τέχνη».

Σύμφωνα με τον πολιτευτή Καλλιάνο,
ο Ευκλείδης Τσακαλώτος έπρεπε
-για να ήταν ταιριαστή η ομιλία του με την εκδήλωση στην οποία πήγε-
να αποκαθηλώσει τον πίνακα τού Μοντιλιάνι με τη γυμνή γυναίκα
και να έβαζε στη θέση της -επί παραδείγματι- την «Κραυγή» τού Μουνχ,
το «μανιτάρι» από τη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι,
ή τη «Γκερνίκα» τού Πικασό (μη διορθώσετε• σωστά τα έγραψα)•
όμως,
θα ήταν λάθος να έβαζε την κλασική φωτογραφία
με τη γυμνή Βιετναμέζα που έχει πέσει θύμα τής βόμβας Ναπάλμ,
διότι μπορεί ο Καλλιάνος και ο κάθε «Καλλιάνος»
να στέκονταν στο γυμνό σώμα και όχι στην Ουσία.

Το έχω γράψει και θα το ξαναγράψω:
Δεν υπάρχει σωτηρία.

Είμαστε καταδικασμένοι
να αναπνέουμε τον ίδιο αέρα με οξειδωμένους εγκεφάλους
και η έλλειψη οξυγόνου γίνεται ολοένα και πιο έντονη.
Ουδέν προσδόκιμο ζωής
δύναται να αντιμετωπίσει τη διαχρονικότητα τής ανθρώπινης βλακείας.

Κλείνω με μία αυτοσχέδια, άρτι εμπνευσθείσα ρίμα..:
Εμάς τα μάτια λάμπουνε
σαν δούμε Μοντιλιάνι
και άλλοι προορίζονται
να γίνονται «καλλιάνοι».

Όμως, για μία ακόμη φορά φτάσαμε στην Αρχή Μας,
που για όλους τούς υπόλοιπους είναι το «τέλος».

Και το μόνο που απομένει,
είναι η στερεότυπη και -πάνω απ’ όλα- αγαπημένη προτροπή..:
Φωτίστε το βλέμμα σας με την πόλη που φλέγεται.
Γεια Χαρά…

Γιώργος Μιχάλακας
Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος

(Twitter: @GeorgeMihalakas)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης