Χθες το βράδυ έκλεισαν οι πύλες της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που φιλοξενήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Η φετινή διοργάνωση, που είναι η 120ή στην ιστορία της έκθεσης, ξεκίνησε στις 4 Οκτωβρίου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14 Οκτωβρίου.

Λόγω της οικονομικής κρίσης και του υψηλού κόστους συμμετοχής, απουσίαζαν πολλές γνωστές μάρκες αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ειδικότερα, στο επίσημο πρόγραμμα της γαλλικής έκθεσης δεν υπήρχαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, Volkswagen, Ford, Nissan, Fiat, Jeep, Volvo, Mitsubishi, Mazda, Opel, καθώς και οι πολυτελείς μάρκες Bentley, Aston Martin, Rolls-Royce και McLaren.

Αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 40% των ευρωπαϊκών πωλήσεων των αυτοκινήτων. Τη θέση τους κάλυψαν σε μεγάλο ποσοστό κινεζικές εταιρείες καθώς και μια νέα βιετναμέζικη φίρμα.

Οι διοργανωτές ανακοίνωσαν ότι ο αριθμός των επισκεπτών στη φετινή έκθεση ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο και πως παραμένει η πιο επιτυχημένη εκδήλωση για το αυτοκίνητο στον κόσμο. Είναι μπροστά από την γερμανική έκθεση, την IAA, που πραγματοποιείται στη Φρανκφούρτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γερμανική έκθεση, όπως και η γαλλική, γίνονται κάθε δυο χρόνια. Το 2017 τη γερμανική έκθεση επισκέφθηκαν 810.000 φίλοι του αυτοκινήτου. Στην Έκθεση της Γενεύης που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάρτιο ο αριθμός των επισκεπτών ήταν 660.000.

Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον και για τα ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ο επίσημος ιστότοπος της έκθεσης, δέχθηκε πάνω από 11.000 αιτήσεις για δοκιμές αυτοκίνητων και πάνω από 6.600 αιτήσεις για δοκιμές μοτοσικλετών, που υπήρχαν στην έκθεση για το κοινό.

Αύξηση πάνω από 1.500% σημείωσαν τα αιτήματα και οι αναζητήσεις στον ισότοπο της Google που αφορούν τη γαλλική έκθεση. Οι προβολές στον συγκεκριμένο ισότοπο ήταν πάνω από 18 δισεκατομμύρια τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου του 2018 και πάνω από 36 δισεκατομμύρια συνολικά κατά τη διάρκεια του 2018.

Σύμφωνα με μια μελέτη, που διεξήχθη δύο εβδομάδες πριν από το άνοιγμα της έκθεσης, το 88% των Γάλλων γνωρίζει την έκθεση, το 33% θα ήθελε να την επισκεφτεί εάν είχε τη δυνατότητα, το 32% θα εξετάσει τις πληροφορίες που συγκέντρωσε από την έκθεση και το 40% θα λάβει υπόψη του τις πληροφορίες για την μελλοντική αγορά αυτοκινήτου μέσα στους επομένους 6 μήνες. Οι διοργανωτές εκτιμούν ότι η έκθεση έχει επηρεάσει τη μελλοντική αγορά περισσότερων από 400.000 νέων οχημάτων.

Τα βασικά κριτήρια των υποψήφιων αγοραστών είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, οι περιορισμένες εκπομπές ρύπων και η ασφάλεια.

Οι τεχνολογίες σύνδεσης και οι νέες λύσεις κινητικότητας παίρνουν όλο και σημαντικότερο ρόλο στη λίστα που έχουν δημιουργήσει οι υποψήφιοι αγοραστές οχημάτων. Είναι σαφές ότι οι καταναλωτές προετοιμάζονται για να βιώσουν την κινητικότητα του αύριο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης