Η γαλλο-ολλανδική αεροπορική εταιρεία Air France-KLM παρουσίασε σήμερα τα σχέδιά της για μια νέα μονάδα μακρινών πτήσεων με χαμηλότερο κόστος, στο πλαίσιο των προσπαθειών της να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς που έχασε από τους ανταγωνιστές της στον Κόλπο, καθώς προσπαθεί να βελτιώσει την κερδοφορία της και να αποκαταστήσει τις σχέσεις με το προσωπικό της.

Η νέα εταιρεία, που αναμένεται να έχει στόλο 10 αεροσκαφών μεγάλων πτήσεων έως το 2020, θα στελεχωθεί από πιλότους της Air France που θα μετακινηθούν σε αυτήν εθελοντικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα εταιρεία θα αποτελεί ένα μικρό μέρος του ομίλου, ο οποίος στοχεύει σε στόλο 435 αεροσκαφών, χωρίς να περιλαμβάνονται τα αεροπλάνα τοπικών πτήσεων, έως το 2020.

«Δεν θα έχει τη θέση μιας εταιρείας χαμηλού κόστους. Θα έχει πρότυπα ανάλογα της Air France» ανέφερε ο όμιλος σε σημερινή του ανακοίνωση.

Η Air France-KLM ελπίζει ότι η νέα εταιρεία θα της δώσει τη δυνατότητα να επιστρέψει σε κερδοφορία στα ζημιογόνα δρομολόγια ή να ξεκινήσει και πάλι πτήσεις σε προορισμούς στους οποίους είχε σταματήσει να πετά λόγω του ανταγωνισμού από εταιρείες όπως η Emirates, η Qatar και η Turkish Airlines.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε επίπεδο ομίλου, ανακοίνωσε ότι στοχεύει σε πωλήσεις 28 δισ. ευρώ έως το 2020, με 100 εκατ. επιβάτες, συγκριτικά με 90 εκατ. το 2015.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης