Αύξηση πωλήσεων κατά 26%, αύξηση μεριδίου αγοράς και επενδύσεις παρουσίασε η αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Public στο 11μηνο του 2015, παρά την κρίση.

Ολοκληρώνοντας 10 χρόνια παρουσίας, τα καταστήματα Public καταγράφουν αναπτυξιακή πορεία στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά. Το 2015, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Καλογεράκης, τα Public, αποτελούν την Νο1 επιλογή των καταναλωτών για τις κατηγορίες βιβλίο, μουσική, ταινίες και gaming, ενώ φέτος τα Public κατέκτησαν και την 1η θέση σε πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας και αξεσουάρ, ανάμεσα στις αλυσίδες λιανικής της εγχώριας αγοράς (11μηνο 2015).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων του 2015, συνέβαλε μεταξύ άλλων και η στρατηγική επιλογή των Public να ενισχύσουν το υπάρχον πρoϊοντικό τους χαρτοφυλάκιο με την είσοδό τους και στην αγορά των εποχικών προϊόντων σε επιλεγμένες κατηγορίες, στρατηγική που αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω και μέσα στο 2016.

Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι το 2015 οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τους 25 εκατ. στα φυσικά της καταστήματα, αυξημένοι κατά 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Με αντίστοιχη δυναμική κινείται και η βάση των online επισκεπτών των e-shop της εταιρείας (www.public.gr και www.public-cyprus.com.cy), με τους επισκέπτες να ξεπερνούν τα 32 εκατ., αυξημένοι κατά 30% συγκριτικά με το 2014.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης