Coca Cola HBC: Αύξηση στα καθαρά κέρδη και τον όγκο πωλήσεων το 2017

Coca Cola HBC: Αύξηση στα καθαρά κέρδη και τον όγκο πωλήσεων το 2017
Ακόμη μια χρονιά σημαντικής προόδου προς την επίτευξη των στρατηγικών στόχων του 2020 ολοκλήρωσε η Coca Cola HBC, καταγράφοντας αύξηση 27,7% στα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη τα οποία ανήλθαν στα 449,7 εκατ. ευρώ.

Το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα ανά μετοχή €0,54 – μια αύξηση της τάξης του 23% σε σύγκριση με το μέρισμα του 2016.

Η καλή ισορροπία μεταξύ αύξησης όγκου πωλήσεων και βελτίωσης τιμών/μείγματος οδήγησε σε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 5,9% τo 2017. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκαν κατά 4,9%.

Τα έσοδα ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν σε όλους τους τομείς όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 3,6% συνολικά:

˗ επιτάχυνση τoυ ρυθμού αύξησης σε σχέση με το 2016, αντανακλώντας τις αυξήσεις τιμών στις αναδυόμενες αγορές καθώς και το καλύτερο μείγμα συσκευασίας και κατηγορίας

Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,2%, με ανάπτυξη σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται

˗ συνεχιζόμενη θετική πορεία στις χώρες των αναδυόμενων και αναπτυσσόμενων αγορών, πλην της Νιγηρίας και της Ρωσίας, οι οποίες κατέγραψαν οριακά χαμηλότερο όγκο πωλήσεων σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις

˗ ανάπτυξη στην κατηγορία τόσο των ανθρακούχων αναψυκτικών όσο και των μη
ανθρακούχων

Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 20,0% σε €621,0 εκατ. Το συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 120 μονάδες βάσης, στο 9,5% και το λειτουργικό περιθώριο κέρδους κατά 90 μονάδες βάσης, στο 9,0%

˗ θετικά αποτελέσματα από τις πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, συμπεριλαμβανομένων των αυξήσεων στις τιμές των προϊόντων μας

˗ προσεκτική διαχείριση του κόστους πρώτων υλών και οριακά θετικός αντίκτυπος από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες

˗ δαπάνες για ενέργειες μάρκετινγκ υψηλότερες κατά 10 μονάδες βάσης σε ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις, ως επένδυση για μελλοντική ανάπτυξη

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018, 12:59